Jump to content

Scenic puhanje ostalo na jednoj brzini


zac

Recommended Posts

Da li je netko imao takav problem,radi se o digitalnoj klimi ostao je puhati na jednoj brzini,ne mogu niti smanjiti niti pojacati,gdje god sam nasao svugdje se spominje nekakav konektor koji se nalazi negdje(ni sam ne znam gdje),da se nesto rastopi i tu gubi kontakt,mislio sam kupiti reostat,ali da ne bacam pare,ako ima koja dobra dusa da pomogne,ili ako netko moze sloziti koliko bi to kostalo,hvala unaprijed.

Link to comment
Share on other sites

Nisam imao ovakav konkretan slucaj, a meni je ventilator potpuno prestao raditi i kod mene je otisao reostat...zamjenski platio 400 Kn sve skupa...u cijenu uracunate i ruke....vec godinu dana sve ok.

Link to comment
Share on other sites

Ti si imao manualnu klimu i kod nje najčešće rikne taj termoosigurač pa ventilator radi samo na najvećoj brzini. On ima automatsku klimu i kod njega je izgorio MOSFET tranzistor koji je zadužen za regulaciju brzine ventilatora na osnovu signala iz centrale klime.

 

post-14075-0-01749800-1392118665_thumb.j

post-14075-0-73666900-1392118676_thumb.j

post-14075-0-82695300-1392118683_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

i to se da popraviti.....ako je hladan lem u pitanju......

ali prvo bi trebalo raskopati pa vidjeti di je greska...moze bit konektor ili sami reostat ili oboje....

Link to comment
Share on other sites

Da li je netko imao takav problem,radi se o digitalnoj klimi ostao je puhati na jednoj brzini,ne mogu niti smanjiti niti pojacati,gdje god sam nasao svugdje se spominje nekakav konektor koji se nalazi negdje(ni sam ne znam gdje),da se nesto rastopi i tu gubi kontakt,mislio sam kupiti reostat,ali da ne bacam pare,ako ima koja dobra dusa da pomogne,ili ako netko moze sloziti koliko bi to kostalo,hvala unaprijed.

Možda pomogne kao rješenje ili kao prevencija:

http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/topic/45819-scenic-ii-voda-u-kabini/#entry9981976

Link to comment
Share on other sites

Ako je to sto je kolega DraganST stavio,narucit cu sa ebaya ima cak u orginalu i kosta sa dostavom oko 20-22£

Link to comment
Share on other sites

U 99% slučajeva problem je u ovom "rezistoru". Kao šta sam napisao kod manualne klime izgori trmoosigurač, a kod automatske tranzistor. Izgore uslijed velikog zagrijavanja. Ovu sliku koju sam stavio skinuta je sa interneta i kaže da je od Scenica 2. Možda prije narudžbe novoga da provjeriš da je i kod tebe isti ovakav ili ako netko od kolega koji imaju Scenic 2 zna da potvrdi. Možeš promijeniti samo ovaj MOSFET. Nemoraš kupovati kompletni "rezistor".

U 1% slučajeva problem bude u rastopljenom konektoru koji se ubada u ovaj rezistor. Uslijed velike temperature se rastopi i onda stvara problem. Ako budeš otvarao da vidiš koji ti je rezistor pregledaj i ovaj konektor. Ako budeš imao sportske sreće možda je problem baš u njemu, a to ti je puno jeftinija varijanta. 

Link to comment
Share on other sites

ja sam imao taj problem, nije ventilator radio, izvadio taj rezistor van i primjetio da je lem u pitanju, ponovo zalemio i za sada radi, desava se zbog velike temperature, pa se pocne sve topiti!

Link to comment
Share on other sites

Raskopao sve skino sporni dio dole,sutra kod strujica da vidi ovaj dio koji je zalemljen,nadam se da ce uspijeti sloziti,javim kako je proslo i kolilo je kostalo.

Link to comment
Share on other sites

Nazalost otisao je rezistor strujic potvrdio,zamjenit ce ga sa malo jacim i kaze da nema sanse da vise ikada ode,kaze da ih je vec jako puno slozio na tu foru,kao da je u orginalu preslab,i prilikom pregrijavanja izgori,cijela igra me kosta cca 300 kn.

Link to comment
Share on other sites

ja sam gledao na ebay.de ima ih nesto malo vise od 30eura znaci kompletan dio, pitanje je koliko bi i novi trajao, ovako si na sigurnoj strani! bitno da si rjesio!

Link to comment
Share on other sites

Kaze mi strujic da vjerovatno nikad vise nece izgoriti,eto budemo vidjeli kako ce biti kod mene.

Link to comment
Share on other sites

Sve slozeno i stavljeno na auto,radi ko beba,ako bude ko imao isti problem slobodno neka se javi,zahvaljujem se svima na korisnim informacijama.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 4 weeks later...

Bok svima,

Molim Vas informaciju koje točno žice na slici treba spojiti direktno ili nekako kada se makne reostat kako bi isprobao bez njega da li ventilator ispravno radi i vrti se? Slika žica je u prilogu. Manjeg džeka nema jer se bio otopio prije par godina pa su se žice direktno zalemile na reostat :(   Prije nego stavim novi reostat provjerio bih prvo ventilator da slučajno ne skuri novi reostat?

struja_reostat_scenic2.thumb.jpg.252ec31

Link to comment
Share on other sites

Bok svima,

Molim Vas informaciju koje točno žice na slici treba spojiti direktno ili nekako kada se makne reostat kako bi isprobao bez njega da li ventilator ispravno radi i vrti se? Slika žica je u prilogu. Manjeg džeka nema jer se bio otopio prije par godina pa su se žice direktno zalemile na reostat :(   Prije nego stavim novi reostat provjerio bih prvo ventilator da slučajno ne skuri novi reostat?

struja_reostat_scenic2.thumb.jpg.252ec31

 

Riješeno, problem mi je bio izgorijevanje osigurača svaki puta kada spojim crvena+crvena te crna+crna što je ispravno ali nisam računao da je prvi original osigurač kojeg sam skurio jer sam dotaknuo masu bio 40A dok su ostali zamjenski bili oni koji su se našli 'usput za probu' 10-15A te valjda kod paljenja i povlačenja struje povuče malo više te osigurač izgori... Sada je unutra 30A i s njim ga ne izbacuje ventilator vrti dakle ipak je i kod ovog slučaja reostat za informaciju (prvih 6 brzina je radilo ali zadnje dvije nisu)

LP.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.