Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

I meni treba Shell 5W40 pa me sve strah porijekla. Valjda su potrošili ili spalili u nekoj lož peći to rusko ulje :)

Ja ću svoje uzeti od Lagerosa kao uvijek. Njegov Shell ima deklaraciju od Orbica.

Link to comment
Share on other sites

najpopularnije stvari se puno češće falsificiraju jer je veća zarada zbog veće količine u prodaji. Tako i ulja.

Vjerujem da Liqui Molly baš nitko ne kopira, mala je količina lubitelja pa im se ne isplati

Link to comment
Share on other sites

Može jedno bedasto pitanje,ima li kakve razlike u uljima ,recimo sintetičkim tipa 5w40 ,ja trenutačno u svoj Clio sipam ELF SXR 5w40 ,pa si mislim koja bi razlika bila da počnem koristiti Castrol Magnetec 5w40 i dali bi uopće bilo razlike .

Mislim toliko ulja ,ko ona poslovica 100 baba,200 sisa ,al kad čovijek razmisli nisu sve sise iste :D

Link to comment
Share on other sites

Osjetio bi razliku. U novcaniku, mozda. Drzi se preporuka tvornice

LG G3 via tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Može jedno bedasto pitanje,ima li kakve razlike u uljima ,recimo sintetičkim tipa 5w40 ,ja trenutačno u svoj Clio sipam ELF SXR 5w40 ,pa si mislim koja bi razlika bila da počnem koristiti Castrol Magnetec 5w40 i dali bi uopće bilo razlike .

Mislim toliko ulja ,ko ona poslovica 100 baba,200 sisa ,al kad čovijek razmisli nisu sve sise iste :D

Tko to kaže da su sva ulja 5W40 sintetička??? Većina ih nije ni približno sintetička.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se s tobom Usrmaatre, ali koliko znam elf sxr je sintetičo ulje, a zanimalo me koje su razlike između elf sxr i castrola magneteca oba dva zadovoljavaju renault normu

Poslano sa mog D5803 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Slažem se s tobom Usrmaatre, ali koliko znam elf sxr je sintetičo ulje, a zanimalo me koje su razlike između elf sxr i castrola magneteca oba dva zadovoljavaju renault normu

 

Poslano sa mog D5803 koristeći Tapatalk

 

 

Kriva saznanja imaš. SXR je HC ulje, a čak ga i Elf označva kao "ulje sintetičke tehnologije", a ne "potpuno sintetičko ulje". HC je ta sintetička tehnologija,odnosno to ulje se dobija iz nafte upotrebom hidrokrekiranja. PAO ulja su rijetka i skupa (ne dobivaju se iz nafte, već polimerizacijom alfa olefina).

Link to comment
Share on other sites

Ee vidiš čovjek uči dok je živ :-)

Poslano sa mog D5803 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da se zna, mislio sam na bazna ulja koja su glavna komponenta mazivih ulja. Da ne bi bilo zabune i Shell Helix Ultra je HC ulje.

Link to comment
Share on other sites

Ok ok,to ustvari znači da većina ulja koja koristimo mi u svojim autima su ustvari HC ulja

Poslano sa mog D5803 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tako je. Ako želiš PAO ili ester bazu onda se moraš potruditi da to nađeš, ali s tim češ si gotovo sigurno dugoročno uništiti motor.

Link to comment
Share on other sites

Tako je. Ako želiš PAO ili ester bazu onda se moraš potruditi da to nađeš, ali s tim češ si gotovo sigurno dugoročno uništiti motor.

Kako to misliš?

Link to comment
Share on other sites

Tako je. Ako želiš PAO ili ester bazu onda se moraš potruditi da to nađeš, ali s tim češ si gotovo sigurno dugoročno uništiti motor.

Ester idu isključivo u sportske aute, a PAO nije potreban mom autu kao ni 80% naših auta (motora).

Link to comment
Share on other sites

Moj je kum napravio s 10w40 oko 300 tkm s cliom 1 1.4 energy s karburatorom. Auto prodao nit je dimio i isao najnormalnije. Danas da netko to na forumu stavi i kaze razapeli bi ga. Ok za dizel razumijem ali za benzinac stvarno nije potrebno pretjerivati

Link to comment
Share on other sites

Moja bivsa Laguna I 1.8i, 150 tkm na Excelliumu, drugih 150 tkm na Competitionu, a motor je kod prodaje bio bonboncek..

Link to comment
Share on other sites

nemam namjeru stavljati ni PAO ni ESTER nego me čisto zanimalo razlika,a inače me je najviše zanima razlika u uljima koja koristimo 5w40 ,ELF ,Castrol,Valvoline,itd .

Koja je fora i koje su uopće razlike ako ih uopće ima,gledao sam neke kućne testove na youtube-u ali .....

Link to comment
Share on other sites

nemam namjeru stavljati ni PAO ni ESTER nego me čisto zanimalo razlika,a inače me je najviše zanima razlika u uljima koja koristimo 5w40 ,ELF ,Castrol,Valvoline,itd .

Koja je fora i koje su uopće razlike ako ih uopće ima,gledao sam neke kućne testove na youtube-u ali .....

E to je pitanje za milijun dolara. Uzmi po odgovarajućoj RN normi ono sto ti je najpovoljnije i doviđenja. Nećeš ovdje dobiti nekakav usuglašen stav.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Vjerujem da onaj tko vozi skoro isključivo po autoputu može mijenjati na tom intervalu bez problema. E sad to što u knjižici vozila piše tako da dobiješ dojam kao da se svaki drugi vozač tako vozi to je drugi par rukava.

Vidjeh ovo pa da pitam nešto.

Clio 3 dCi s 200 000 km, po putnom računalu je potrošio četiri crtice od šest (dakle dvije trećine ulja) u 14 000 km (70% kilometraže autocesta). Je li to ok potrošnja i na koliko bi km savjetovali promjenu ulja? Evo baš sam prekjučer mijenjao ulje i mehaničar je na putnom računalu stavio brojku od 20 000 do sljedećeg servisa. Nije li to malo previše? Jer moglo bi se dogoditi da imam samo jednu crticu dotad (a možda i nijednu), a to nikako ne želim.

Link to comment
Share on other sites

Vidjeh ovo pa da pitam nešto.

Clio 3 dCi s 200 000 km, po putnom računalu je potrošio četiri crtice od šest (dakle dvije trećine ulja) u 14 000 km (70% kilometraže autocesta). Je li to ok potrošnja i na koliko bi km savjetovali promjenu ulja? Evo baš sam prekjučer mijenjao ulje i mehaničar je na putnom računalu stavio brojku od 20 000 do sljedećeg servisa. Nije li to malo previše? Jer moglo bi se dogoditi da imam samo jednu crticu dotad (a možda i nijednu), a to nikako ne želim.

Ovisi o motoru i o načinu vožnje. Ako se voziš 150km/h svaki dan na autoputu onda je normalno da potroši nešto više ulja. Osobno mislim da ti je to savršeno normalno, ali neka potvrdi ili demantira netko tko ima taj motor i tu kilometražu.

Slobodno si nadoliješ ulja između dva servisa. Dapače poželjno je.  Osobno mijenjam ulje svakih 10.000km.

Link to comment
Share on other sites

Evo nekih interesantnih rezultata nakon 10 tkm.

2402518_OELCHECK_2972525.pdf

To je tvoje? Otkud bakar, aluminij je sa kućišta uljne pumpe,klipova?Cijena ...

Edited by marrky112
Link to comment
Share on other sites

Ovisi o motoru i o načinu vožnje. Ako se voziš 150km/h svaki dan na autoputu onda je normalno da potroši nešto više ulja. Osobno mislim da ti je to savršeno normalno, ali neka potvrdi ili demantira netko tko ima taj motor i tu kilometražu.

Slobodno si nadoliješ ulja između dva servisa. Dapače poželjno je.  Osobno mijenjam ulje svakih 10.000km.

Otprilike se tako nekako vozi po autocesti. Računao sam da bi trebalo biti u redu. Pronašao sam informaciju da je karter 4.5 l, pa sam onda nekom računicom došao do potrošnje ulja od 0.215 l na 1000 km. Ali svakako ću dolijevati na 10 000 km.

Edited by VedranSB
Link to comment
Share on other sites

To je tvoje? Otkud bakar, aluminij je sa kućišta uljne pumpe,klipova?Cijena ...

Da, moja mašina. Ovo je u granicama za ovaj motor. Pogotovo kad se uzme u obzir kilometražu. Cijenu sam već navodio.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.