Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Ja u Hondi koristim Castrol edge 0W30..

Link to comment
Share on other sites

Mislim da su se oni specijalizirali za VW, konkretno za PD, tako im i stoji na ambalaži. Znam da ovo 5W40 ima RN0710 normu, ne znam ima li Fiat/GM normu koji ti trebaš...

ma nije mi do norme. Pise mi u knjizici 5w40 ili 10w40. norma mi je nebitna. Ne ide mi se u zubak ali mi je ispred zgrade i kad se narucis prime te. Neda mi se moljakati mog mehu vise. Uvijek ima posla koji moze vise naplatiti pa mu se ovo imam dojam ne da. 

Link to comment
Share on other sites

Da jer toliko napravim s njime u 1g.

Auto je 1999g i ima 37.300km

Aha, godina dana. Onda sve 5. Mene ta godina pogodi oko 9tkm u prosjeku. P.S. to ti nitko neće vjerovati za kilometražu kad/ako jednog dana budeš prodavao :D

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

ma nije mi do norme. Pise mi u knjizici 5w40 ili 10w40. norma mi je nebitna. Ne ide mi se u zubak ali mi je ispred zgrade i kad se narucis prime te. Neda mi se moljakati mog mehu vise. Uvijek ima posla koji moze vise naplatiti pa mu se ovo imam dojam ne da. 

Pocni sam raditi :) budi pravi balkanac hahahh

Link to comment
Share on other sites

Nemam kuda s starim uljem a iskreno nemam ni vremena. 379 kn dobijem ulje i filter. Meni je to super

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Aha, godina dana. Onda sve 5. Mene ta godina pogodi oko 9tkm u prosjeku. P.S. to ti nitko neće vjerovati za kilometražu kad/ako jednog dana budeš prodavao [emoji3]

U oglas vjerojatno neće jer ima puno njih koji me žicaju da ga prodam jer znaju da je ko nov. Garažiran i preventivno servisiran, sol je vidio jednom, i od opreme ima sve sto se moglo natrpati.

Link to comment
Share on other sites

 

U oglas vjerojatno neće jer ima puno njih koji me žicaju da ga prodam jer znaju da je ko nov. Garažiran i preventivno servisiran, sol je vidio jednom, i od opreme ima sve sto se moglo natrpati.

t ce se brzo prodati. Ljudi te znaju

Link to comment
Share on other sites

Znam da radi premalo km, ali mi je potreban nekada pa ga još ne prodajem. Prije 2g zvao me neki po preporuci mehaničara i nudio 7000€, ali nisam popustio. Toliko više neću dobiti nikada, ali nema veze.

Link to comment
Share on other sites

Castrol mi nije nešto drag, nemaju svoju rafineriju, kupuju bazna ulja kako nađu na tržištu pa im sarže nisu uvijek ujednačene

Link to comment
Share on other sites

skuplja frend pa zalozi jer grije na loz ulje. 

Link to comment
Share on other sites

Svaki ozbiljniji mehanicar skuplja pa prodaje ovima za grijanje, tako da s time nemam problema.

Link to comment
Share on other sites

Da li itko mijenja ulje prema propisanim intervalima (30000 km)? Imam 1.6 dci 130KS. Radim dnevno 100-ak km, od toga 80km na autoputu. Godišnja kilometraža mi ispadne 30000km. Do sada sam mijenjao ulje svakih 15000 km, i to mi ispadne 2 puta godišnje. Pošto stavljam full sintetičko ulje 5W30 i vozim većinom po otvorenoj cesti ne znam da li je stvarno potrebno raditi svakih 15000 km zamjenu ulja ili bi bilo dovoljno i jednom godišnje odnosno svakih 30000 km? 

Link to comment
Share on other sites

Ja ga drzim krov 15 tkm. Mislim da 30 je prevelik interval. Bez obzira na eksploataciju

Link to comment
Share on other sites

Da li itko mijenja ulje prema propisanim intervalima (30000 km)? Imam 1.6 dci 130KS. Radim dnevno 100-ak km, od toga 80km na autoputu. Godišnja kilometraža mi ispadne 30000km. Do sada sam mijenjao ulje svakih 15000 km, i to mi ispadne 2 puta godišnje. Pošto stavljam full sintetičko ulje 5W30 i vozim većinom po otvorenoj cesti ne znam da li je stvarno potrebno raditi svakih 15000 km zamjenu ulja ili bi bilo dovoljno i jednom godišnje odnosno svakih 30000 km? 

Koliko ti traje jamstvo...i koliko godina mislis imati/voziti taj auto?

Da preformuliram - ako imas produljeno jamstvo (5 godina.. ??) i auto mislis prodati dalje odmah po isteku jamstva onda ti je svejedno odnosno radi kako je proizvođač odredio...svakih 30000 km. 

Na vozilu koje mislim imati jedno dulje vrijeme bi bacao ulje van ranije...na 15000 ili 20000 km ako bas puno vozis otvorenu cestu. Tvojim tempom ces nakon 5 godina imati cca 150000km i tada bi taj dugi servisni interval mozda mogao doci na naplatu. Mozda. Nikad ne znas...mozda.

Link to comment
Share on other sites

Ja ga drzim krov 15 tkm. Mislim da 30 je prevelik interval. Bez obzira na eksploataciju

Puno ljudi drzi auto dok je na leasingu odnosno vracaju auto natrag nakon 4 ili 5 godina...i nema potrebe bacati novac i duplati servisne intervale na tuđem autu (leasing) ili na autu koje ce u prodaju ili pod racun za novi odmah po isteku financiranja i jamstva na vozilo.

Kia primjerice ima 7 godina jamstva na mehaniku...nema smisla raditi servise ispod onog sto je propisao proizvođač ako auto mislis prodati nakon 5 ili 6 ili 7 godina.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Slazem se. Takvi auti dolaze u hr iz lizinga EU. Mijenjano ulje preko 30 tkm ga drze tako da je meni to odbojno i gledati

Link to comment
Share on other sites

Koliko ti traje jamstvo...i koliko godina mislis imati/voziti taj auto?

Da preformuliram - ako imas produljeno jamstvo (5 godina.. ??) i auto mislis prodati dalje odmah po isteku jamstva onda ti je svejedno odnosno radi kako je proizvođač odredio...svakih 30000 km. 

Na vozilu koje mislim imati jedno dulje vrijeme bi bacao ulje van ranije...na 15000 ili 20000 km ako bas puno vozis otvorenu cestu. Tvojim tempom ces nakon 5 godina imati cca 150000km i tada bi taj dugi servisni interval mozda mogao doci na naplatu. Mozda. Nikad ne znas...mozda.

Nemam više jamstvo, upravo mi istekle 2. godine. Ako bude sve po planu ne mislim ga imati dulje od 5 godina. Sve si razmišljam da produljim intervale jer mi se ovo čini bacanje novaca, pošto sam većinom na otvorenoj cesti

Link to comment
Share on other sites

A bas su neki novci za baciti. 379 kn ulje i filter u zubaku. Ako radis 30 tkm godisnje koliko za gorivo potrosis?

Link to comment
Share on other sites

A bas su neki novci za baciti. 379 kn ulje i filter u zubaku. Ako radis 30 tkm godisnje koliko za gorivo potrosis?

A dobro...svatko sa svojim novcem radi sto hoce. Nekako mi je cudno da 4-5 litara ulja sa normom za 1.6dci, filter i rad stane u 379 kuna...ali ajde, nebitno sad.

Potrosis puno goriva u 30000km...ali to moraš...bez toga nema voznje. Ulje na 15000 ne moras...isto se vozis s tim servisom i bez njega + proizvođaču je to ok odnosno tako je propisao. 

Ja bas ne gajim neki entuzijazam spram prepolovljavanja servisnih intervala na vozilu koje se vozi 5 godina i nakon toga ide dalje. Nek radi svatko kako smatra da treba...

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Ma oni ti idu na masu. Odnosno kolicinu servisa. Isto ti kosta i za moju corsu gdje ide 3 litre ulja. A on je toliko jak da ulje jeftino dobija. Vazno mu je vrtiti novac. Usput jos nesto covjek napravi i eto. Gledam gume preko njega,servis klime,. Ja cu to sve trebati uz ulje i filter. I platim amexom na par rata i bog te veseli

Link to comment
Share on other sites

Ja pak ne razumijem kako moze netko drzati ulje 30.000km na dieselu? Da li vidite i propustite kroz prste ulje nakon 10.000km?

Nakon 20.000km pocinje trositi jer je razbijeno. Na 30.000 km je sve samo ne lubrikant.

Premali je ulog za ono što se dobije. A osobno se ne bi dobro osjecao znajuci da sa usparanih 4-5000 kn na 5g prodam auto nekome tko ce zbog toga imati velikih izdataka.

Ali to sam samo ja.

Link to comment
Share on other sites

A osobno se ne bi dobro osjecao znajuci da sa usparanih 4-5000 kn na 5g prodam auto nekome tko ce zbog toga imati velikih izdataka.

Ali to sam samo ja.

Dobar i si i plemenit čovjek. :) ...ja sam prije bacao novce na najskuplja Motul ulja...intervale izmjene na 8-9 tisuca...keramika...ovo ono. Danas gledam malo drukcije na to...moze se tih 4-5 tisuca kn potrositi puno pametnije. Ali to sam samo ja.

;)

Link to comment
Share on other sites

Ne znam. Meni je to isto previse. Tko zna sta se mote dogoditi za tih 5 god kad si ga se planirao rijesiti? Mozsa ti primanja opadnu,razvedes se alimentacija i sto cuda pa nemas opet za novi. Pogledas da je tvom samo 5 god i da je odrzavan kako treba jos 5 mu nije problem nikakav. A sve to za kojih 379 kn. Ja sam kupivao flagship mobitele top modele na pretplatu na dvije god. Sad mi vec treci izlazi i ne pada mi na pamet kupiti opet. Ovaj moj je ocuvan i jak. Imao sam crnu rupu bez primanja 3 mjeseca i kako te to osakati i opameti. Nije usporedba ali znate na sta mislim. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.