Jump to content

twingo mušice


dodo76os

Recommended Posts

...molio bih moderatore da ne zamjere i da premjeste moje upite budući da na pretraživaču nisam uspio pronaći ono što me muči...nekoliko sitnica je u pitanju:

     -ventilator radi u svim brzinama i puše na sve otvore, osim na vjetrobran, i na otvor kod suvozača, kotačić za preusmjeravanje puhanja nije mlitav i ne mislim da je išta puklo, vlasnik sam manje od mjesec dana i radilo je do prije dva tjedna, ako je neko imao sličan problem, molio bih da me uputi na topic o tome ako postoji, ili ako se već mora skidati komandna ploča da mi kaže na šta da obratim pažnju da ne strgam štogod...

      -druga stvar, izlaženje iz auta... kvakice nisu pukle samo su bile olabavljenje, nakon što sam ih rastavio i skužio da je sve ok, osim što sam špricnuo sprejem za podmazivanje štiftove, prestale su cviliti, i sada nakon 5-6 povlačenja mogu izaći iz auta, ali nakraju pop...i ipak otvaram prozor i izlazim tako :-) , ako se netko s tim problemima susretao, a vjerujem da je, molio bih za pomoć(nekakav topic ili praktično iskustvo)

 

       -na kraju, autom sam iznimno zadovoljan(imam slike u galeriji), i ako možda treba nekakva pomoć oko montaže aftermarket prednjeg branika za twinga, sa kojim je moj i došao, budući je bio malo kvrcnut, rado ću pomoći, pa me pitajte što vas zanima, "majstor" koji je to montirao je to složio tak da je izgledalo ko da je auto udaren tek nakon te njegove "intervencije", spojevi su zijevali katastrofa, i uz jedno popodne demontažu laganu korekciju nosača branika, unutarnjih plastika blatobrana, dotjerao sam to na prihvatljivu razinu, nije ni blizu originalnom braniku, ali može pristojno izgledati..

 

     Hvala i lijepi pozdrav :happy2:

Link to comment
Share on other sites

1. vjerojatno se otkačio koji tunel sta usmjerava zrak tako da 99% tabla mora dole

lako ide samo pažljivo.

2. vrata su se objesila treba ih podignuti

na dosta auta je to tako jer su vrata teška i duga

a proizvođaci stavljaju iste šarnire na auto sa 2 i 4 vrata

otvoriš vrata samo malo onako 1/4 malo manje uhvatiš rukama odispod i vuceš za gore (pazi leđa)

tako ide kad nemaš alat za to, a nemaju ga niti dosta majstora.

trebaju se lako otvarati, zatvarati nesmiju skakati gore ili dole

najbolje znaš kad su poštimana kako treba

držiš vani podignutu ruckicu za otvaranje i tako

zatvaraš i otvaraš trebaju ici lagano bez zapinjanja

nutarnje brave za špic kajlu.

Link to comment
Share on other sites

malo ću uletjeti u temu...

 

zanima me kad se skida armatura, moram maknuti volan, kak otkačiti zračni jastuk da ga ne aktiviram...?? 

Link to comment
Share on other sites

Kako vidim da se spremate skidati volan, može slika kako izgledaju plastike koje vraćaju ručkicu žmigavaca?

Link to comment
Share on other sites

malo ću uletjeti u temu...

 

zanima me kad se skida armatura, moram maknuti volan, kak otkačiti zračni jastuk da ga ne aktiviram...?? 

nema se šta desiti skineš klemu sa akomulatora i radiš šta god hoceš,

kad sve vratiš natrag spojiš akomulator.

 

Kako vidim da se spremate skidati volan, može slika kako izgledaju plastike koje vraćaju ručkicu žmigavaca?

kakve plastike sta vracaju ruckicu žmigavca

Link to comment
Share on other sites

nema se šta desiti skineš klemu sa akomulatora i radiš šta god hoceš,

kad sve vratiš natrag spojiš akomulator.

 

tako sam i mislio...hvala  :flag;  :flag;

Link to comment
Share on other sites

1. vjerojatno se otkačio koji tunel sta usmjerava zrak tako da 99% tabla mora dole

lako ide samo pažljivo.

2. vrata su se objesila treba ih podignuti

na dosta auta je to tako jer su vrata teška i duga

a proizvođaci stavljaju iste šarnire na auto sa 2 i 4 vrata

otvoriš vrata samo malo onako 1/4 malo manje uhvatiš rukama odispod i vuceš za gore (pazi leđa)

tako ide kad nemaš alat za to, a nemaju ga niti dosta majstora.

trebaju se lako otvarati, zatvarati nesmiju skakati gore ili dole

najbolje znaš kad su poštimana kako treba

držiš vani podignutu ruckicu za otvaranje i tako

zatvaraš i otvaraš trebaju ici lagano bez zapinjanja

nutarnje brave za špic kajlu.

...hvala ti na odgovorima, znači onda tabla dolje :freak6: , to ću čim malo zatopli, jer nemam uvijek pristup u frendovu garažu, a moja radiona je 40m2 al ne mogu kroz haustor do nje od stepenica, tako da čekamo sunce.

što se tiče vrata, u pravu si, objesila su se i za prvu ruku sam bravu na štoku lagano raspustio i kvrcio gumenim čekićem prema dolje , tako da ne zapinje, a to sam napravio čim sam dovezao twileta kući, i ima lufta u onim štiftovima, dok na desnoj strani kad ih probam podignuti, lufta nema ni najmanje, kad probam cimati, radi cijeli auto, a zezaju i desna, tak da mislim da tapecirung mora dolje i da šteka bravica, budući da kad se otključava iznutra, onaj podizač dosta teško ide...kada budem skidao tablu, imam frenda koji je već "oleđivao" (stavljao LED-ice mjesto žaruljica) neke kamione koje sam vozio, i dosta auta, tako da ćemo i to o istom trošku, kao i ledice u podizačima prozora i lampi na stropu, pa ću to popratiti slikama, hvala još jednom, ako negdje zapne, potražim pomoć :freak6:

Link to comment
Share on other sites

:dobroje:

špic kajlu odšarafi i podigni,

vrata također podigni da ne vise za dole,

nutarnju bravu dobro našpricaj (isperi) sa wd40

da nema prašine kad bude sve uštimano i cisto radit ce kako treba

ja sam sebi odkada imam twinga vec 2-3 puta stimao vrata

vrata su teška šarniri slabi i sa vremenom se spuste

a ja alergican na te stvari

još ako imaš naviku se naslanjati na otvorena vrata objese se još prije.

to sta imaju sarniri lufta ti nije neki problem

mogu se vrata skinuti, šarniri na štoku kod blatobrana su na šarafe i

tamo se mogu šarniri otpustiti i podignuti gore

a mogu se kupiti i novi šarniri ali to netreba.

Link to comment
Share on other sites

:dobroje:

špic kajlu odšarafi i podigni,

vrata također podigni da ne vise za dole,

nutarnju bravu dobro našpricaj (isperi) sa wd40

da nema prašine kad bude sve uštimano i cisto radit ce kako treba

ja sam sebi odkada imam twinga vec 2-3 puta stimao vrata

vrata su teška šarniri slabi i sa vremenom se spuste

a ja alergican na te stvari

još ako imaš naviku se naslanjati na otvorena vrata objese se još prije.

to sta imaju sarniri lufta ti nije neki problem

mogu se vrata skinuti, šarniri na štoku kod blatobrana su na šarafe i

tamo se mogu šarniri otpustiti i podignuti gore

a mogu se kupiti i novi šarniri ali to netreba.

 

Ajmo neki tutorial za to :)

Na mojem isto mrvicu vise vozačka vrata pa bi trebalo malo uštimati da se ljepše zatvara.

I koji je dio "špic kajla", nisam to nikad radio?

Link to comment
Share on other sites

na štoku sa jedne strane su šarniri a sa druge špic kajla

drže ju 2 torx šarafa

a na vratima izvana je cilindar i kvaka

unutar vrata je brava ona zatvara i otvara na špic kajlu.

tutorial za to nemam

Link to comment
Share on other sites

Hvala, skužio sam :)

A i našao na jednom stranom forumu lijepo objašnjenje sa slikama.

Mene tu najviše iritira što su vrata stvarno teška i kad izlaziš se ne otvaraju lako, moraš povući kvakicu iznutra i gurati vrata, onda ih gurnem do kraja, okrenem se uzeti torbu sa sica pored i evo vrata idu sama natrag. Pa ih štopam nogom i tak zajebancija :)

Jel bi trebao imati twingo neku oprugu u vratima, kao što npr. clio ima - otvoriš vrata do pola i dalje sam povuče?

Moj ili nema ili je to potrgano na oba vrata.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

 

      -druga stvar, izlaženje iz auta... kvakice nisu pukle samo su bile olabavljenje, nakon što sam ih rastavio i skužio da je sve ok, osim što sam špricnuo sprejem za podmazivanje štiftove, prestale su cviliti, i sada nakon 5-6 povlačenja mogu izaći iz auta, ali nakraju pop...i ipak otvaram prozor i izlazim tako :-) , ako se netko s tim problemima susretao, a vjerujem da je, molio bih za pomoć(nekakav topic ili praktično iskustvo)

 

 

 ista stvar se meni dogodila prek vikenda, samo kaj nije problem u tome da vrata vise, nego je problem u tome kaj se  "špic kajla" ne otvara do kraja na kvaku u kabini... na vanjskoj kvaki se lepo otvori...

obzirom da od kvake do brave ide poluga mi nije jasno kaj se moglo dogodit, pa nije narasla pa da je sad predugačka...??

 

uz to, ovaj dio na slici (nalazi se na štoku od vrata i njega primi "špic kajla") mi na sredini ovog crnog valjka ima kanal do metala, bit će da vrata vise, tj. visila su do jučer dok moja djale nisu izravnala kolko je išlo... logika nalaže da di se zobg tog kanala trebala lakše otvorit jer se "špic kajla" treba manje otvoriti da prođe tu osovinu....

Vauxhall

 

Edited by zac7654321
Link to comment
Share on other sites

riješeno, samo sam "špic kajlu" i sve oko nje okupao u wd-u i sve klapa...

izgleda da su se prethodnoj vlasnici jebacki objesila vrata jer je plastika oko "špic kajle" pukla na jednom djelu pa ulazi prašina nutra...

 

Untitled.thumb.png.d7c69b5e88a5c2d19f2bd

Edited by zac7654321
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.