Jump to content

Megane 3 2.0 16V automatik plin?


Max

Recommended Posts

Konkretno, podnosi li taj motor plin? To bi trebao biti motor starog kova pa ne bi trebalo biti pregaranja ventila i slicno, ili?

Link to comment
Share on other sites

Aha, vidim da ipak nije starog kova ali navodo je prilicno otporan.

A taj CVT mjenjac, kakva su iskustva?

Mozda tema treba ici u Renault, molim admine da presele!

Link to comment
Share on other sites

U Evropi ih bas nesto i nema. Mnogo ih vise ima na Bliskom istoku.

Inace, CVT menjac sam oduvek "mrzeo". Nervira me drzanje motora u obrtajima dok ubrzava. Kao da je lamela pokvarena.

Link to comment
Share on other sites

ja mislim da se plin nije preporučavao za ugradnju u one 2.0 IDE u laguna 2       iz razloga kojeg ne znam sada točno

Link to comment
Share on other sites

Taj motor jedino s turbinom u verziji od 120kW ima smisla... Moze i plin u njega ali taj cvt kvari pricu...

Link to comment
Share on other sites

Ovaj motor nema apsolutno nikakve veze sa tim turbom 120kw , jer taj 120kw je Renaultov F4R motor a ovaj je Nissanov M4R i nemaju apsolutno nikakve sličnosti.

 

Ako ti šta može pomoći , kod nas se vozi Koleos takođe sa Nissanovim benzincem (2TR) ima ugrađen plin i nema nikakvih problema , jedino znam da su mu svijećice skupe kao dragi kamen.

Edited by djordjep80
Link to comment
Share on other sites

ja mislim da se plin nije preporučavao za ugradnju u one 2.0 IDE u laguna 2       iz razloga kojeg ne znam sada točno

U F5R motor plin se ne preporučuje zbog direktnog ubrizgavanja goriva , tj. ne može 100% raditi na plin (zbog pregrijavanja injektora)

Link to comment
Share on other sites

Ovaj motor nema apsolutno nikakve veze sa tim turbom 120kw , jer taj 120kw je Renaultov F4R motor a ovaj je Nissanov M4R i nemaju apsolutno nikakve sličnosti.

 

Ako ti šta može pomoći , kod nas se vozi Koleos takođe sa Nissanovim benzincem (2TR) ima ugrađen plin i nema nikakvih problema , jedino znam da su mu svijećice skupe kao dragi kamen.

 

Sorry, nisam čitao... M4R ne poznajem... moja greška

Link to comment
Share on other sites

Hvala decki! Ma odustao sam od tog auta, strah me komplikacija s plinom i tog mjenjaca, idem ipak na diesel..

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

Hvala decki! Ma odustao sam od tog auta, strah me komplikacija s plinom i tog mjenjaca, idem ipak na diesel..

a da trazis 1.4 TCe kad si vec razmisljao o benzincu? Znam da su na testovima uvijek govorili da je prava mjera za grandtour. Edited by homer
Link to comment
Share on other sites

a da trazis 1.4 TCe kad si vec razmisljao o benzincu? Znam da su na testovima uvijek govorili da je prava mjera za grandtour.

Vozio sam ga, bas u toj kombinaciji. Potpis na to..

Link to comment
Share on other sites

Vozio sam ga, bas u toj kombinaciji. Potpis na to..

Motor je odlican, steta sto nije bio na bas nekom glasu zbog navodne visoke potrosnje jer to naprosto nije istina. Mislim hoce on fino popit kad mu se vadi mast, ali jednako tako moze biti i stedljiv ako se pripazi. Kad smo vec ko 1.4 tce, zasto su ga izbacili iz ponude? Mislim znam da ispuhuje dosta co2 i trosi vise nego 1.2 ekvivalentne snage, ali mogli su i njega naturpijat na 160ak ks i ostavit u ponudi. Bilo bi ga zanimljivo vidjeti kao alternativu 1.6 dci biturbo
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.