Jump to content

Clio 197 upada u "safe mode"


Nakilat

Recommended Posts

Pozdrav Društvo.

 

Izvadim ja mog Clinju iz garaže, naime radi prirode mog posla auto je bilo garažirano 4 mjeseca (nije bilo voženo, vec samo povremeno paljeno svakih 15tak dana radi baterije i da motor uhvati radnu temperaturu).

Prije dugog zimskog sna na autu je napravljen veliki servis (garnitura remena, svijhećice, ulje getribe, termostat, spone volana...).

 

Pustim auto da se zagrije na radnu temperaturu i krenem lagano nekih 15-20 minuta lagane vožnje (ne prelazim preko 3k okretaja) sve ok, nikakvih cudnih zbivanja, te kad ga konacno provam razvuc do blokade auto vuce i  radi normalno do nekih 5500 Okr/min i tada kao da mu se upali blokada auto izgubi snagu (prekine mu se dovod goriva), ne pali se nikakva greška al neće ide preko 5500Okr/min iako je papucica gasa zalipljena u pod.

Stanem sa strane upalim i ugasim kad ono ista stvar. Dođem do kuće odspojim bateriju 10tak min, provam opet kad ono isto i nakon par pokusaja javi mi gresku "check injection", i nakon toga "check ESP".

 

Također primjećujem da mi je potrošnja znatno veća nego prije. Auto pali na prvi zub, ler uredan, temperatura motora uredno se postiže, nema trokiranja, motor radi mirno, prihvaća gas linearno do 5500 okr/min, ne dimi nista vise nego prije.

 

Auto nisam ja od servisa vozio kuci vec moj otac al covijek je lagano vozija auto tako da nezna da li tu simptomi bili prisutni odmah nakon servisa, ili su posljedica stajanja auta u garaži i moguće vlage ili nećeg sličnog, jer garažni prostor je dosta vlažan.

 

Jel netko ima ideju sta bi to moglo bit? MAP senzor? Lambda sonda? Bobine? Potenciometar gasa?

 

Sutra auto ide u servis gdje je rađen servis na dijagnostiku al sta bi mogao ocekivat?

Link to comment
Share on other sites

injektori, loše gorivo (voda u gorivu), problemi s pumpom goriva...

Link to comment
Share on other sites

Evo izgleda da je otisa MAP sensor, auto bilo na dijagnostici, izbacuje grešku senzora, instalacija na senzoru uredna, znaci ostaje sam senzor. kataloški broj 8200719629, novi u ovlastenome 1100Kn, a na e-bay-u 17Funti http://www.ebay.com/itm/NEW-MAP-PRESSURE-SENSOR-RENAULT-8200105165-8200719629-7700101762-8200121800-/390402402035

zalosno koliko nabivaju cijene :(

Link to comment
Share on other sites

Problem rijesen tako da se na vrh senzora stavilo malo silikona i dobro zabrtvilo sistem, nekako mi je MAP senzor pod rukom bio labav i lagan, kad sam ga izvuka van primjetio sam da je mala gumica (brtva) lagano ostećena i vjerovatno je na tom mjestu pri vecim opterecnjima vukla zrak (gubio se vakum).

Nakon toga sam s dijagnostikom obrisao gresku (ELM 327 kabel, osobni laptop te EOBD facile dijagnostika) i auto uredno vuće do blokade, cak mi se cini prima gas bolje nego prije (mozda placebo). Dok je greska bila prisutna auto nije dao preko 5.5-6k Okretaja.

 

MAP senzor je moguce ispitat s multimetrom,

Senzor ima tri zice, dvije krajne su masa (multimetrom mjeriti otpor prema masi- treba biti 0Ohma) i napajanje 5V (mjeriti napon od zice prema masi i treba pokazati 5V)

Srednja zica je signal od senzora prema ECU jedinici, kad motor ne radi (kontakt ukljucen) napon bi trebao biti nesto sitno manji od 5V (cca 4.7-4.8V), mjereno od srednje zice prema masi.

Na senzor se moze spojiti tanko crijevo i vakumska pumpa, a mogu i posluziti pluća u nedostatku pumpe, kako povecavate vakum tako napon treba linerano padati prema nuli.

Također nemiran ili visok ler moze ukazivati na problem s MAP senzorom.

 

Eto nadam se da ce nekome bit od pomoci.

Link to comment
Share on other sites

na 197.net je pisano o tome, mada nas ima kod kojih se taj senzor pomera pod rukom, ali nema ( za sad a nadam se i ubuduce ) nikakvih problema ...

Link to comment
Share on other sites

na 197.net je pisano o tome

 

Da tocno, tako je umanjen problem ukidanja "flat spota" sta je javlja kad se skine srednji lonac.

 

I da se novi senzor stavi bit ce "labav pod rukom" stvar je u dvi gumice koje ukoliko se ostete preko njih senzor ce vuci falsi zrak, a te gumice također "drže" senzor u mjestu. Po meni malo nespretno rjeseno al eto sta je tu je.

Edited by Nakilat
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ako ne želiš izgubiti snagu i remapirati auto - ne skidaj ništa.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.