Jump to content

clio III 1.5 dci problem nakon pranja motora


Ivan Zg

Recommended Posts

bok ekipa...molim pomoc

naime sogi mi ima clia III 1.5dci 85konja i danas smo mjenjali termostat jer je na starom kuciste napuklo pa je pocelo pustat antifriz....e sad promjena je prosla glatko te smo nakon nje odlucili otic do praone oprat motor posto je bio zasran antifrizom pa reko da i to rijesimo odma....i sad nakon pranja krenemo kad ono turbina se ne pali,znaci auto ne baca nikakvu gresku niti je u safe modu jer se vrti do 5000 ali jednostavno turbina se ne ukljucuje...ispuhali smo kompresorom sve moguce đekove i naspricali kontakt sprejem i skinuli egr da odma i to pocistimo ali i dalje nula bodova.....ima ko kakav savjet/prijedlog kaj bi moglo bit?

naravno nemoram ni govorit da je auto prije pranja radio savrseno bez i najmanje greske...

Link to comment
Share on other sites

Kako ste utvrdili da se turbina uključuje ?

5000 okretaja nije moguće postići na dci motoru.

Link to comment
Share on other sites

Kako ste utvrdili da se turbina uključuje ?

5000 okretaja nije moguće postići na dci motoru.

da moj bed do 4000 okretaja, pa kak nebi skuzili kad auto nejde smjesta?? a 15 minuta prije je letio (prije pranja motora)....niti se turbina cuje da fucka...a nije u safe modu niti baca kakvu gresku....

Edited by Ivan Zg
Link to comment
Share on other sites

Identično sam ja imao.. sječam se da sam mjenjao punpu i injectore na jednom autu, i napuknuo je lajtung, i poprskao pol motora i auto ide ko 1.6D... bez turbine, nema greške, pritisak turba ništa 0 zero..... crko je.. nezz kako clio 3 ima i gdje  el.mag,vakum ventil koji "pali" turbinu, radi potlak na westgate-u turbine.

Link to comment
Share on other sites

Provjerite sve kablove i lajtunge da se nesto nije otkvacilo. Ja sam mjenjao isto termostat i bilo je antifriza svugdje ali nikad nebih prao motor. Nikad.

Link to comment
Share on other sites

Provjerite sve kablove i lajtunge da se nesto nije otkvacilo. Ja sam mjenjao isto termostat i bilo je antifriza svugdje ali nikad nebih prao motor. Nikad.

Tako je,nikad vodom u motorni prostor.Eventualno brakecleaner-om i krpom očistiti zasrane dijelove.

Link to comment
Share on other sites

a znam da nije najpametnije ali *ebi ga ja na svim svojim autima redovito prao/perem motor 1-2 puta godisnje (volim da mi je sve cisto fino :) ) i nikad nis i sad sogi opere i ovo se desi...

Link to comment
Share on other sites

Nauk za ubuduće , moderni motor tj, njihov menadžment i voda ne idu jedno s drugim.

To se mogla cvaja dizel prati da ne osjeti ništa a ovi novi ne.

Pregledaj sve vakume i crijeva do turba i od turba , protokomjer , nakači ga na CLIP da vidiš jesu li svi parametri OK...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.