Jump to content

Mali problemičić sa nosačima motora Clio


D14A3

Recommended Posts

Dakle, radim stranci auto, i dosta su nosači motora loši, zamjenio sam gornji lijevi (hidraulični) sa onom špagicom :p od Febi-.a jer je stari procurio, ali motor se i dalje ljulja kad ga rukom lagano tresem,a  nekako mi se čini da je stari nosač bio bolji,ekipa pomagajte dali me zavarava onaj donji nosač ili lijevi gornji??? Jer kažem...ovaj lijevi je procurio, pa sam ga prvog zamjenio,a auto (mašina) kod paljenja i gašenja se trese ko krava stelna. 

 

Hvala unaprijed

Link to comment
Share on other sites

u kojem smjeru se motor ljulja? ak ide naprijed nazad (tipa prema kabini i prema van) onda provjeri i onaj donji upornik kaj se veze na sasiju i getribu..

btw. nisam siguran (pa me nemoj drzat za rijec), al mislim da ti od Febia nevaljaju k...
za ovo zadnje nisam siguran, pisalo se po forumu vec o tim nosacima...


btw. o kojem cliu se radi i koji motor?

Link to comment
Share on other sites

Clio 1.5 dci 2004.g. motor se trese u smjeru kretanja auta napred nazad, dakle prema kabini i prema veznom limu. Skinuli smo donji upornik, i kad ga pigan na škripcu, dosta je čvrst...Budem nešto probao skemijat.

Link to comment
Share on other sites

Clio 1.5 dci 2004.g. motor se trese u smjeru kretanja auta napred nazad, dakle prema kabini i prema veznom limu. Skinuli smo donji upornik, i kad ga pigan na škripcu, dosta je čvrst...Budem nešto probao skemijat.

 

 

i ja imam isti problem u leru to radi tj motor se trese tako da se doslovce cjeli auto trese a obrtaji motora uredni  tako da neznam do cega je to ja sumljam do nosaca motora ali nisam siguran i ako ko zna kolika je cjena svih nosaca btw?

Link to comment
Share on other sites

Dakle, radim stranci auto, i dosta su nosači motora loši, zamjenio sam gornji lijevi (hidraulični) sa onom špagicom :p od Febi-.a jer je stari procurio, ali motor se i dalje ljulja kad ga rukom lagano tresem,a  nekako mi se čini da je stari nosač bio bolji,ekipa pomagajte dali me zavarava onaj donji nosač ili lijevi gornji??? Jer kažem...ovaj lijevi je procurio, pa sam ga prvog zamjenio,a auto (mašina) kod paljenja i gašenja se trese ko krava stelna.

 

Od Renaulta se u uzima originalni nosač motora ako ne znaš točno šta uzimaš jer su zamjenski nosači za Renaulta drek. Uglavnom su premekani. To govorim iz prve ruke, jer kad sam kupio stari R19 16V odmah sam mu stavio nove nosače iz Tokića (ne sjećam se marke) i od prvog dana nisu bili dobri. Sve je vibriralo. Kasnije sam stavio originalne: nebo i zemlja razlika.

 

Kasnije su mi mehaničari potvrdili da je dobar zamjenski nosač vrlo teško naći i dok ga ne staviš ne znaš kakav je.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam stavljao gornji, hidraulički prvo neki zamjenski, bio je jako tvrd, auto pun finih vibracija. Na volanu se osjetilo ko da u ruci držiš bušilicu ili štapni mikser :)

Nakon toga uzeo kod Anđelka nosač marke Sasic i taj je ok. Donji jako često odlazi na cliu pa se češće i mijenja.

Link to comment
Share on other sites

I ja sam gornji stavio sasic i ok je

Tapatalk & SwiftKey bez naočala

Link to comment
Share on other sites

Da li taj bočni nosač mora procuriti da bi bio spreman za mijenjanje ili postoji neki drugi pokazatelj kad je spreman za izmjenu? Mislim da bi moj mogao biti spreman za izmjenu, a Anđelko mi je ponudio taj Sasic pa bi ga baš mogao staviti. Auto ima 116kkm i nikad nije mijenjan.

Link to comment
Share on other sites

Evo da se javim, otišao je donji nosač i gornji hidraulički, zamjenio sam i onaj lijevi ispod akumulatora jer stranka radi jaaako puno kilometara pa je sama zatražila promjenu svega. Uglavnom nije htjela uzet stari gornji lijevi nosač, te mi ga je dala. Tako da imam za prodat taj nosač, dakako stari je ali na škripcu nema razlike stari i novi, 100kn vrijedi?

Link to comment
Share on other sites

oprostite što upadam u temu ,al da ne otvaram novu bezveze...

 

Jel mogu sam zamjeniti gornji desni (na suvozačkoj strani) nosač motora na meganu 1 1,4 16 V motor ? 

Da li se samo motor digne od ispod recimo sa onom malom hidrauličnom dizalicom ? bojim se da nebi drugi nosači trpjeli dok ga dignem da izvadim nosač van .

Link to comment
Share on other sites

Da li taj bočni nosač mora procuriti da bi bio spreman za mijenjanje ili postoji neki drugi pokazatelj kad je spreman za izmjenu?

 

Dok ne procuri nemaš ga razloga mijenjati. Kad iz njega izađe ulje, onda on "izduši", motor se spusti za centimetar i nasloni se utvrdo guma na gumu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

i ja imam isti problem u leru to radi tj motor se trese tako da se doslovce cjeli auto trese a obrtaji motora uredni  tako da neznam do cega je to ja sumljam do nosaca motora ali nisam siguran i ako ko zna kolika je cjena svih nosaca btw?

 

evo samo da javim kod mene je bio kriv nosac motora i to onaj zadnji !!sad sve super

Link to comment
Share on other sites

Evo samo da se malo nadovežem koji su brandovi nosača motora do sada uvjerljivo solidni te isto tako i preporučljivi kod izmjene bez nekih velikih odstupanja od originala (jer su to uglavnom brandovi koji rade za prve ugradnje).

Pa evo ova prva dva su vezana za francuska vozila i nešto talijanskih, treći je za njemačka i skandinavska, dok četvrti je vezan za talijanska vozila, ali isto se nađe i u njemačkim.

 

1. SASIC - Francuska

2. HUTCHINSON - Francuska

3. LEMFORDER - Njemačka

4. CORTECO - Italija

 

Inače kod Lemfordera je bitno napomenuti da je poprilično skup i često nije na skladištima niti velikih kompanija upravo zbog cijene jer kad govorimo o francuskim vozilima, tu SASIC i HUTCHINSON drmaju sve od reda što sa cijenama, što zbog svoje prisutnosti na tim istim vozilima.

 

I na kraju ono najbitnije. Ako budete meni slali upite za nosače motora, nemojte se truditi bez broja šasije, jer ne da sam jednom pogriješio, nego svaki puta preko aftermarket kataloga iz vrlo jednostavnog razloga, a to je što se nosači motora vode kod svakog proizvođača drugačije i teško je "pogađati" koji bi bio na nekom od vaših vozila. A kako koristim originalni Renault katalog, za svaki nosač motora imam originalni broj i onda nema grešaka, jer neki od nosača izgledaju slično i već je bilo slučajeva da te "sličnosti" u praksi ne rade dobro i dugo, pa da je i od zlata, nećete biti zadovoljni.

A isto tako je bitno spomenuti da su neki od nosača vezani za broj motora (do i od).

 

Dakle, bez broja šasije, nemojte mi slati upite :D

 

Hvala na pozornosti i razumijevanju ;)

 

Anđelko

 

LAGEROS d.o.o.
 
A.K. Miošića 52
10410 Velika Gorica
Hrvatska - Croatia
T: +385 1 622 1 223
F: +385 1 626 0 010
E: lageros1@lageros.hr
w. http://lageros-auto-moto.webs.com
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.