Jump to content

Clio 1.2 TCE Štelanje Ventila


Trancespheare

Recommended Posts

Pozdrav ekipa,

 

nisam jako dugo ništa postao ovdje na forum pa da vas malo zagnjavim :)

Pošto sam više manje napravio generalku na motoru (komplet obrada glave, karike nove, gumice ventila, sva brtvila, pumpa vode i remenje, svjećice, kablovinje). Naime, auto mi dosta nemirno radi na leru, osjećaj je ko da preskače u radu malo, na dijagnozi zna prikazati izgaranje na 2. cilindru i slično?? Bobinu sam promijenio, isto nije? Pa mi je ponovo ostala ko solucija štelanje ventila koje sam obavio no koliko sam shvatio postoje 2 kombinacije štelanja pa me zanima jel ima koja dobra duša s informacijom nekom vezano uz to?? i ako imaju majstora za preporučiti? :)

 

Radi se o Renault Cliu III 1.2 TCE, 101 KS iz 2007. godine.

 

 

Hvala unaprijed,

 

 

LP

Link to comment
Share on other sites

Ne znam odgovor na tvoje pitanje, ali imam pitanje: Zašto si već radio generalku, koliko km ima motor, što se je dogodilo???

Link to comment
Share on other sites

Ja sam štelao u Baotiću ventile na 65 000... počeli se čuti, a bio pod garancijom pa reko štelajte...

Link to comment
Share on other sites

Ja sam ih ljetos štelao. Rekoh ima 300000 pa hajde da i to jednom napravim

Tapatalk & SwiftKey bez naočala

Link to comment
Share on other sites

Ja sam štelao u Baotiću ventile na 65 000... počeli se čuti, a bio pod garancijom pa reko štelajte...

 

A sta cu ja, kod mene je 110000 km na satu od toga skoro 28000 na plin...pih...pocet ce ispadat komadi kroz ispuh.

Link to comment
Share on other sites

Ovo je iz Autodate. Navodno motori koji imaju ler gas na 650rpm imaju različito štelanje ventila od onih koji imaju ler gas na 750rpm i da je u tome razlika (drugačija bregasta), ali to je neprovjerena informacija.

 

Uglavnom ako fulaju štelanje na 1.2 motoru auto na leru radi kao da se guši.

Link to comment
Share on other sites

@Med0 e točno to se i meni dešava na leru, isto sam dobio informacije za 2 načina štelanja, sa zazorom skroz malim i sa većim zazorom! E sad znati koju bregastu imam i na koje vrijednosti se štela to ne znam kako saznati? Samo znam da mi je ler jako nisko....

Link to comment
Share on other sites

Tipičan znak loše podešenosti ventila je prenizak i nestalan ler gas.

Link to comment
Share on other sites

Prije je bila slika (Mladen?) sa prikazom bregaste. Imaju dva tipa, jedan ima nekakav žlijeb, utor (groove) po sredini, drugi nema.

Link to comment
Share on other sites

@frenchkey e drugar, ni sam ne bi bolje opisao svoj problem što se lera tiče :) znači definitivno su ventili u pitanju! E sad, kako ih i na koje vrijednosti štelati to je pitanje? Da li na hladno ili na toplo i koje vrijednosti ili jednostavno, ima li tko dobrog majstora za preporučiti?? :D

 

Hvala svima do sada na odgovorima, pomogli ste puno!

Link to comment
Share on other sites

Moguće da su ti podesili ventile za obični 1.2 16V motor. Nemiran ler gas može biti posljedica GMT senzora (engl. TDC sensor)  pogotovo ako sporadično gasi klimu u kreni-stani situacijama. Diagnostika to ne detektira.

 

Ler gas na svim 1.2 TCE motorima i novijim 1.2 16V je na 650 okretaja. Renault se hvalio u ono vrijeme kako su uspjeli spustiti ler gas i smanjiti tipičnu potrošnju za par postotaka na taj način.

Link to comment
Share on other sites

Thanks Med0! :)

Sljedeće je onda na koje se vrijednosti točno štela ako je znači model s tim niskim lerom. Koja kombinacija usisnih i ispušnih i kojom metodom? Ako nemate taj info jel imate bar info o meštru koji bi mi to mogao odraditi tj. o znalcu :D

Link to comment
Share on other sites

@Trancespheare:

 

Ajde molim te napiši što se je dogodilo da si već morao na generalku!!!

 

Ima ovdje dosta nas vlasnika Clia TCE, a ovo je prvi upis o ozbiljnijem kvaru, pa nas vjerujem sve zanima što je uzrok i kako se je manifestirao kvar...

 

Hvala

Link to comment
Share on other sites

Ukratko, ODŠERAFIO se gl. šeraf kohi drži ventilator coolera prije 2 ljeta staroj dok je na putu bila u gužvi, pun auto ljudi, brijeg, nije pazila na inst tablu i jbg, zakuhao auto :) ukratko, spoj nesretnih okolnosti I guess i nakon toga jbg, jedno povlači drugo i jebat ga....ugl. u ovaj auto je uloženo toliko da sam, zbrojivši sve otkad ga imamo, mogao već sporta voziti :)

Link to comment
Share on other sites

Uh, dobro si me podsjetio, morao bi kupiti ventilator hladnjaka jer topliji dani dolaze, a ja se vozim već 4 mjeseca bez njega :D

Link to comment
Share on other sites

Citam pricu i kao da sam ju negdje vec cuo... Sada znam i gdje :) Budi pozdravljen i pozdravi i Tomu ako je tu negdje u blizini :D I nije lijepo da jos to nisi postelao jer proslo je mjeseci od kako smo razgovarali :p

Link to comment
Share on other sites

Tomo? :D stelao sam vec 2x al.ocito ne po tocnim vrijednostima, sad nakon drugog stelanja je ok radio, al jako kratko....tako da ako ikakva dobra dusa ima info nek se javi :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.