Jump to content

Pomoc - nece da upali


mirzamust

Recommended Posts

Pozdrav svima,

Ovako, prvo malo uvoda prije trenutnog problema. Auto je Megane II 1.5dCi, 2003 godiste. Prosle sedmice, kada mi je auto najvise treblo, kako to inace biva, u voznji mi se desio kvar zbog kojeg nisam vise mogao pokrenuti auto, tako da je vucna sluzba imala posla. Uglavnom, u voznji se odjednom poceo cuti cudan zvuk iz motora, kao da nesto bruji, melje, drobi. Nakon parkiranja i gasenja auta, prilikom prvog pokusaja paljenja auto je nakratko zaverglalo i nakon toga sve je zamrlo - nikakvog vise kontakta nije bilo, nikakvih lampica, ne reaguje na karticu uopste. Ustanovljeno je da je stradao alternator (lezaj, cetkice, remenica...) i da je pregorio neki osigurac odmah do akumulatora. To je sve zamjenjeno, i auto nije htjelo odmah upaliti na karticu iako je bilo kontakta - znaci nije ni verglao. Nakon direktne pobude na anlaseru auto je odmah upalilo. Mislili smo da je problem rijesen. Medjutim, desava se da nece da upali npr ujutro nakon duze stajanja - opet ima kontakt, akumulator provjeren, i opet nakon pobude anlasera pali od prve na pola kljuca. Nakon toga, auto citav dan normalno pali na karticu. Na dijagnostici ne javlja nikakav kvar. Privremeno sam dobio dodatni prekidac kojim palim kad nece na karticu. Pomagajte, sta dalje da se ispituje i radi.

Link to comment
Share on other sites

Je li imao neko sličnih iskustava?

Mali update - auto uglavnom ne pali kad je hladan.

Da li bi uzrok mogao biti automat na anlaseru???

 

Pozdrav

Link to comment
Share on other sites

moguće da je automat alnasera imao sam ja problema sa njim

 

 

Link to comment
Share on other sites

Skinut alnaser i sa njega automat. Moguce je da se ono unutri zaprljalo, to se ocisti, sastavi i vrati. Imao takav problem i tako ga rijesio.

Edited by DarioGTI
Link to comment
Share on other sites

Prije skidanja alnasera provjeri tanku žicu koja je na alnaseru spojena stopicom. Otkači stopicu i dobro očisti. Možda je oksidirala pa nema dobar spoj. Tu dolazi 12V sa ključa za ubacivanje automata alnasera.

Link to comment
Share on other sites

Prije skidanja alnasera provjeri tanku žicu koja je na alnaseru spojena stopicom. Otkači stopicu i dobro očisti. Možda je oksidirala pa nema dobar spoj. Tu dolazi 12V sa ključa za ubacivanje automata alnasera.

 

onda nebi ni na prekidač radilo, tj vjerujem da je prekidač spojen na tu tanku žicu...

 

edit:

sad sam se sjetio, možda je ta tanka žica negdje drugdje u prekidu (kod brave,na pregibu i sl...)

Edited by vlovrec
Link to comment
Share on other sites

Da je žica u prekidu onda nikad nebi sa ključem ili start botunom (ovisno šta ko ima) upalio auto. Ako je u pitanju korozija ili slabiji spoj stopice onda će se s vrimena na vrime desiti da ne upali odnosno da ne ubaci automat. Ako ne ubaci automat onda ni motor alnasera nemože zavrtit.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Da je žica u prekidu onda nikad nebi sa ključem ili start botunom (ovisno šta ko ima) upalio auto. Ako je u pitanju korozija ili slabiji spoj stopice onda će se s vrimena na vrime desiti da ne upali odnosno da ne ubaci automat. Ako ne ubaci automat onda ni motor alnasera nemože zavrtit.

 

eh,mislio sam na slabi kontakt negdje, ne baš da je sasvim prekinuta...

Najbolje bi bilo ispitivati od automata prema bravi.

Npr običnim ispitivačem za 12V. Odmah se vidi di nema napona dok se auto mora upaliti...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.