Jump to content

Megane I "propuh" u vožnji


amater

Recommended Posts

Kako među postojećim temama nisam pronašao ništa slično, izložiti ću problem ovdje.

 

U pitanju je Megane Classic 1.4 e, 1998. g., bez klime a situacija je sljedeća: u vožnji u kabinu ulazi zrak kroz otvore za ventilaciju smještene na instrument tabli. Znači, ventilator je isključen (i zbilja se ugasi, funkcioniraju sve brzine 1 - 4) a zrak i dalje struji, napominjem samo kad se auto kreće. Svaki otvor ventilacije zatvorim kotačićem pokraj otvora, ali zrak i dalje probija. Ako usmjerim ventilaciju na pod ili vjetrobransko staklo ništa se ne mijenja. Ako stavim na grijanje puše toplo. Gledao sam sajlice i polugice koje vode od komandi ventilacije ispod instrument table i sve izgleda ispravno. Auto nema opciju da se zatvori ulaz vanjskog zraka i da cirkulira samo zrak u kabini. 

 

Ako netko ima kakvu ideju ili slično iskustvo, unaprijed zahvaljujem.

Link to comment
Share on other sites

Imam ja.Na vratašcima koja ti zatvaraju dotok zraka u kabinu imaš gumu il spužvu oko njih koja služi ko dihtung.

S godinama ti se taj dihtung strgal i zato ti ulazi zrak u kabinu.

Link to comment
Share on other sites

Zahvaljujem. Pretpostavljam da ću do toga doći kad skinem rešetku ispod vjetrobranskog stakla. Ili sam u krivu?

Link to comment
Share on other sites

prije si pogledaj kak ti zatvara svaki otvor ventilacije, možda oni ne dihtaju više..

Link to comment
Share on other sites

Ma ja već automatski tražim uzroke izvan instrument table jer mi je na prethodnom auta bila muka živa to raskopati, ali koliko sam skužio ovdje je to prilično jednostavno izvedeno. Zahvaljujem na pomoći. Eto mi zanimacije za sljedeći vikend.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eto, danas sam napokon ulovio par minuta vremena da pogledam otvore ventilacije i stvarno se raspala spužvica koja dihta. Mislim da ću to moći pokrpati onom spužvastom samoljepljivom trakom za izolaciju prozora. Ako netko ima bolju ideju neka ju slobodno iznese. Ali i dalje ostaje pitanje zašto zrak izbija na te otvore ako je usmjeren na pod ili prednje staklo i ako je ventilator ugašen što će reći da slijedi raskapanje armaturne ploče da vidim što još treba pokrpati.

Link to comment
Share on other sites

Nem potrebe raskapati, kod megana 1 je to tako. Uvijek zrak ide i na te centralne otvore, bez obzira na usmjerenost glavnim prekidačem. Jednostavno ih gore kotačićima zatvoriš ako ne želiš da puše kroz njih. Obavezno ih treba zatvoriti npr. kod odmagljivanja šajbe jer onda više zraka ide gore. Meni se to čak i sviđa jer možeš složiti više kombinacija. Bitno je da donji i gornji otvor možeš zatvoriti centralnim prekidačem. Tapatalk & SwiftKey bez naočala

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

I na mom Cliu II je tako. Uvijek puše na središnje otvore, jače ili slabije ovisno o položaju usmjerivača.

Link to comment
Share on other sites

Zahvaljujem na odgovorima. Neću onda ništa dalje raskapati, samo ću pokušati predihtati otvore ventilacije.

Link to comment
Share on other sites

i kod mene je tako kako french kaže... jedino je malo glupo kad želiš odmagliti staklo na brzinu ,prebaciš kotačić na samo puhanje na staklo ,al ovaj puše svugdje i onda je efekt odmagljivanja slab i dugo traje, koda jugića vozim :D

Link to comment
Share on other sites

onda zatvoriš ove rešetke prema faci i puše samo na staklo

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Danas nakon (pre)obilnog ručka izađoh van uhvatiti malo zraka i dok sam bauljao po dvorištu odlučio sam riješiti svoj problem. Na mjestima gdje se raspala spužvica stavio sam samoljepljivu spužvastu traku za izolaciju prozora. Problem riješen!

Link to comment
Share on other sites

I dalje mi je malo čudan taj sistem da cijelo vrijeme zrak struji u auto iako je ventilator ugašen, kao na R4 oni poklopčići uz prednju šajbu, ali eto valjda to tako mora biti. Usput sam potražio i filter kabine ali ga nisam našao :blush: . Jesam tražio na krivom mjestu ili ga uopće nema?

Link to comment
Share on other sites

filter kabine ti je iznad suvozaceih nogu

moras odsarafit poklopac i unutra ti je

Link to comment
Share on other sites

Nije, nego treba otvoriti haubu i potražiti ispod one plastike kod lijevog brisača

Tapatalk & SwiftKey bez naočala

Link to comment
Share on other sites

filter kabine ti je iznad suvozaceih nogu

 

 

 ispod one plastike kod lijevog brisača

 

 

Pregledao sam oba mjesta ali ništa. Za ovu poziciju ispod brisača piše i u uputstvu od auta ali uz napomenu da to ovisi o modelu, tržištu i opremi. Ispred suvozača nisam našao nikakav poklopac, vijke ili kopče koji bi iza sebe mogli sakriti filter. Na nekim autima se mora izvaditi pretinac ispred suvozača ali ovdje mi to sve izgleda prilično fiksno.Imam račune iz servisa od prvog vlasnika i na nijednom ne vidim da je mijenjan filter kabine. Izgleda da ga nema a možda to i je razlog da zrak nesmetano struji po autu jer takvi filteri su prilično gusti i trebali bi otežati protok zraka. 

Link to comment
Share on other sites

Ma nemaš ti to, al se da ugradit,ja sam o tom razmišljal al sam zaboravil na to.

Link to comment
Share on other sites

Ja imam. Skine se plastika ispod vozačeva brisača i onda se vidi poklopac di ide filtar okomito prema dole. Imaju slike u tutorialu za popravak klapne recirkulacije

Tapatalk & SwiftKey bez naočala

Link to comment
Share on other sites

i kod mene je tako kako french kaže... jedino je malo glupo kad želiš odmagliti staklo na brzinu ,prebaciš kotačić na samo puhanje na staklo ,al ovaj puše svugdje i onda je efekt odmagljivanja slab i dugo traje, koda jugića vozim :D

 

Klima odmagli u roku par sekundi. Meni kad je klima ugašena za vrijeme kiše doslovno se cijedi sa zadnjih prozora.

 

Stari R19 nije imao klimu i isto sam imao problem sa sporijim odmagljivanjem prozora. Šiber je bio vrlo koristan.

Link to comment
Share on other sites

Megane 1...filter ventilacije je ispod lijevog brisaca...kad otvoris haubu i skines one plasticne zastite s resetkama odmah se vidi poklopac i dva vijka.

Link to comment
Share on other sites

ispod lijevog brisaca, ja mjenjao, vrlo ga je lako zamjeniti..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.