Jump to content

Nemiran rad i gašenje


Smuchac

Recommended Posts

Vozdra. Danas se jednom ugasio. Inače radi za debljinu kazaljke ispod 1000 0/min. Ostavio ga upaljenog,skočio po cigare minut i dođem nazad a on ugašen. Upali ko metak i vozi dalje. Bobine su nove,svjećice nemaju dvije godine. Ima li šta za očistit,ispuhat...?

Link to comment
Share on other sites

Čini mi se da je ler previsok, obično je oko 800 u minuti oko 1000 je previsoko. 100%.

Link to comment
Share on other sites

kod mene je ler stalno malo ispod crte od 750, znaci ajmo rec cca 740

Link to comment
Share on other sites

Ustvari, baš sam želio reći da mi je na svim autima ler bio 750 u minuti mislim da je to kak treba bit. 1000 je mnogo previše.

Link to comment
Share on other sites

Onda je ler normalan ako je tako. Gorivo tocim vec 10 godina na istoj INA benzinskoj. Od kad je doso BS class,njega tocim. Dvaput godisnje metnem liqui molly za injektore....

Link to comment
Share on other sites

mene isto zanima, meni je neke pute auto malo nemiran između 750 i 900. Više bi mi pasalo kad bi uvijek bio bar na 900 jer kad je ispod se auto skoro pa trese kao da će se ugasit

Link to comment
Share on other sites

I meni se cini kao da je to nizak ler na nekih 750okr/min..

Ali koliko vidim svima je to tako onda je to valjda uredu..

Link to comment
Share on other sites

Vozdra. Danas se jednom ugasio. Inače radi za debljinu kazaljke ispod 1000 0/min. Ostavio ga upaljenog,skočio po cigare minut i dođem nazad a on ugašen. Upali ko metak i vozi dalje. Bobine su nove,svjećice nemaju dvije godine. Ima li šta za očistit,ispuhat...?

 

Nečisto grlo usisa, GMT senzor, motorić ler gasa, filter zraka motora ne brtvi ili je jednostavno loš, puklo crijevo dovoda zraka u motor, lambda sonda, MAP/MAF senzor, pad napona (loša masa ili slab napon alternatora)... neki auti dižu okretaje u leru kada im paljenje nije dobro (preslaba iskra, dotrajale svječice, korozija na kabelima...)

Link to comment
Share on other sites

mene isto zanima, meni je neke pute auto malo nemiran između 750 i 900. Više bi mi pasalo kad bi uvijek bio bar na 900 jer kad je ispod se auto skoro pa trese kao da će se ugasit

Dali auto ima ugrađen plin?

 

Još jednom da ponovim (za ostale), 750 okretaja u min. je NORMALAN ler.

Link to comment
Share on other sites

Nema auto plin. Čudno mi je, i neke pute varira samo od sebe od 750 do 850

Link to comment
Share on other sites

Meni je bilo zbog falšeg zraka na usisnom kolektoru, gumica od 69 kn riješila problem

Tapatalk & SwiftKey bez naočala

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Supruga vozi Megane 2005. 1,4 16 v i ima ugrađen plin od prije nekih 4 mjeseca.

Sada joj se počeo pojavljivati problem kada upali auto obrtomjer padne do dolje i auto se ugasi!

Također dok vozi malo zatrzava!

Šta bi moglo biti, ako neko zna neka pomaže.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Supruga vozi Megane 2005. 1,4 16 v i ima ugrađen plin od prije nekih 4 mjeseca.

Sada joj se počeo pojavljivati problem kada upali auto obrtomjer padne do dolje i auto se ugasi!

Također dok vozi malo zatrzava!

Šta bi moglo biti, ako neko zna neka pomaže.....

Pajdo - injektori, dizne plinske ili isparivac plina.

pogledaj samo kada to radi da li nakon paljenja dok je na benzinu ili kad se prebaci na plin kasnije. Isto i kod mene bilo. Upalim na bengu, postignr temp, prebacim na plin i odu dolje obrtaji i ugasi se. Naravno iz druge upali sa time da sam malo gasa dao kada sam prebacio na plin...

Link to comment
Share on other sites

Rekao bih ovako laički da su injectori od benzina. Slabije se koriste nakon ugradnje plina pa prije počnu problemi s njima recimo ne otvaraju do kraja ili pišaju u cilindar umjesto da sprejaju pogotovo dok je auto hladan.

 

To se također događa onima koji odluče voziti auto nakon što je par mjeseci stajao nevožen.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Oprosti nisam pročitao prijašnje postove,ali se nadam da je filter goriva relativno novi ?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.