Jump to content

Renault laguna II problem


dado93

Recommended Posts

pozzz....imam problem sa kazaljkom od goriva,trenutno ne radi nikako znači skroz je na dnu i svijetli mi lampica da je na rezervi,a u autu ima goriva jer sam jucer tocio gorivo i po meni bi trebalo imati vise od pola spremnika...znalo se nekad desiti da pokaže da ima goriva na trenutak i onda se opet vrati na rezervu!!!ako je netko imao sličan problem molio bi da mi pomogne!

Link to comment
Share on other sites

Imao sam problema sa kazaljkom od goriva.

Točnije sa lampicom rezerve i putnim kompjuterom!

 

Kod mene je kazaljka radila normalno, ali čim bi količna goriva u rezervaru pala ispod pola lampica rezerve se palila povremeno. NIje stalno gorila nego bi malo gorila, malo ne.

U cijeloj toj priči putni kompjuter mi je divljao i govorio da auto troši 99 litara goriva na 100km i slične gluposti.

 

Mislio sam da je problem u plovku i pumpi goriva, ali tamo je sve bilo uredno.

 

Onda sam tablu slao elektroničaru koji je utvrdio da je neki vod na štampanoj ploči table otišao. Ali mi je rekao da on to nebi popravljao jer se boji da neizgori nešto drugo na štampanoj ploči.

 

Onda sam nabavio drugu tablu, polovnu iz UK sa miljama i galonima (poprilično su jeftine bile). Ta tabla je radila dobro ali su mjerne jedinice bile drugačije (koje su me živcirale).

 

Onda sam tu UK tablu poslao jednom tipu u Sesvete da mi ju prebaci na kilometre i litre, ali to nije ispalo baš najbolje.

Nakon što se tabla vratila imala je u putnom kompjuteru i dijelove za potrošnju plina, a u mom autu nikad nije bio ugrađen plin.

A ni putni kompjuter nije radio kako treba uz napomenu da je prije prebacivanja na km i lit tabla uredno radila 

Nakon pokušaja reklamiranja dobija san nogom u guzicu. Jer dotični majstor "nemože znati šta se sa tablom desilo". blabla....srač, srač uglavnom pušiona. Nek mu je sa srećom (majstoru) Srića njegova da mi je daleko.

 

Onda sam nabavio jednu skoro novu, ali ipak polovnu tablu (samo 47km je imala na brojčaniku) i od kad sam nju stavio sve radi savršeno. I kazaljka goriva i putni kompjuter i lampica rezerve, a i sve ostale funkcije i pokazivači na tabli.

Jedina intervencija na toj tabli je bila vračanje moje originalne kilometraže na sat.

 

Vjerujem da je kod tvoje table problem u vodu na štampanoj ploči ili u samom motoru kazaljke. Možda se može problem jeftino i lako riješiti kod nekog autoelektroničara. Ja znam jednog dobrog u Splitu (ako ti to nije daleko)

 

Moj savijet bi ti bija, da probaš naći instrument tablu sa neke druge lagune i voziti se par dana s njom i viditi da li sve radi kako treba. Čisto da probaš utvrditi gdje se problem točno nalazi.

 

Ponudio bih ti jednu od mojih tabli koje su ostale od cijele akcije ali su benzinske i neznam da li bi ti koristile

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

e hvala na opširnom objašnjenju,otici cu ovih dana kod elektromehanicara pa da vidim,u mene samo svijetli lampica rezerve kad je kazaljka na rezervi,nekad kad se popne iznad rezerve prestane svijetliti,inače mi sve ostalo radi odlično na instrumentalnoj tabli i potrošnja goriva,kilometar sat,obrtaji i ostale lampice...

Link to comment
Share on other sites

e hvala na opširnom objašnjenju,otici cu ovih dana kod elektromehanicara pa da vidim,u mene samo svijetli lampica rezerve kad je kazaljka na rezervi,nekad kad se popne iznad rezerve prestane svijetliti,inače mi sve ostalo radi odlično na instrumentalnoj tabli i potrošnja goriva,kilometar sat,obrtaji i ostale lampice...

 

Onda bi rekao da je problem samo u motoriću od kazaljke goriva.

 

Javi šta je bilo i kako si riješio problem. 

 

Da ostatak ekipe može naći riješenje ako naleti na isti problem

Link to comment
Share on other sites

Moguće da je problem u davaču (plovku) goriva. Ispod stražnjeg sica se nalazi pumpa goriva i plovak.

Otkači konektor (konektor sa četiri žice) i očisti kontakt sprejem. Možda je oksidirao i onda šalje signal velikog otpora prema tabli i onda ona očitava prazan tank (mali otpor je pun tank, a veliki otpor je prazan tank).

 

Kad već otkačiš konektor možeš odma ispitati dali display dobro radi i jeli koja od žica u prekidu. Ovo ispituješ tako da kad otkačiš konektor kratko spojiš pin A1 i B1 na konektoru sa žicama (tj. kratko spojiš one dvije tanje žice) i tada ako su display i žice OK display treba pokazati pun rezervar.

NAPOMENA: PAZI, SPAJAŠ TANKE ŽICE, NI SLUČAJNO DEBELE JER SU TO ŽICE OD PUMPE I IMAT ĆEŠ KRATKI SPOJ.

 

Ako ti je ovo šta sam do sada napisao OK, tada je moguće da ti je plovak zaglavio. Otkači konektor i na konektoru na pumpi/plovku izmjeri otpor između pinova A1 i B1.  

S obzirom da si kako kažeš napunio pola rezervara trebao bi očitati otpor od 145 do 165 Ohma.

Prazan tank otpor od 280 - 300 Ohma.

Puni tank otpor od 10 - 20 Ohma.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kad već otkačiš konektor možeš odma ispitati dali display dobro radi i jeli koja od žica u prekidu. Ovo ispituješ tako da kad otkačiš konektor kratko spojiš pin A1 i B1 na konektoru sa žicama (tj. kratko spojiš one dvije tanje žice) i tada ako su display i žice OK display treba pokazati pun rezervar.

NAPOMENA: PAZI, SPAJAŠ TANKE ŽICE, NI SLUČAJNO DEBELE JER SU TO ŽICE OD PUMPE I IMAT ĆEŠ KRATKI SPOJ.

 

 

 

E vidiš ovo nisam znao niti sam radio!

 

Ja sam samo mjerio otpore ovisno o stanju goriva u rezervaru. 

Plovak nisam vadio nego sam kroz neka dva tjedna, kako se gorivo trošilo, mjerio otpore

Link to comment
Share on other sites

E dobro je, možeš i tako provjeravati dali display pokazuje točno.

 

Neznam dali imaš, ali evo u prilogu tablica za Lagunu 2 kako se odnose otpori plovka u odnosno na količinu goriva (lijeva tabela) i kako se odnose otpori plovka prema položaju (visini) plovka (desna tabela).

 

Laguna sender unit.pdf

Link to comment
Share on other sites

hej ekipa! meni na laguni II ne svijetli instrument tabla

kad umetnem karticu i upalim auto zasvijetli na par sekundi i onda se ugasi

vadio samju van odpajao ponovno spojio ista stvar

pa ak je netko imao neato slicno ili zna di je problem neka mi pomogne,hvala

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

E napravio sam kazaljku,bio neki kontakt kod plovka,posto je auto dugo lezalo pa je neke zice korozija uhvatila i bio slab kontakt pa nekad je pokazivala nekad nije.:-)

Link to comment
Share on other sites

eto! Pripremi se na takve "velike" kvarove koji se riješavaju čišćenjem kontakata.

Po meni najveći problem svih Laguna II je lože ožičenje koje je u 90% kvarova uzrok problem. Ne ni mehanika, ni elektronika nego njihova veza koja je loše riješena.

Link to comment
Share on other sites

Petak, moram ti napisati da onda moja laguna ne potvrđuje ptavilo. Naime, do sada nikakvih problema s lošim kontaktima.

Link to comment
Share on other sites

Suh zrak u Drnišu :D

Vjerojatno hehe

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

stvarno neznan šta bi ti reka usrmaatre tvoja laguna je za poželjeti.

Samo radi tebe i tvoje lagune još uvik ponekad pogledan espace sa tim 2.2 dci-jem jer su nevjerojatno jeftini u odnosu na 2.0 dci iako se tjeram ne gledati taj motor jer mi djeluje rizičan!

Kad sve skupa zbrojim najviše problema na autu san ima radi lošeg ožićenja.

Link to comment
Share on other sites

Ja isto ne znam kako se moja ne kvari, možda zato što je kupljena u Njemačkoj. Ja sam s njom prešao 50000 km. Motor i mjenjač nisu taknuti. Bilo je problema, ali ništa vezano za motor (osim remenice radilice). Ti kvarovi su se uglavnom odnosili na selene, spone, kugle, opruge itd. Ništa vezano za motor, ili mjenjač. Jedino sam spojku mijenjao na 200 kkm.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Srećković. :D

Mislim da nisam. To je vjerojatno posljedica dobrog održavanja prethodnog vlasnika, kao i činjenica da sam ja nastavio raditi isto.

Link to comment
Share on other sites

Srećković je u toliko šta je naletija na primjerak koji je kvalitetno održavan.

Link to comment
Share on other sites

Nemam ni ja nikakvih problema sa dci motorom, a nebi reko da je sve u sreći, prije u vlasniku i njegovim navikama.

Lagunaši, prijatelj mi ima brdo auti u dvorištu, pa i lagune. Ako Vam mogu što pomoć oko raznih djelova

slobodno se javite. 

Link to comment
Share on other sites

Nemam ni ja nikakvih problema sa dci motorom, a nebi reko da je sve u sreći, prije u vlasniku i njegovim navikama.

Lagunaši, prijatelj mi ima brdo auti u dvorištu, pa i lagune. Ako Vam mogu što pomoć oko raznih djelova

slobodno se javite.

Upravo to. Po "mobile.de" ima dosta laguna 2.2 dCi koje su prevalile preko 300000km. Što se pak tiče dijelova za sada mi ništa ne treba, ali ako bude trebalo javit ću se.
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.