Jump to content

Stop lampica, lampica ručne i curi ulje


Danny_HR

Recommended Posts

Hej drugari i drugarice.

 

Moj Klitač je opet (drugi put u dva mjeseca) na rastavljanju. Dva mjeseca nakon reparacije getribe jučer mi se upalila stop lampica, lampica ručne i čuo se povremeni bip. Provjerio sam ulje u motoru, vodu itd, sve je bilo okej međutim falilo je puno kočione tekućine. Pločice na kočnicama su okej.

 

Otišao sam do majstora i pogledali smo ispod i getriba je bila skroz vlažna, al ne od njenog ulja već od kočionog ulja. Majstor veli da je tekućina najvjerojatnije probila kroz druk lager zbog tvrdog kvačila (nisam ga mijenjao iako je druk lager novi).

 

Jel imao tko sličnu situaciju i imate li ideju kakvi bi radovi mogli bit potrebni?

 

Auto  je ostao kod mehaničara i pogledat će ga detaljnije u utorak i konkretno mi reći što sve treba slagati (iako je spomenuo promjenu druklagera i seta kvačila), ali eto da si skratim vrijeme i pročitam koju korisnu ako je netko imao sličnu situaciju.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meni se prije par dana počela paliti lampica STOP i lampica ručne. Upali se na tren pa se ugasi. Nisam još provjerio kočionu tekućinu. Mislio sam da negdje na nekakvom konektoru gubi kontakt. Do ponedjeljka stoji pred zgradom a onda kod mehe. Imate li kakvu ideju gdje bi mogao baciti oko da provjerim konektore?

Link to comment
Share on other sites

Ako su ti kocione plocice potrosene razina ulja je pala pa zato svijetli. Nadolij malo kocionog ulja i piči.

Link to comment
Share on other sites

Kako di ćeš provjeriti konektor? Pa na čepu posude kočione tekućine imaš konektor za razinu tekućine.

Link to comment
Share on other sites

Pločice i diskovi su stavljeni novi prije nekih 10000 km. Tnx Dragane,nisam se uopće sjetio na to. Kad žena dođe s autom idem provjeriti.

Link to comment
Share on other sites

Pa reka si da auto stoji isprid zgrade do ponediljka.

A, zato si ga da ženi da vozi jer ima problem sa kočnicama. :D

Link to comment
Share on other sites

Sram te bilo :zubo::ahaa:  :zubo:  nisam ja takav. Znao sam da će netko to napisati. Inače ona vozi clia pa mi je prekjučer rekla da se ponekad na kratko upale lampice. Do posla ima nekih 2-3 km. A koči normalno.

Link to comment
Share on other sites

da nije žena zaboravila spustit ručnu? :bigl:

A provjeri i kabel na ručnoj

Link to comment
Share on other sites

Otišao sam do majstora i pogledali smo ispod i getriba je bila skroz vlažna, al ne od njenog ulja već od kočionog ulja. Majstor veli da je tekućina najvjerojatnije probila kroz druk lager zbog tvrdog kvačila (nisam ga mijenjao iako je druk lager novi).

 

Kakve veze ima druk lager sa kočnicama i kočionom tekučinom??

Link to comment
Share on other sites

možda zato što im je hidraulički fluid zajednički...znači kad pritišćeš kvačilo povlačiš ulje iz posude za kočionu,ako ti propusti jedan od dva cilindra u sustavu odvajanja lamele i to ne skužiš na vrijeme potrošit će ti se ulje do određene granice u posudi i u tom trenutku ćeš vjerovatno ostat bez kvačila ali kočione ćeš imat dovoljno,jer je usis za kvačilo na višoj poziciji od usisa za kočnicu iz sigurnosnih razloga...i vjerovatno će se upalit lampica ...

Link to comment
Share on other sites

da nije žena zaboravila spustit ručnu? :bigl:

A provjeri i kabel na ručnoj

 

Nije zaboravila (ovaj put). Nije bilo dosta ulja u posudi i kad je prelazila preko neravnina tada se i počela lampica paliti. Dolio sam jučer u posudu i sve je OK.

Link to comment
Share on other sites

Provjeri zašto ga fali.

Tapatalk & SwiftKey bez naočala

Link to comment
Share on other sites

Pa onda su pločice ionako za zamjenu. Ali sad je nadolio ulje pa neka prati, ako mu se opet počne paliti lampica znači da su negdje procurili cilindri i kliješta moraju na reparaciju. Cifre nisu velike, a nije se s time za zezati

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Meni je danas prvo štekalo ubacivanje u prvu brzinu, nakon par sati kad sam ponovno sjeo u auto pojavilo se na ekranu Breaking Fault i ne mogu mijenjati brzine, jedino dok je ugašen mogu staviti u prvu, ali... Kuplung je mekan i bez otpora... Ispostavilo se Da je kočiona tekućina prazna, nalijali smo ulje i ozračili crijevo i sad kuplung hvata ko prije ali kad smo skinuli kotač, vidi se da curi I dalje  ulje na ventilu cijevi od kuplunga svaki puta kad se stisne  kuplung...

Što se sve mijenja i koliko cca $? 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Baš sam dobio info malo prije, cilindar (orginal, nema zamjenski) je 350kn... Samo moram sutra nekako doći sa mora do ZG... 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Navodno nije bilo, nego je preko Tokića naručio orginal (vidio pakiranje od Renaulta) - cca 350kn...
Uz to je još majstor skužio da mi je puknuo feder za zadnjem desnom kotaču - cca 300kn...

...i predložio mi je zamjenu kompletnog kuplunga jer je isti jako nisko hvatao a i auto je na preko 185k km
tako da sam i to odmah išao riješavati... cijeli set za cca 1100kn + ruke...

Nadam se sad malo mira s autom... :)

Link to comment
Share on other sites

 

Nadam se sad malo mira s autom... :)

e jesam budala... nije prošlo ni 24 sata... jutros se zdimio anlaser... :(

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.