Jump to content

Kompresor klime


dre_magnus

Recommended Posts

Pozdrav svim kolegama po prokletstvu. :D

 

Primjetio sam da mi na Laguni ne uključuje kompresor klime a ventilator se vrti konstantno.

Da li je netko imao ovakav problem ili zna što ga uzrokuje?

Sve mi smrdi na neki senzor/konektor/žica... :freak6:

Link to comment
Share on other sites

provjeri ima li plina, sušač plina isto može biti začepljen,moguce da je kompresor odradio i svoje. Automatska klima ima mogucnost dijagnostike,pa ako je do elektronike možda pokaže.

Edited by Tanatos
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svim kolegama po prokletstvu. :D

 

Primjetio sam da mi na Laguni ne uključuje kompresor klime a ventilator se vrti konstantno.

Da li je netko imao ovakav problem ili zna što ga uzrokuje?

Sve mi smrdi na neki senzor/konektor/žica... :freak6:

Pogledaj konektor na samom kompresoru, a možeš i onaj na tlačnom prekidaču (presostatu). Ili kako Tanatos piše možda nema plina, ali čisto sumnjam s obzirom da je meni kompresor radio (uključivala elektromagnetna spojka) i kada nije bilo plina (klima nije hladila).
Link to comment
Share on other sites

Mislim da je najmanji problem plin, prije par sezona, kompresor je uključivao, iako je falilo dosta plina. Lani sam je punio...

Gdje je presostat?

Link to comment
Share on other sites

Na donjem dijelu kondenzatora, s desne strane kad se gleda ispred auta.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Jel zna netko (usrmaatre) gdje prolazi cijev za kondenz iz klime? Sumnjam da mi je mozda lagano zastopana, jer svaki put kad mi auto odstoji sat-dva, a prije toga sam koristio klimu, odmah kad ga upalim, zamagli mi se sajba. Ne puno, ali onako, odmah iznad ventilacijskog otvora 

Link to comment
Share on other sites

Jel zna netko (usrmaatre) gdje prolazi cijev za kondenz iz klime? Sumnjam da mi je mozda lagano zastopana, jer svaki put kad mi auto odstoji sat-dva, a prije toga sam koristio klimu, odmah kad ga upalim, zamagli mi se sajba. Ne puno, ali onako, odmah iznad ventilacijskog otvora

Cijev za kondenzat isparivača nalazi se na najnižoj točki kućišta isparivača. Najlakše joj je pristupiti tako da se Skine cijev auspuha i toplinska zaštita istog. Odmah do kablova mjenjača nalazi se ta cijev koja prolazi kroz tunel/podnicu.
Link to comment
Share on other sites

Thx. Svakako cu skidati katalizatore, a smetaju mi i cijevi auspuha, pa cu to odmah rijesiti.

Link to comment
Share on other sites

Jel zna netko (usrmaatre) gdje prolazi cijev za kondenz iz klime? Sumnjam da mi je mozda lagano zastopana, jer svaki put kad mi auto odstoji sat-dva, a prije toga sam koristio klimu, odmah kad ga upalim, zamagli mi se sajba. Ne puno, ali onako, odmah iznad ventilacijskog otvora

Ne vjerujem da je zaštopana. To je normalno da se zamagli, jer ostane dosta vlage koja se kasnije ispuhne na staklo.

Da se to ne bi dešavalo i da klima ne smrdi prije gašenja motora ugasi klimu i ostavi ventilator da vrti bar 1min.

Link to comment
Share on other sites

Mata je kao i obično u pravu. Naime, da je odvod zaštopan kondenzat bi se izlojevao u putnički prostor, odnosno u prostor oko papučica gasa, kočnice i spojke. To bi sigurno primjetio. Meni se isto zna magliti staklo. Kondenzat klime možeš primjetiti kad se parkiraš, a koristio si klimu ispod auta se iscuri znatna količina vode (kondenzata).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.