Jump to content

Leziste amortizera na Laguni II, zamjena


olympya

Recommended Posts

Ekipo, kad sam radio letvu mehanicar mi je rekao da su mi za promjenit lezista amortizera. Znaci cuje se krcanje kad na mjestu okrecem volan lijevo ili desno. Zanima me sto tocno moram trazit kod kupnje. Ta lezista su samo iznad amortizera ili su i ispod? Ide to u kompletu za prednji kraj ili?
Kupit novo ili mogu kupit polovno od iste lagune koja ima 110 000 km? Hvala svima

Link to comment
Share on other sites

Ma ne kupiš to rabljeno, mislim možeš. To su ležišta amortizera s gornje strane, u onoj metalnoj kapi koja je na muldama.

Ovako nešto.

 

post-11736-0-54733800-1398618075_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Tačnije tu su dva dijela ležište amortizera i lager .Može biti samo lager a možda i ležište.

Link to comment
Share on other sites

Ma ne kupiš to rabljeno, mislim možeš. To su ležišta amortizera s gornje strane, u onoj metalnoj kapi koja je na muldama.

Ovako nešto.

lezaj-amortizera-lijevi-desni-s020146-renault-2e105b592a6811d7773024414736b412.jpeg

Meni je taj nosač motora pukao (guma) i zbog njega mi je iskočila i puknula opruga. Morao sam mijenjati oba nosača i obje prednje opruge. I da, posebno idu nosači amortizera, a posebno ležaji amortizera. Ako krcka nije nosač već ležaj.
Link to comment
Share on other sites

Meni je taj nosač motora pukao (guma) i zbog njega mi je iskočila i puknula opruga. Morao sam mijenjati oba nosača i obje prednje opruge. I da, posebno idu nosači amortizera, a posebno ležaji amortizera. Ako krcka nije nosač već ležaj.

Je, krckanje pri motanju volana nije zbog ležišta već ležaja, my bad :dada: .

Link to comment
Share on other sites

znaci to leziste, leszaj iliti uporiste je isto? Koliko to more kostat?

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je nosač amortizera (guma) 150 kn/kom. Za ležaje amortizera cijenu ne znam jer ih nisam mijenjao.

Link to comment
Share on other sites

Pa rekao ti kolega i ja potvrdio, ako krcka pri motanju volana, ležaj. Ako je ležište onda će, mislim, lupati(lupkati) pri vožnji po rupama.

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

Onda je ležaj. Jer po rupama ne lupka ništa, isporbano. Čuje se samo kod okretanja volana na mjestu, vjerojatno i u vožnji ali se ne čuje

Link to comment
Share on other sites

I jeli moguće da zbog tih ležaja uato malo vučeu lijevu staranu a volan kad ga okrećem imam ojsećaj ko da ima neke zubove, neznam kako bi objasnio.. ne ide glatko nego kao da preskače.. to osjetim neke pute. Od podvozja nije ništa, letva nebi smijela bit

Link to comment
Share on other sites

Kad ode ležaj karakteristično je da krcka pri motanju i da ima zube, tj. da zapinje dok motaš.To što vuče na jednu stranu može biti isto jer se volan ne može lagano sam vratiti u centar, ali i ne mora biti.

Link to comment
Share on other sites

uh, sad mi je već lakše.. Da jer dok se to nije desilo nije imao te zube i nije vukao u stranu. Bila je i optika napravljena. Sada šaljem upit u lageros za ležajeve

Link to comment
Share on other sites

U Lagerosu 330 kn set za jednu stranu, zanči ide neki prsten, guma, vide , ležaj .. ugl sve . 660 kn obe strane. Jel to ok?

Link to comment
Share on other sites

Mene je za Clia došlo 500 kuna s rukama za oba ležaja... doduše to je Clio...

Link to comment
Share on other sites

Evo samo za informaciju da se vidi što sve ide na ovu Lagunnu od dijelova i kad se mijenja, mijenja se sve (iako se može samo ležaj, ali čemu ako se auto misli voziti i dalje na duge pruge) i onda ste mirni i sigurni da ste napravili dobar posao i za sebe, ali i za auto :dobroje:

 

kb655.12-0.jpg

Link to comment
Share on other sites

Evo samo za informaciju da se vidi što sve ide na ovu Lagunnu od dijelova i kad se mijenja, mijenja se sve (iako se može samo ležaj, ali čemu ako se auto misli voziti i dalje na duge pruge) i onda ste mirni i sigurni da ste napravili dobar posao i za sebe, ali i za auto :dobroje:

kb655.12-0.jpg

Ležaj amortizera je niskoopterećeni aksijalni ležaj i ne odlazi baš tako brzo. U svakom slučaju je bolje sve promijeniti, ali ako se i ne promijeni sami ležaj pri mijenjanju nosača amortizera nije tragedija.
Link to comment
Share on other sites

Na žalost kao ležajac više od 20 godina ne mogu se složiti s time nikako, jer ipak uz sve stručne literature, video materijale od vanjskih servisera i stručnih tečajeva školovanja,

to nije mala stvar i vrlo je bitna, te kompromisa ne smije biti, jer se to osjeti, doslovno.

Često slušamo o tome kako nešto ne traje dugo ili da su zamjenski i aftermarket dijelovi loši i da je samo original zakon, onda je to zbog toga, jer nije kao tragedija,

a zapravo nakon već poprilične kilometraže i godina na vozilu, sve počinje dobivati "lufta" i potrebno je mijenjati više elemenata koji su u sprezi jedno s drugim.

I često puta slušam kako su ljudi nepovjerljivi prema aftermarket dijelovima te na kraju u razgovoru ispadne da su najprije radili polovično (npr samo ležaj ili samo gumu, nebitno)

te na kraju kad su išli u ovlašteni servis ili na originalni dio bolje "prošli", ali samo zato jer su u originalnom pakiranju mogli kupiti samo kao neki set ili što već sa pratećim elementima

i onda su nakon toga i više nego zadovoljni, ali prešutjeli su reći da su ispočetka napravili posao na pola.

 

Dakle, ne radim kompromise oko dobrog i pravilnog posla, jer previše sam se nagledao i naslušao loših iskustava u takvim slučajevima da mi je žao ljudi i dok god ja sa svojom robom moram garantirati

da će raditi i da će sa tim dijelovima biti sve oko, ne mislim ići na to hoće li ili neće biti nešto dobro, te dok god vaši savjeti mogu napraviti problem, a nitko za to odgovarati, odnosno oštećena stranka će zahtjevati neko svoje pravo

samo zato jer netko ovdje to tako rekao, morate shvatiti da nekim svojim riječima možete napraviti dosta štete i krajnjem korisniku i nekom trgovcu, jer vjerujte mi da slušam dosta često kad mi ljudi dođu u dućan i da kažu da je to na forumu onaj rekao tako i tako i da je to onda svetinja.

Ono što ne znam, neću govoriti, niti se u to uplitati, ali kada sam na nekom svom polju, jednostavno moram reagirati jer mi je stalo da kad netko radi neki posao, da ga napravi kako treba.

 

Ovime nisam mislio ništa loše, kao što znam da nisi niti ti (usrmaatre), ali samo želim da ljudi vide širu sliku upravo zbog toga jer znam da je besparica i da se gleda na svaku kunu, ali kako sam i naveo,

ljudi dođu mi na pult i kažu da je to taj i taj na forumu rekao i da je to tako i nikako drugačije i moramo svi biti svjesni svog djelovanja da je ono šire nego što mislimo.

I da se razumijemo, vrlo često se slažem s tvojim konstatacijama ovdje, pa čak sam i ja naučio neke stvari od tebe, no ipak, ležajevi su mi u krvi od kad sam bio malo dijete pa sam se osjećao prozvanim da malo proširim ono što znam o ovim slučajevima da se netko ne bi "zaigrao" i napravio si duplo posla (to ne govorim za ovaj slučaj iz teme, već općenito za bilo koga tko ovo bude čitao, a da iima problema sa istom stvari).

 

Ali da, samo da kažem, kad su u pitanju ležajevi amortizera, na Renault vozilima baš se najviše troše odnosno Renault predvodi u francuskoj grupaciji vozila jer Francuska vozila općenito su na prvom mjestu po potrošnji ležajeva amortizera (barem kod mene) a kada govorimo o relativno novijim modelima.

 

NHF i nadam se da se razumijemo da je najbitnije da oni krajnji korisnici koji imaju problem da dobiju pravu informaciju, jer zato i jesu i jesmo ovdje da bi pomogli u savjetima, pa tek onda sve ostalo ;):)

Link to comment
Share on other sites

Lageros, 216000 km i 12 godina ima laguna. Pukla mi nedavno opruga zbog tog gumenog nosača. Majstor koji je sve to radio nije htio mijenjati ležaje, koji su prema njegovom mišljenju citiram:"kao da su iz tvornice izašli". Tako da ja nisam mijenjao ležaje, već samo gumene nosače i opruge. E sad, jeli majstor bio u pravu vrijeme će pokazati.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

meni je na mojem autu na kojem skoro sve radim sam glupo 

raditi posao napola jbg vec kad skidam napravim i zaboravljeno.

Link to comment
Share on other sites

Iskustvo kaže, mjenjaj ležaj obavezno ako krcka, na bolje neide sigurno. Kod mene ,istina na ducatu, je tako

zaribo da mi nije uopće vračao volan, što je jako nezgodno.

Na renou mi taj gumeni dio ima lufta, a u haubi vozim komplet za oba amortizera već 3 mjeseca, valjda ču ih

promjenit ovih dana.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se s tobom. Jq isto tako većinu stvari na mom autu radim sam, ali tada sam bio u Zg-u, a auto kod majstora u Drnišu. Tako da me telefonski uvjerio da ne treba. Inače, tom majstoru vjerujem jer sve što mi je ikad radio na bilo kojem od auta je napravio kako treba.

Link to comment
Share on other sites

Kako se manifestira kada ode taj ležaj? Ja to nisam nikada mijenjao...

Tapatalk & SwiftKey bez naočala

Link to comment
Share on other sites

Kako se manifestira kada ode taj ležaj? Ja to nisam nikada mijenjao...

Tapatalk & SwiftKey bez naočala

Čuje se krckanje kad okrećeš volan, kao da se nešto lomi. I volan je kao da ima zube kad ga okrećeš, to se ne kuži jako ali da. Bar je tako meni. 

Link to comment
Share on other sites

Kod mene se manifestiralo tako da je volan ostao u položaju prilikom ulaska u blagi zavoj, a svi mi prilikom izlaska iz zavoja puštamo 

volan da se vrati u centar, e vidiš meni se nije vratio i kombi je nastavio ko po tračnici van ceste.

Dobro, izvuko sam ga jer nije bila nikakva brzina ali da je neugodno, je

Prvo se čulo krckanje,drugi dan je osječaj da se pomiče cijela mulda,pogotovo ako vrtiš volan na mjestu, a treči dan

nemojte čekat jer sljedi iznenađenje ko meni

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.