Jump to content

Letva volana za Clio dci


tino

Recommended Posts

ubija me to njeno nabijanje u autu a boli me dati 1500kn za reparaciju letve.

 

Dal netko od kolega zna nekog da ima ili ima rabljenu letvu volana za prodati za koju može "garantirati" da će durati još jedno vrijeme?

 

Veli mi mehaničar da je riskantno uzeti letvu za slupanog auta jer možda je dobila po p.... i vjerojatnije da nebude dobra.

Link to comment
Share on other sites

Pa nisu svi auti razbijeni sprijeda ima i autu koji su dobili u straznjicu.

Kad dodjes u brezice, na prvi krzni tok sa autoputa, ides ravno pa kod lidla na semaforu lijevo ako se dobro sjecam, i onda picis ravno i prolazis kraj nekakvog renault otpada mozda oni tamo imaju, a tebi bi to trebalo biti relativno blizu ak ides preko kumrovca.

Link to comment
Share on other sites

2,000kn je bila nova letva kod koncesionara kad sam ja gledao za svoj Clio. Nisu mi znali reći da li je to potpuno nova letva ili tvornički reparirana.

 

I pazi se kod letve volana jer ih možeš imati više vrsta za isti broj šasije. Kad upišem svoj broj šasije u Dialogys dobije čak četiri različite letve koje bi mogle biti na autu.

Link to comment
Share on other sites

da nije problem samo u sponama možda?

one su oko 100kn x 2 kom

i krajnici 100kn x 2 kom

to je ugrubo

i uzmeš ležajeve amortizera 60kn x 2 kom

i nebi smjelo lupati, jedino ak zbilja letva nije uništena unutra

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

nisam stigel nastaviti temu, nema se vremena :)

 

nego..., izgleda da je stvarno otišla letva. Interesira me kod rabljenih ovo gore kaj je rekel kolega Med0. Stvarno je moguće kupiti krivu letvu ako je npr moj auto 2004. godina i da nađem letvu sa istog tog godišta auta ili?

 

jer ići ću na rabljeno, možda nađem negdje di daju barem godinu dana garanciju.

Link to comment
Share on other sites

Uz pretpostavku da je tvornička letva volana od SMI/KOYO-a, postoji opcija za to od TRW-a po cijeni od 2.255,00 Kn (naravno iz uvoza)

Ali bez broja šasije ili dignuti auto na dizalicu i pročitati što piše a letvi volana, nema tu kruha, samo nagađanje.

Stoga, ne se oslanjati na servise i broj šasije, već pod auto i čitati s letve što na njoj piše i tek onda u nastavak traženja. (provjereno)

 

Eto, za sada toliko, a za sve dodatne informacije stojim na raspolganju u inbox ili na email lageros1@lageros.hr

 

Pozdrav!

 

Anđelko

Link to comment
Share on other sites

Hvala ti Anđelko, nova mi je skupa :) nije mi problem otići na grabu pa da pročitam kaj na njoj piše, naravno, ak nađem di :)

 

(P.S. javim ti se danas s popisom u vezi velikog servisa)

Link to comment
Share on other sites

Ma da, znam da je, no eto, nek bude neka informacija za nekog drugog možda, odnosno kad je forum, nek se vidi i s moje strane što se može ponuditi,

a za ovo drugo se čujemo.

 

:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

jesi siguran da je letva, da nije kriz volana ?? jel ima lufta na volanu ??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ekipa, ovo slikal sa letve volana.. tražim takvu identičnu po svim brojevima ili neki redak posebno? ili kak? ..

 

post-2236-0-85482200-1404298364_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

ekipa, ovo slikal sa letve volana.. tražim takvu identičnu po svim brojevima ili neki redak posebno? ili kak? ..

 

attachicon.gifletva.jpg

 

Tražiš po Renault OEM broju, a to ti je 6900000235.

Gornja oznaka X65 je oznaka da je Clio u pitanju.

Link to comment
Share on other sites

lastnight, lupanje kao negdje u podvozju + 2-3 cm lufta u volanu. danas ide auto na veliki servis pa budem mu rekel da provjeri križ volana prije neg se zaletim.

 

ak je 650kn nova to bum odma kupil ak je u letvi problem. jučer zval za rabljenu nekog lika kaže 800kn za rabljenu!

 

fala Dragan, nisam znal kaj kaj znači :)

Link to comment
Share on other sites

mene od jos davnih dana mucilo neko lupkanje, kod motanja il malih graba kod parkiranja i sl., al bez lufta, mozda maaaalo, al vise osjetim vise/manje lufta kod promjena guma zimsko/ljetne... i rekli mi da je problem u letvi, neka piksa, da ima malo lufta... jedno vrijeme me drzalo da promjenim, al tak je vec goodinama i vec sam zaboravil na to, a na losije ne ide :ne znam:... jer s rabljenom ti more bit isti kuki... ja bi prije reparaciju radil.

Link to comment
Share on other sites

Fali joj veća cijena. Obično su skuplje stvari bolje i to je pravilo a ne iznimka. 

Link to comment
Share on other sites

Fali joj veća cijena. Obično su skuplje stvari bolje i to je pravilo a ne iznimka. 

 nebih se složio s time nimalo,.....

ali evo za primjer,...

fram filter košta npr 300 kn

purflux 200 kn

razrežem fram, a unutra u njemu je srce filtera od purfluxa....

i još podosta toga ima....

Link to comment
Share on other sites

fali joj to da nije iste kvalitete kao orginal

ta letva ce napraviti max 30-40.000 zavisno od stanja ceste i onda je za smece

ako napravi i toliko a nju neceš moci niti reparirati.

zato košta toliko koliko košta

i sad vidi koliku kilometražu radiš sa autom i dali ti se isplati mjenjati svaku godinu dvije letvu volana.

onda bolje repariraj svoju ili stavi novu da je orginal

bolje i polovnu ali orginalnu.

Link to comment
Share on other sites

mene od jos davnih dana mucilo neko lupkanje, kod motanja il malih graba kod parkiranja i sl., al bez lufta, mozda maaaalo, al vise osjetim vise/manje lufta kod promjena guma zimsko/ljetne... i rekli mi da je problem u letvi, neka piksa, da ima malo lufta... jedno vrijeme me drzalo da promjenim, al tak je vec goodinama i vec sam zaboravil na to, a na losije ne ide :ne znam:... jer s rabljenom ti more bit isti kuki... ja bi prije reparaciju radil.

Ja sam slično lupkanje (vrlo tiho, kod motanja, nema lufta) reklamirao još u garantnom roku i prvi servis nije našao ništa, a drugi su htjeli nešto kemijati oko ležajeva amortizera. Na kraju odvezao auto jednom starom liku koji radi špur, ovaj pogledao, veli da je vjerojatno nešto oko križa, ali da se ne isplati rastavljati oko toga, pogotovo u garanciji. To je bilo negdje 2006, auto  još uvijek vozi s tim povremenim lupkanjem, lufta nigdje nema nikakvoga :) Evo prije par dana mijenjana manžeta, isto meho gledao, nakon toga špur-majstor i ništa nema lufta.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.