Jump to content

laguna 2 greska u satu...


sasa.ka

Recommended Posts

Imam lagunu 2 . 1.8. Auto je 2001 godina prvi vlasnik i 65000 km... e sad... doslo je do pogreske u kilometar satu... sve radi sve ide cak i kilometre broji ali brzinu vise ne pokazuje... sad mene zanima jel se moze taj sat samo zamjeniti drugim ili ce bit problema zbog kodiranog kljuca... neznam jel mu blokada morora radi preko kompjutera u satu ili preko onog od motora.. na dosta vozila se nalazi u satu pa sad neznam kako je to na laguni rijeseno.. a neda mi se skidat sat da provjerim... bio bih vrlo zahvalan ako netko zna... hvala

Link to comment
Share on other sites

Ne mora biti do sata(instrument table). Možda je pinjon u getribi u pitanju.

Link to comment
Share on other sites

Sumnjam da bi onda brojao kilometre. Pričekaj da se kolega Petak javi, on je mali (veliki) od table.

Link to comment
Share on other sites

Nisam pročitao ovaj dio da broji kilometre. Mislim da ti ne ide imobilizator preko instrument table. Jedini problem je što ćeš morati kilometre podesiti.

Link to comment
Share on other sites

Probaj napraviti test table pa vidi. To napravis tako da stisnes tipku na rucici brisaca i ubacis karticu i kazaljke ce poceti skakati pa vidi radi li od brzine ova uopce. I definitivno da ne valja pinjon mislim da ne bi racunao nikakve kilometre.

Link to comment
Share on other sites

Ma to sve znam.... test sata se vidis nisam ni sjetio napravit :-) ... a pinjon definitivno nije jer nebi ni kilometre brojao... a uskladjivanje kilometara nije nikakav problem.. ;-) hvala

Link to comment
Share on other sites

Ee.da sad se jos vise zakompliciralo... :-(.. kad napravim test table onda sve radi... pa cak i ta kazaljka.. al kilometre 100% broji a u voznji kazaljka ne radi... jel moguce da podatke dobiva sa dva odvojena mjesta.. kao npr. Da podatak predjenih km dobiva od senzora abs-a a a brzinu od pinjona ili obrnuto... zvuci mi malo pre glupo da bi bilo moguce al nism pametan vise :-/

Link to comment
Share on other sites

Nebih znao od kud kazaljka dobiva informaciju, ali ti mogu reći da kodiranje ključa nema nikakve veze sa tablom.

 

Možeš staviti bilo koji (benzinsku) tablu i ona će raditi. Naravno mora biti ista kao i tvoja. Imaju neke koje imaju displej u sredini (jača razina opreme)

Vjerujem da bi i ona radila ali nisam isprobavao!

 

Ja sam vozio auto na četiri različite table. (tri su još kod mene doma)

 

Probaj otići kod nekog autoelektroničara da ti pogleda šta se dešava s tablom. MOžda se može jednostavno popraviti.

 

IMam jednog za preporuku ali je u Splitu...

Link to comment
Share on other sites

Sve je spojeno na abs modul http://i.imgur.com/6kfiBza.png i jos nekoliko zica ide na motorni komp tako da ocitanje brzine izgleda ide preko senzora abs-a. Can sabirnica je u igri tako da bez clipa mislim da neces puno postici, jedino ako mozes tablu zamjeniti pa vidjeti radi li onda. Svjetli li sto na tabli a da ne bi trebalo? I radi li ABS kada nago zakocis?

Link to comment
Share on other sites

Sve je spojeno na abs modul http://i.imgur.com/6kfiBza.png i jos nekoliko zica ide na motorni komp tako da ocitanje brzine izgleda ide preko senzora abs-a. Can sabirnica je u igri tako da bez clipa mislim da neces puno postici, jedino ako mozes tablu zamjeniti pa vidjeti radi li onda. Svjetli li sto na tabli a da ne bi trebalo? I radi li ABS kada nago zakocis?

Susreo sam se s takovim problemom. Kolegi "filipbabok" na laguni sam očitao grešku (Clip-om) da ABS jedinica ne prosljeđuje podatak o brzini UCH-u. U isto vrijeme kilometar sat radi normalno, kao i ABS.

Link to comment
Share on other sites

Tako je, nema pinjona nego podatak o brzini ide iz ABS centrale koja info dobija od ABS senzora na prednjem lijevom kolu.

 

- Skini prednje lijevo kolo i provjeri (očisti) senzor, njegov konektor i usput provjeri u kakvom je stanju ABS prsten.

- Druga stvar je osigurač (sad će svi reći ko o čemu ja o osiguraču ali ako je u tome cijeli problem onda je savršeno). U motornom prostoru provjeri osigurače. Nisam ti 100% siguran, ali bi to trebao biti osigurač br.1 ili br.4. Prepoznat ćeš ga lako jer je male vrijednosti od 5A.

Link to comment
Share on other sites

ajd jos po koja korisna informacija... medjutim morat cu se na diag. prikopcat pa se malo igrat sa tim.. do senzora nemoze bit.. pa ni do prstena ... jer abs radi uredno.. svew u svemu i sat na kontrolnom testu radi uredno .. osigurac isto nemoze bit jer povremeno kazaljka krece pa ponovo odustane i tako.. kakve je volje... jedino ako podatak od jedinice abs-a ne dobiva kako treba do sata al to bi se trebalo vidit na parametrima kad se uhvatim laptopa.. :-)

Link to comment
Share on other sites

ajd jos po koja korisna informacija... medjutim morat cu se na diag. prikopcat pa se malo igrat sa tim.. do senzora nemoze bit.. pa ni do prstena ... jer abs radi uredno.. svew u svemu i sat na kontrolnom testu radi uredno .. osigurac isto nemoze bit jer povremeno kazaljka krece pa ponovo odustane i tako.. kakve je volje... jedino ako podatak od jedinice abs-a ne dobiva kako treba do sata al to bi se trebalo vidit na parametrima kad se uhvatim laptopa.. :-)

Dijagnostikom pregledaj instrument ploču, odmah bi se trebalo vidjeti do čega je.

Link to comment
Share on other sites

ajd jos po koja korisna informacija... medjutim morat cu se na diag. prikopcat pa se malo igrat sa tim.. do senzora nemoze bit.. pa ni do prstena ... jer abs radi uredno.. svew u svemu i sat na kontrolnom testu radi uredno .. osigurac isto nemoze bit jer povremeno kazaljka krece pa ponovo odustane i tako.. kakve je volje... jedino ako podatak od jedinice abs-a ne dobiva kako treba do sata al to bi se trebalo vidit na parametrima kad se uhvatim laptopa.. :-)

 

Sada si prvi put spomenuo da kazaljka povremeno radi, do sada si tvrdio da u vožnji neradi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.