Jump to content

Low battery megane


Guest

Recommended Posts

Evo moja Megan opet zeza. Jučer mi se u vožnji pojavila greška low battery sa stop kontrolkom. Akumulator kolko mi se čini nik problem posto pali normalno. E sad što bi moglo biti? Da nije alternator? Kako provjeriti jel fila?

Link to comment
Share on other sites

Ili je akumulator ili alternator. E sad imas jednu foru koja je mene zezala a to je instalacija zice do alternatora. Znaci tamo negdje od kompjutera i osiguraca tj kutije imas instalaciju na dzek alternatora. Meni su nju odcvikali i spojili direktno drugu jer mi se to palilo svake godine i nakon zamjene akumulatora i cak 3 alternatora!. Pa da znas.

Link to comment
Share on other sites

Alternator definitivno. Slabo puni i zato pali lampicu.

Problem je u istrošenim četkicama.

Da li fila ili ne provjeri unimerom. Upali auto i na klemama akumulatora mjeri napon. Moraš očitati 13,8V - 14,4V. Upali neke od većih potrošača (klima, ventilator, ...) i opet mjeri. Moralo bi ostati u istim granicama.

Sve ispod 13,8V znači da je problem u alternatoru.

Link to comment
Share on other sites

Ili je akumulator ili alternator. E sad imas jednu foru koja je mene zezala a to je instalacija zice do alternatora. Znaci tamo negdje od kompjutera i osiguraca tj kutije imas instalaciju na dzek alternatora. Meni su nju odcvikali i spojili direktno drugu jer mi se to palilo svake godine i nakon zamjene akumulatora i cak 3 alternatora!. Pa da znas.

 

Meni nije žica, jer evo sad je akumulator ostavio dušu, jedva okrenuo jednom... Sad je akumulator na punjaču, budem vidio šta ću kad se vratim iz Zagreba.. Samo da pitam promjena četkica komplicirana? Okvirna cijena četkica? Nadam se samo da nije krepao skroz...

Edited by Gjur0
Link to comment
Share on other sites

Stavi novi akumulator i piči dalje. Taj stari je očigledno izdahnuo, s punjačem ga nećeš oživiti. Alternator ne trebaš dirati ako dalje bude sve ok

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nije akumulator.. jer od kad se pojavila greška jedno 10 puta je upalio bez problema.. I mislim da se potrošio pošto ga alternator nije filao

Link to comment
Share on other sites

Prvo kazes da nije zica da je akumulator ostavio dusu a sad da je akumulator ispravan jer pali uvijek. Onda je alternator a ako se uz njega problem bude javljao onda ti je ili instalacija ili akumulator. Nema drugog nista.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nije akumulator.. jer od kad se pojavila greška jedno 10 puta je upalio bez problema.. I mislim da se potrošio pošto ga alternator nije filao

 

Ma upravo tako. Akumulator je posljedica, a ne uzrok. Ti moraš riješiti uzrok jer će posljedica biti opet ista, prazan akumulator.

Alternator nije punio i normalna stvar da ćeš poslije nekoliko paljenja imat prazan akumulator. 

 

Najčešći uzrok su četkice (to ti je i najjeftinija varijanta). Dalje može biti regler, diodni most ili remenica. Postoji također mogućnost da je ispala žica koja ide iz kontakt brave preko žarulje na tabli u alternator. Pogledaj i to. To je tanka žica i sa stopicom je ubodena u alternator.

 

Koliko je jednostavno ili nije jednostavno promjeniti četkice ne Meganu II ovisi samo o slobodnom prostoru u motoru odnosno u dostupnosti alternatora.

Nedavno je frenchkey mijenjao četkice na svom Meganu I i tamo nije trebao vaditi alternator jer je vrlo dostupan za raditi. Skine se stražnji poklopac alternatora i onda se jednostavno zamjene četkice.

 

Jesi li mjerio napon dok je motor u radu? Jedino tako ćeš 100% znati jeli problem u alternatoru.

 

Evo pogledaj malo ovaj topic, ima i slika:

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Nisam nažalost.. Nisam u mogućnosti dok se danas navečer ne vratim doma.. A onda mjerenje.. Pa nadam se skidanje alternatora, te pregled cetkica, nadam se da su one..

Link to comment
Share on other sites

Ako Alternator daje >13,8V u leru, onda je on ok, vjerojatno je akumulator oslabio. To se može provjeriti bilo kojim multimetrom.

Za najbitnije stvari (startna struja, unutarnji otpor) treba profesionalni aparat. Da si u Zadru, sve bi riješili u 3 minute...

Link to comment
Share on other sites

Mozda covjek nema mulltimetar

Moj savjet ti je da posjetis ciak ili beren, da ti oni izmjere akumulator i struju, da se ne mucis puno

Link to comment
Share on other sites

Tu alternator ne puni 100% , samo se treba utvrditi zbog čega ne puni (četkice,regler ili instalacija)

Link to comment
Share on other sites

Da alternator ne fila uopće, pokušao skinuti plastični poklopac da skinem regler, ali nema šanse, jedva skinuo 1 saraf, koliko je nedostupno. Jednostavno na mjesta. Vjerojatno će danas ići k majstoru da ga skine, jel čini mi se i da ležaj zuji, pa da i njega promjenimo, skupa s četkicama (ako su one potrošene )

Edited by Gjur0
Link to comment
Share on other sites

Bio problem u regleru.. Sad evo već skoro tjedan dana "majstor" ne može naći uzrok težem paljenju.. Da se ubiješ

Edited by Gjur0
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.