Jump to content

crknula pumpa clio...


sasa.ka

Recommended Posts

Evo nakon postenih 250000 tkm dosao red i na moju delphi visokotlacnu common rail pumpu... clio vise nece upalit... i tek nakon duuuuugog verglanja uspije stvorit dovoljan pritisak da auto sastavi.. povrat na diznama smo izmjerili... cisto u toleranciji.. diagnostika baca samo df137... nedostatak tlaka u common rail sustavu i na visokom opterecenju se pali crvena... i lampica od grijaca.... dakle pitanje .. Ima li netko od vas slucajno pumpu za prodat da valja cemu.. ( da nije potrosena kao i moja)... :-( ..

Link to comment
Share on other sites

Evo nakon postenih 250000 tkm dosao red i na moju delphi visokotlacnu common rail pumpu... clio vise nece upalit... i tek nakon duuuuugog verglanja uspije stvorit dovoljan pritisak da auto sastavi.. povrat na diznama smo izmjerili... cisto u toleranciji.. diagnostika baca samo df137... nedostatak tlaka u common rail sustavu i na visokom opterecenju se pali crvena... i lampica od grijaca.... dakle pitanje .. Ima li netko od vas slucajno pumpu za prodat da valja cemu.. ( da nije potrosena kao i moja)... :-( ..

Jesi li siguran da je do pumpe? Možda pušta negdje na tlačnom vodu.

Link to comment
Share on other sites

Ma nema sta... pregledano sve 6 puta...ne pusta on nigdje prema van.... ja sam prvo mislio da jedan injektor vraca natrag preko povrata ali nije... bas pumpa nemoze stic nabit tlak

Link to comment
Share on other sites

Zašto ne radiš "reparaciju" pumpe? Bolje je nego nekakva polovna koja isto tako može otići nakon par dana (ili godina). Ovako dobiješ garanciju, a i ne bi trebalo biti skupo.

Link to comment
Share on other sites

Ako trebaš pumpu za probu,kontaktiraj me na PM. Ali iz iskustva, da zbog pumpe ne pali...nisam još imao.tj. Jesam,oslabila glava na njoj.

Edited by D14A3
Link to comment
Share on other sites

po meni je prije nešto s paljenjem, tj zupčastim i fazom.....

jel ima "špene" u sistemu?

tj u crijevima goriva?
filteru goriva?

rezervoaru?

Link to comment
Share on other sites

nađi si poštenog majstora a ne da bezveze bacaš novce.

imao sam i ja tu grešku al zbog paljenja.

tako da malo ipak sve provjeri.....

Link to comment
Share on other sites

Ma sve ja to razumijem... ali... zupcasti nije presao ni 30 tkm.. pumpa nema fazu ali mora biti ufazena zbog senzora polozaja bregaste.. koja je na pumpi... dizne sam izpitao.. sistemi nadzora rade dobro.. senzor tlaka javlja nedostatak tlaka u sistemu... a otvorio sam jucer jednu defektnu pa vidio kako to izgleda... podere se prsten koji tuce po ventilima u pumpi.. probat cu svoju otvorit danas pa vidit na sta to lici...

Link to comment
Share on other sites

pumpa nema nikakav senzor položaja bregaste. To je ventil za regulaciju količine i pritiska. I da se pupma podrobila,imali bi prevelik povrat. I nebi nikako palio

Edited by D14A3
Link to comment
Share on other sites

Pumpa ima senzor na remenici .... reg. Tlaka je sa zadnje strane.... cak i na remenu zato imas oznaku kako mora doc...

Link to comment
Share on other sites

A jel može bit do senzora? Jer znam svaki mm te pumpe izvana i iznutra i čemu što služi,i gledam pumpu s remenicom predsobom. I netkužim di je taj senzor. Pokušavam pomoć najbolje što znam.

Link to comment
Share on other sites

Senzor gleda na remenicu.. sa glave... al nebitno.. nemoze on ni bit... jer diagnostika veli da senzor mjeri svoje parametre... ali fali tlaka u sistemu... otvorit cu danas ovo svoje cudo pa cu poslikat to malo... ;-)

Link to comment
Share on other sites

Ili glava,ili venturi cijev,ili limiter valve. Oni mogu utjecat na tlak pumpe

Link to comment
Share on other sites

Eeee. Da... skinuo glavu sa pumpe na autu.... i cudo jedno pumpa ko nova... koda smo ju jucer stavili gore.... neznam da se veselim ili placem... :-/... jel ima ikakav nacin za ispitivanje te glave a da mi netko ne uzme novaca koliko i druga pumpa kosta... moguce da je i onaj regulator tlaka na glavi iza al ni njega nemam viska... :-/

Link to comment
Share on other sites

Kad je meni bio ovakav kvar, ustanovljeno je da je regulator pritiska na grani propuštao i nakon zamjene je sve bilo ok i auto pali od prve.....probaj pogledati taj regulator jer ti zbog njega najvjerojatnije nemože nabiti visoki pritisak.

Link to comment
Share on other sites

Eeee. Da... skinuo glavu sa pumpe na autu.... i cudo jedno pumpa ko nova... koda smo ju jucer stavili gore.... neznam da se veselim ili placem... :-/... jel ima ikakav nacin za ispitivanje te glave a da mi netko ne uzme novaca koliko i druga pumpa kosta... moguce da je i onaj regulator tlaka na glavi iza al ni njega nemam viska... :-/

Visokotlačni dio pumpe može biti OK ali te možda zeza niskotlačni (dobavni) dio. Regulator tlaka goriva također može biti problem.

Link to comment
Share on other sites

Da je nisko tlačni dio otišao nebi mogao niti povrate izmjerit a kamoli upalit. To je napravljeno da ne odlazi. Osim ak se nasuo sečer.

Link to comment
Share on other sites

kao što sam na početku napisao, ja bi provjerio posao izmjene zupčastog remena.....

ako majstor nezna, onda očito nije dobro napravljeno

Link to comment
Share on other sites

Nije da pametujem,možda se varam al faza ako nije pogođena. nebi upalio nakon dugog anlasanja. Ili palis brate ili ne palis.

Link to comment
Share on other sites

Da je nisko tlačni dio otišao nebi mogao niti povrate izmjerit a kamoli upalit. To je napravljeno da ne odlazi. Osim ak se nasuo sečer.

 

Iz mog praktičnog iskustva mogu tvrditi da je moguće. Nebi dalje ulazio u teoretske rasprave oko toga.

Edited by hans
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.