Jump to content

paljenje ventilatora


dario radić

Recommended Posts

Igrom slucaja sam danas spajal auto preko onoga obd-a di podatke na mobitelu gledam i zakljucio sam da mi ventilator pre kasno pali,u voznji se temp motora krece oko 85 stupnjeva a na mjestu se neznatno digne cajger preko pola,za jednu crticu,po dijagnostici pokazuje da ventilator pali na 99 stupnjeva,neznam imam li lazne podatke ili nesto drugo?zna li netko koji su ispravni podatci kad bi trebao ukljucit ventilator? Radi se o 1.4 8v iz thalie!

Link to comment
Share on other sites

Ventilator se automatski pali kada temperatura rashladne tekućine prijeđe 99°C, a automatski se gasi kada temperatura vode padne ispod 96°C.

Link to comment
Share on other sites

Ventilator se automatski pali kada temperatura rashladne tekućine prijeđe 99°C, a automatski se gasi kada temperatura vode padne ispod 96°C.

 

U Haynesu piše da se tako pali "at slow speeds" štogod im to značilo. "At high speeds" se pali na 102°C, a gasi na 99°C.

 

Lampica za previsoku temperaturu vode se pali na 114°C, a gasi na 111°C.

 

Ako se cajger od temperature vode podigne dok auto stoji na mjestu to obično znači da je star antifriz.

Link to comment
Share on other sites

To je za dvobrzinske ventilatore.

Mislim da je kod njega jednobrzinski ventilator (ima samo "high speed" režim) i za njegov motor E7J imam onaj podatak koji sam stavio.

 

Zato sam mišljenja da je ono šta je očitao na dijagnostici OK.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Ja sam se splasio da to nije dobro,djelovalo mi je previsoko,jucer kad sam prvi put pratio u jednom trenutku je pokazao 107 i cini mi se da je tada upalio tu drugu brzinu ili su obadvije odradile,jer je ohladilo do 96stupnjeva...

Voda naravno nije kljucala,niti je cajger bio previsoko,jel to onda okej ili? Danas budem jos detaljno testirao,pa cu dat sve podatke.

Naravno sve je to bilo u leru u voznji se krece izmedu 85 i 87,bez obzira na opterecenje i brzinu voznje.

Edited by dario radić
Link to comment
Share on other sites

To je sasvim normalno pogotovo po ovim vrucinama.

Kao prvo voda ima vise vreliste (temp kljucanja) usled viseg tlaka u zatvorenom sistemu, a i amtifriz dize tocku vrelista, neki cak do 140°C samo oni slabije hlade. Cista voda najbolje hladi, sve ostalo slabije od ciste vode'

Link to comment
Share on other sites

Koliko mi je poznato antifriz ruši točku vrelišta kao i svi alkoholi pa je neophodno imati zatvoreni sustav pod pritiskom da ne provrije.

Link to comment
Share on other sites

Krivo mislis. Dize je, pitnjenje samo kolko. Antifrizi na bazi "klasicnog" alkohola su odavno van upotre (preko 30god) iz bas navedenog razloga, inace su oni bolje hladili nego voda al nisam htio ulaziti u to da ne stvorim zabunu.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.