Jump to content

Scenic 1.6 16v 2001. "trokira"


kazukiHrc

Recommended Posts

Znam da sigurno negdje na forumu ima već dosta o ovakvim problemima ali nemojte zamjerit, malo sam u stisci s vremenom pa počinjem novi topic. Stvar je u tome što je za danas popodne poslije posla, bio planiran put na more sa familijom, a tutač je od sinoć počeo štucati, nedjelja je, ništa ne radi, žena i djeca skaču po živcima i situaciju moram riješiti kako znam i umijem stoga je svaka pomoć dobrodošla.

Dakle simptomi:

  • ispočetka dobro vozi no nakon par minuta auto počne gubiti snagu kada se doda gasa, zvuči kao da radi na 3 cilindra
  • počela je blinkati lampica za ispušni sustav jutros

Mislio sam isprva da je stvar u gorivu i da je povukao smeća obzirom da je bio podosta prazan rezervoar. Jutros ga napunio "do čepa", problem i dalje tu. Znam da može imati veze i sa filterom goriva, svjećicama, kablovima, bobinama... na twingu mi se svojedobno nešto slično dogodilo. Auto sam kupio rabljeni prije mjesec i pol i do danas nije bilo problema nikakvih. Kako da pouzdano utvrdim u čemu je problem i nekako to skrpam da pođemo na put? Ima li tko kakvo dobro rješenje, pomagajteeeee.... :sad2:

Edited by kazukiHrc
Link to comment
Share on other sites

Dok tako radi kao na 3 cilindra, skidaj jednu po jednu lulicu sa svječica, i vračaj nazad. Kad skines odgovarajuću i ne bude razlike u radu motora, onda je pitanje samo svječice ili bobine.

Link to comment
Share on other sites

ok... hvala... pokušat ću to... ako ispadne da je bobina da li je negdje u nedjelju popodne mogu nabaviti? svjećicu također...

Link to comment
Share on other sites

Svjećice imaš na benzinskim, a za bobinu mislim da nitko ne radi. Ne znam kakav ključ trebas imati za svječicu. Ako je onaj uski dugački, a nemas takav onda imas problem.

Da bi bio siguran u cemu je problem, kad nađes na kojem cilindru ne radi, izvadi svječicu iz tog cilindra stavi u lulicu nekog drugog i prisloni negdje na blok motora. Ako baca iskru nije ona kriva.

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

svjećke na pumpi, da, znam... imam nekakav ključ za to, a na kraju krajeva snaći ću se nekako za alat... samo da se dokoturamo sigurno do jadrana majkumu. Sve se nadam da je ipak bila zmazanoća u gorivu i da će se sad sve malo staložit do popodne kad idem doma s posla i da će to biti to... al nada je zahebano čeljade, buhuhuuuu

koliko vidim, ova lampica za ispušne plinove se i pali kod nedovoljnog sagorijevanja što definitivno upućuje da 1 cilindar ne kuri kak treba. daj bože da je samo svjećica......

 

hvala mata73!

Link to comment
Share on other sites

Nema problema i drugi put.[emoji6]

Karakteristično je da svijetli ta lampica kad nema sagorijevanja u jednom cilindru. Mene je to isto namucilo na Cliu II. Svi rekli bobina. Kupim bobinu i montiram i ono štanga. Na svječicu nisam ni pomišljao jer je promjenjena u ovlaštenom servisu prije 6k km. Na kraju je ipak jedna otišla.

Link to comment
Share on other sites

Ma sve si brijem kupit 4 nove svjećice i zamijenit ih pa da je bar po tom pitanju mir, mislim da to nije neki veliki trošak. Ako će i dalje zezat, znam da moram čekat sutra i posjetit dućan i mehaničara možda čisto da ne zeznem nešto s tim bobinama prokletim. Makar će me ova moja doma satrat... al bolje i to nego stat na pol Velebita s još troje djece u autu i ni makac.

Link to comment
Share on other sites

To napravi prvo. Sviječice nisu neki veliki trošak, ali ćeš bar imat nove.

A svojoj doma reci da se netreba nervirat jer je trenutno na Jadranu loše vrime, kiša i jugo, a tako će biti sve do petka.

Link to comment
Share on other sites

hehehe... ma žene, kaj ćeš... ;)

 

jedino... nisam nikad skidao poklopac motora na ovom autu, valjda je na neke vijke? Jednostavno bi trebalo biti, zar ne? Mislim, pa moram nekako do svjećica doć...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nisu vijci nego ide na klik, probaj lagano vući prema gore.

Ima najmanje 3 mjesta gdje se drži, a vjerojatno su 4.

Link to comment
Share on other sites

Ili sačekaj da se javi kolega scenicRXE, ima isto scenica 1,6 16V.

Možeš ga i kontaktirati.

Link to comment
Share on other sites

Hvala ljudi... tu sam do 15h, a onda idem doma kopat po tome... držite fige! :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

evo me tu sam

ak te kaj zanima imas broj u mojem profilu pa me zovni

ili ak si negdje u zapadnom djelu grada mogu i do tebe doci

Link to comment
Share on other sites

hahaha... tnx... budem po potrebi... sad kad ću ići doma bit će štih proba... sinoć je onaj potop od kiše padao pa si mislim da je ipak samo vlaga došla... ak će se normalno ponašat, prvo ću sve dobro pobrisat i posušit pa ćemo vidjet... kod Doma sportova sam....

Link to comment
Share on other sites

@mata

ma na crnjaka jbt

linic je otisel pa me ne bu niko zaje...al

to sam si prvo misio da je do kise jer je tak meni bilo dok nisam skuzio da mi curi po haubi

u leziste bobine

i od kad sam stavio dodatni dihtung na haubi i nove gumice na bobine ni jednom nije zezalo

ja sam ti u rudesu pa dodjem do tebe kad budes doma ak zelis

kad dodjes s posla

Link to comment
Share on other sites

S obzirom da je jučer padala kiša lako moguće da ti je voda ušla u prostor svječica. Ako je netko mijenjao sviječice i/ili kabele a nije stavio fluridnu mast na kabele prije vraćanja kabela na svječice onda voda prodre u kabele i imaš to što imaš. Obično se to dogodi kad se motor malo ugrije pa kako vlaga isparava tako prodire i na kraju korodira kabel.

 

Mučilo je to mene na R19 16V s kabelima iz Tokića dok nisam skužio da to tu mast treba stavljati i da na originalnim Beru kabelima ta mast dođe već stavljena na unutarnji dio kabela.

 

Uzmi flashlight, izvuci kabele i vidi da li imaš vode oko svječica i u kabelu.

Link to comment
Share on other sites

on nema kabele

ima 4 bobine posebno

i da stavis 150 tih beru masti na spoj bobine i svjecice ne pomaze

jer voda prolazi pokraj bobine di je gumica koja dihta istrulila od starosti i topline

Link to comment
Share on other sites

Znam. Vama na tim motorima je bobina u kabelu i ide direktno na svječicu tako da te dođe na isto samo na znam kakav je dihtung između bobine i svječice. Mi koji imamo old-school kabele imamo tu mast za dihtanje, a vi gumice ili nekaj drugo...

Link to comment
Share on other sites

evo

problem rijesen

stapici za usi cuda rade

heheheh

problem je bio u vodi koja je dosla u leziste bobine jer su gumice na bobinama otvrdnule i popucale

a i guma koja nasjeda na haubu ne zatvara dobro

:)

Link to comment
Share on other sites

Rekoh ja davno, gumica je uvijek kriva![emoji12]

 

...pogotovo ako se ne mijenja :D

Link to comment
Share on other sites

To je čest problem kod te generacije Scenica , zbog konstrukcije karoserije tj. zbog položaja prepusta kabine iznad motora pri intenzivnijem pljusku ili pranju sa puno vode (crijevom) voda koja ne stigne oteći prelijeva se ispod haube direkt na prostor bobina...

Link to comment
Share on other sites

To je čest problem kod te generacije Scenica , zbog konstrukcije karoserije tj. zbog položaja prepusta kabine iznad motora pri intenzivnijem pljusku ili pranju sa puno vode (crijevom) voda koja ne stigne oteći prelijeva se ispod haube direkt na prostor bobina...

:dobroje:

 

 

ja sam to rijesio tak da sam na haubu sa unutarnje strane zaljepio ono brtvilo kaj se stavlja oko kucnih vrata i prozora

na mjesto gdje nasjeda guma na haubu

 

od tad vise nisam imao problema s vodom

 

makar valjalo bi napravit nesto bolje ali za sad mi je i ovo ok i najjeftinije

Edited by scenicRXE
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.