Jump to content

Clio 1.2 tce


bruno1111

Recommended Posts

Pozdrav, 

 

Ovak, imam dva problema, pa ako netko zna rjesenje nek se javi. Clio 1.2 tce, 2007, 49kkm. Auto mi se znao ugasiti tj. neodrzavati ler gas nakon sto ga upalim toplog, i to je rijeseno prije 3tj. na servisu gdje su promjenjeni filteri i ulje te ociscen usis. Svjecice su provjerene kod mehanicara i dobre su. Uglavnom, nakon tog servisa auto se vise ne gasi ali imam ponekad problem sa paljenjem. Auto ako stoji 1 dan onda upali malo teze, onak vregla malo duze nekih 3s pa onak umorno uspori i onda upali,pustim ga da radi 3min i poslje ga mogu palit/gasit koliko hocu. Kad je topli normalno upali, cak nekad normalno upali i hladan stajajuci 1 il 2 dana. 

 

Akumulator je originalni ali sumjam da je u njemu problem.

 

Sljedeca stvar, neznan jel ima veze s prvim problemom. Ali auto na nekih 2500 do 3000okr kad je pod nekim opterecenjem (uzbrdica) se cuje onak zvuk kao da usisava il puse zrak uglavnom strujanje zraka. Kad stisnem gas do kraja onda se to ne cuje il kad idem polako.

 

Ako netko zna il je imao ovako nesto nek se javi, lp.

Link to comment
Share on other sites

provjeri si ipak akumulator s voltmetrom, kad je auto ugasen i kad ti duze stoji, nebi smjelo bit ispod 12V, a dok radi, mora bit oko 14V ...


a za ovo 2. se ne sekiraj, TCE ima neku glupu rezonanciju na usisu na tim okretajima, kad stavis protocniji filter zraka (iliti gljivu) onda se jos pojaca taj zvuk i cuje se koda trubis ili koda sova huče... i ne zajebavam se, stvarno se tako cuje i vristali smo od smijeha kad smo prvi put culi ;)

Link to comment
Share on other sites

Haha...da,nisam mogao nac na hrvatskom da netko to opisuje nego na stranom forum, a dobro ako je to "normalno" onda ok. Ma jako bi mi bilo cudno da me akumulator bas poceo zezat poslje servisa i jos po ljeti. Uglavnom provjerit cu voltazu ak mi valja multimetar

Link to comment
Share on other sites

za aku nema pravila kad ce pocet zaebavat, meni je isto riko usred ljeta (na cliu) ...

sam provjeri pa ces sve znat...


btw. ovo hucanje se pojacalo poslje servisa ili ostalo isto?

Link to comment
Share on other sites

Ne...ostalo je isto. Mislio sam da ce nestat ciscenjem usisa, al sve ostalo na moje uho isti zvuk od 2000 do 3000 okr pri odredenom opterecenju i gasu, a vuce lijepo kontinuirano cijelim rasponom okretaja.

 

Ti si imao tce pa si to cuo, to se nemre rijesit? I nema potrebe osim prestanka iritacije jel?

Link to comment
Share on other sites

Jel to čuješ sa spuštenim prozorom ili kada je zatvoren? Koliko se glasno čuje to hučanje?

 

Je li kod punog gasa ili...?

 

Znaš li da je to turbo motor, koji se malo drugačije glasa nego atmosferci?

Link to comment
Share on other sites

Ne...ostalo je isto. Mislio sam da ce nestat ciscenjem usisa, al sve ostalo na moje uho isti zvuk od 2000 do 3000 okr pri odredenom opterecenju i gasu, a vuce lijepo kontinuirano cijelim rasponom okretaja.

 

Ti si imao tce pa si to cuo, to se nemre rijesit? I nema potrebe osim prestanka iritacije jel?

ok dok je isto, reko ak se pojacalo, mozda nisu airbox dobro zatvorili...

imao je frend, po njemu smo serafili pa smo to culi... vjeruj mi , kad stavis gljivu, ljudi ti trube jel misle da ti njima trubis... tak da je ovo tvoje macji kasalj :)

pojacaj radio i opusti se , to je feature :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Cujem to sa spustenim prozorom i sa ukljucenim radijom. Uglavnom to mi se cuje od kad sam kupio auto u 8.mj prosle godine. E sad da je glasno...neznam..mislim da svatko to moze cut a pogotovo ja

 

To se cuje na nekih 2500 do 3000 okr kad idem uzbrdo i odrzavam gas a ako dodam gas da ubrzam onda nestane. Predpostavljam da je zvuk drugaciji na turbaku ali posto ovo nije zvuk koji se stalno cuje i u svim rezimima voznje..pa mi je cudno

 

Imas li ti moril na svom ovako nesto?

Link to comment
Share on other sites

Iskreno, nisam primijetio neki neuobičajeni zvuk. Meni se je zvuk usisa pojačao nakon što sam stavio protočni panel filter zraka. Na nekim obrtajima, uglavnom do 3000 sa otvorenim prozorom čujem fijukanje turbine, nakon 3000 se pretvara u hučanje poput usisavača, vjerojatno jer višak zraka prolazi uz turbinu na wastegate ventil, a kad je u punom pritisku i pustim gas, čuje se lagano "kihanje", no ni jedan od tih zvukova nije neuobičajen.

 

Najbolje da usporediš sa nekim drugim TCE-om...

Link to comment
Share on other sites

Neznam nikog s tceom da bi usporedio pa sam zato pitao ovdje,doduse iz zagreba sam. A na youtubeu su svi full gas a kod mene se nis ne cuje na full gasu. 

Link to comment
Share on other sites

odi petkom na lineu (imas topic "svaki petak meet" ) pa usporedi tamo s nekim ;)

Link to comment
Share on other sites

meni to zvuči kao da mu blow off nije pričvrščen.

 

A kad stisneš pun gas i pustiš gas jel se čuje?

Link to comment
Share on other sites

pojma neam onda... odi onda stvarno petkom na meet. Bit će ti barem jedan tce-ovac pa usporedite dal je sve ok.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav, 

 

Ovak, imam dva problema, pa ako netko zna rjesenje nek se javi. Clio 1.2 tce, 2007, 49kkm. Auto mi se znao ugasiti tj. neodrzavati ler gas nakon sto ga upalim toplog, i to je rijeseno prije 3tj. na servisu gdje su promjenjeni filteri i ulje te ociscen usis. Svjecice su provjerene kod mehanicara i dobre su. Uglavnom, nakon tog servisa auto se vise ne gasi ali imam ponekad problem sa paljenjem. Auto ako stoji 1 dan onda upali malo teze, onak vregla malo duze nekih 3s pa onak umorno uspori i onda upali,pustim ga da radi 3min i poslje ga mogu palit/gasit koliko hocu. Kad je topli normalno upali, cak nekad normalno upali i hladan stajajuci 1 il 2 dana.

 

Meni je isto to ponekad moj radio kad mi je GMT senzor bio u banani, a nije TCE motor.

 

Uzmi multimetar i mjeri napon na klemama akumulatora dok netko drugi vergla ujutro. Ako za vrijeme verglanja napon padne ispod 9V onda ti je akumulator u penziji. Meni kod verglanja ne padne ispod 11.9V sad po ljeti, ali ja sam si stavio malo veći akumulator k'o za d-zlo (60Ah Bosch Silver S4).

Link to comment
Share on other sites

Akumulator kad provjeravas, provjeravaj pod opterecenjem a ne u "praznom hodu" jer to nista ne znaci... probaj ovako, prvo kako je rekao Med0, a prije toga probaj jos i upalit svjetla (duga, kratka) radio, maglenke... ugl sto vise potrosaca... pa ces vidjet dali je i tada stabilan napon...

 

Mi smo doma imali problem na santa fe.u koji je nakon manje od godinu dana dobio novi akumulator pod garancijom... ugl dosli u servis i pozalili se i lik uzme voltmetar i izmjeri 13.9 i kaze uuu pa akumulator je super... pa je bilo a nene neces tako mjerit, nakon sta smo upalili ventilaciju svjetla blabla bla sve zivo ispod 9 bio, ono uzas... i naravno novi dobili na garanciju...  anlanser ce sigurno jos vise struje povuc od ovih potrosaca sta mozes popratno upalit i sigurno je bolji "test" ali ti netko mora verglat tako da mozes prvo vidjet ovako sa potrosacima jer ako na taj nacin padne napon onda je sigurno banana...

Link to comment
Share on other sites

Uz napomenu da kada tako upališ sve potrošače dok auto ne radi napon bi trebao biti minimum 11-11.5V. Sve ispod toga nije dobro.

 

Inače postoje relativno jeftini mali ispitivači akumulatora koji ispituju provodljivost elektrolita i koštaju parsto kuna. Ti instrumenti najbolje pokazuju zdravlje akumulatora i čudi me da ih radione uglavnom nemaju.

Link to comment
Share on other sites

Ok, provjerit ću poslje posla. Uglavnom na prošlom autu je napon bio stalno iznad 12.5 V s ugašenim autom,a akumulator je bio loš, tj. čovjek u dučanu mi je izmjerio (rekao) da mu je kapacitet pao za 50% s tim nekim uređajem, doduše sad se ne sječam koliko je padao napon kod paljenja.

Vidit ćemo, pa javim.

Link to comment
Share on other sites

Ovak... nakon 21h stajanja: 12.31V

Upaljena pozicija: 12.18V

Upaljen radio: 12.22V

Zajedno: 12.12V

Paljenje auta: 11.49V

Punjenje:14,3V

S tim da sad nije bilo problema te je sad normalno verglao 2s i upalio,pa sam ga nakon 1min zgasio i onda je opet odmah upalio. Po ovome mi aku izgleda ok, doduse ne u naponu snage, ali trebao bi izmjerit onaj put kad bu zezao,pa onda vidit.

Link to comment
Share on other sites

Te brojke pokazuju da su ti alternator i akumulator gotovo sigurno u jako dobrom stanju.

 

Oklado bi se da te zeza GMT senzor.

Link to comment
Share on other sites

pozdrav svima evo da se i ja uključim pošto imam Clio 3 TCE i slične simptome što se tiče paljenja,probat ću promjenom svjećica ali kao što kaže kolega najvjerojatnije je GMT senzor a to mi jue rekao i moj majstor. što se fućkanja tiče mislim da je to standardno kod turbaka.

Ali ima ja jedno pitanje možda glupo ali... dali itko zna jel Clio 3 TCE ima filter goriva,tražio sam ga ali ga nisam našao :)

Edited by marioaskz
Link to comment
Share on other sites

pozdrav svima evo da se i ja uključim pošto imam Clio 3 TCE i slične simptome što se tiče paljenja,probat ću promjenom svjećica ali kao što kaže kolega najvjerojatnije je GMT senzor a to mi jue rekao i moj majstor. što se fućkanja tiče mislim da je to standardno kod turbaka.

Ali ima ja jedno pitanje možda glupo ali... dali itko zna jel Clio 3 TCE ima filter goriva,tražio sam ga ali ga nisam našao :)

 

sutra tu ti reć.

Link to comment
Share on other sites

Ako filter goriva nije odmah na izlazu iz rezervara onda je obično trajni filter uronjen u rezervar koji se ne mijenja kakav ima Twingo II npr. :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Prema onome što sam saznao TCE ima filter benzina u sklopu pumpe goriva i ne mijenja se.

Neka me netko ispravi ako ju nađe van toga...

Link to comment
Share on other sites

evo iz prve ruke nakon što smo moj majstor i ja prekopali cijeli auto nismo ga našli,kao što je Evado rekao filter je u sklopu pumpe i ne mjenja se slično kao na Toyoti Auris.

Dali mi netko može reć gdje bih mogao naći remenicu radilice osim naravno u ovlaštenom servisu??

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.