Jump to content

Isparivač klime Megane 2


Hrc555

Recommended Posts

Zvao sam i Varservis koji kaže da treba napraviti tlačnu probu dušikom na 25 bara i onda se vidi okom gdje pušta (šprica se običnom špricom) a da su ovi testovi bojom i onim aparatima za pumpanje plina beskorisni jer na njima sve pokaže ok a nakon dva tjedna nema plina ili kao kod mene, nakon 5 dana. :lek:  Kaže da prvo treba popraviti crijevo ako na njemu pušta pa tek onda ići vidjeti pušta li još negdje i koliko pušta ali je problem što rade samo do 16 sati pa danas i sutra ništa od toga. Najbolje rješenje po njima i po Živcovom prijatelju je mijenjati crijevo a onda vidjeti koliko to pušta jer kažu da konzola više nikada neće sjesti kako treba nakon što se jednom rastavi, da će sigurno puknuti neka kopča a kako mi se čini, nikome se to baš neda raditi tj. skidati cijelu konzolu a razumijem ih i zašto.

Link to comment
Share on other sites

crijevo ti moze slozit VEP hidraulika na vrapcanskoj
kosta te par kunica

Link to comment
Share on other sites

U Varservisu crijevo košta 150-250 kn mislim s izmjenom ali HVALA na savjetu ako ovi to ne rade :)

Link to comment
Share on other sites

Da, krivo sam napisao. Zovu se Var d.o.o. 

Link to comment
Share on other sites

Pitanje, također problem s klimom:

Klima nije hladila, odem i napunim plinom, ne pušta nigdje.

Kompresor se čuje kad uključi, ali ne hladi uopće. Hladi samo i jedino kada upalim već zagrijani auto, upali se ventilator, klima hladi i to traje cca 5 min i onda opet prestane hladiti čim ventilator stane.

Kompresor se čuje da radi kad uključim klimu. Plin ne curi nigdje, sistem je pun. U pitanju je ručna klima.

Bio sam u servisu, navodno kompresor ne može postići dovoljan tlak pa ne uključuje ventilator i zato ne radi.

Link to comment
Share on other sites

Odgovor je u tvojoj zadnjoj rečenici.

S obzirom da kažeš da sustav nigdje nepušta plin i da je napunjen onda je problem u kompresoru ili u presostatu. Presostat je zadužen za paljenje i gašenje ventilatora. Šalje signal u ECU i onda on pali ventilator na visoki tlak i gasi ga na niski tlak.

Link to comment
Share on other sites

može biti još problem i sa orifice cijevi ili na termostatskom ventilu...ne znam koji sistem od ova dva ima laguna...oboje su zaslužni za joule-thomsonov efekt

Link to comment
Share on other sites

može biti još problem i sa orifice cijevi ili na termostatskom ventilu...ne znam koji sistem od ova dva ima laguna...oboje su zaslužni za joule-thomsonov efekt

Laguna ima orifice cijev. Kako bi problem bio u cijevi ako su u servisu utvrdili da kompresor ne daje dovoljan tlak?

Link to comment
Share on other sites

koliko sam ja skužio to je sve navodno, a ne 100%....ja bih otišao kod nekog majstora koji se bavi samo sa klimama kad bih imao ovakav problem...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.