Jump to content

clio, povremeno zveckanje


ivca

Recommended Posts

danas  mi se drugi put desio zvuk u vožnji ko da je otpo auspuh i struže po podu, al od ispod sve ko novo nigdje ništa

 

stao sam i kratko vozio naprijed nazad kak bi odredio od kud je zvuk, (negdje odotraga, oko zadnjeg lijevog kotača), poslije opet krenuo i zvuk nesto , ko da ide na struju, ko beba kak se kaže

 

lik koji mi ga prodo reko da je mijenjo opruge prošle godine i da im je to boljka, kao često pukne zadnji mali dio od par ccm pa je i auto niži , a dok sam ga furo iz slovenije autoputom, desio se neki jaki "tingggg" kratak zvuk ko nešto napeto i da je otpustilo...., pa da nije opet opruga i da taj neki komadić šeta i zvecka, a dok zaglavi zvuk nestane ,

 

auto je na tehničkom prije 2 tjedna prešo bez greške, jedino jedna zadnja kočnica malo odstupala, šta sam dao mehaničaru da poštela, valda nije slago da je, jer mi se činio u žurbi, a amortizeri bili između 50 i 60%

 

moram skinut kotač pa pogledat, provijerit unutar doboša i probat doć do te opruge, al me zanima jel neko ima kakav savijet 

 

e i ovo sam našo na dvorištu dok sam išo naprijed nazad da pobolje odredim zvuk, jel to ko kad vidio? izgleda ko neki osigurač koji je dosta strugo od nešto i onda otpo

 

post-15636-0-73186000-1405451156_thumb.j

 

(sorry na dugom postu)

Link to comment
Share on other sites

To mi izgleda kao osigurač opruga pakni zadnjih kočnica!

Pod hitno u majstora da ti pregleda zadnje kočnice!

Link to comment
Share on other sites

super, da ne otvaram novu temu, jel zna netko dobar servis renoa u vž-u ili bližoj okolici il možda najbolje da odem u ovlašteni?

 

tnx

Link to comment
Share on other sites

Idi kod bilo kod, nije to problem otvorit i složit

Link to comment
Share on other sites

auto je na tehničkom prije 2 tjedna prešo bez greške, jedino jedna zadnja kočnica malo odstupala, šta sam dao mehaničaru da poštela, valda nije slago da je, jer mi se činio u žurbi, a amortizeri bili između 50 i 60%

 

@Tiho - samo ne kod ovoga kod kojeg je već bio "malo poštelati"...ako je nešto i napravio, osigurač opruge najvjerojatnije nije dobro vratio natrag...

Link to comment
Share on other sites

Ljudi grijese, a opet, i ako je majstor kriv, kako seger ispadne van iz dobosa?

Link to comment
Share on other sites

evo dečki bili ste 100% u pravu, osigurač ispo s vanjske, a feder se valda satro, ostala sam neka pločica, brijem da to dođe na kraj federa prije ovog osigurača, pločica

post-15636-0-54835200-1405529471_thumb.p

kak izgleda kad sam otvorio bubanj

post-15636-0-73174300-1405528715_thumb.j

 

imam par brzih pitanja

1. da mijenjam pakne , veli bratic da su ok, ja nravno bi rađe da nemoram lol

post-15636-0-43912500-1405528768_thumb.j

 

2. koji je ovo vrag (na prvoj slici ispod) a klizi po kolutu n drugoj slici

post-15636-0-68642400-1405528847_thumb.j

post-15636-0-51327000-1405528920_thumb.j

 

3 . reko mehinačar kad sam ga danas zvao da je on štelo kroz rupicu na dobošu i da ga nije otvaro, al ja ne vidim da ima kaj takvog?

evo slika od iza, jel se to može tako izvana samo?

post-15636-0-12083100-1405529036_thumb.j

 

svaki savijet dobrodošao, jer sutra idem po dijelove pa da znam dal da ubodem samo taj osigurač (veli lik na poslu da to dođe nekih 30-40kn set tih kerefeka) ili da uzimam i pakne, tnx

Edited by ivca
Link to comment
Share on other sites

e da do 20h rai tokić, pa ak ko odgovori, stignem možda još i danas riješit, ajmo znalci  :)

Link to comment
Share on other sites

Reko bi da su pakne ok...neznam za taj auto al znam da ima za stelanje (pritezanje) izvana neki auti sigurno...rupa,odmaknes pokrov plocicu i serafciger unutra i napinjes...bukvalno

Link to comment
Share on other sites

Pakne su ok. Ima uz normalnu voznju bar još 50k km.

Ne kužim pod 2 što klizi kuda?

Link to comment
Share on other sites

alo, cijeli dan vani na autu haha, baš sam skužil da se je na ljevoj zadnjoj opruzi odlomil komadić pa moram i njih promijenit, nego pod 2. sam mislio na ovo zaokruženo, izgleda ko grafit, ko četkica i ima iza kabel neki spojen

post-15636-0-07016200-1405536393_thumb.j

 

a klizi po ovom kolutu zeleno označeno, pitam jer je dosta pohaban, kak pokazuju strelice, pa jel to važno/opasno

post-15636-0-64968900-1405537240_thumb.j

a i bubanj je taj malo sjeba..., kak pokazuje crvena strelica, i poklopac lagera..., al brijem to nanovo oprat i podmazat, neg me zanima taj "grafit i kolut"

 

 

inače je taj osigurač iz početka priče neko ručno pravio , rastuko čavao lol, skužil sam dok sam pogledo na drugi bubanj

post-15636-0-82221400-1405536968_thumb.j

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Taj pipak sto viri je senzor ABS-a. Ovaj nazubljeni kolut je takoder dio tog senzora, tj - pipak "broji" broj okretaja tocka preko tog prstena i na osnovu toga ABS sustav zna da li se treba aktivirati ili ne.

Taj nazubljeni prsten se, koliko znam, moze zasebno zamijeniti.

Link to comment
Share on other sites

E moj ivca ovo je groblje. Ti moraš sve kompletno mijenjati. Pola dijelova ti fali, a pola je montirano naopako. Ovo je očito radio neki "A je to" majstor. Šta je najgore od svega zbog pogrešne montaže ti je uništio ABS prsten i ABS senzor.

Ajmo redom.

 

Slike cijeloga mehanizma: tvoje vs. normalne

 

post-14075-0-81237300-1405592819_thumb.j post-14075-0-20488000-1405592833_thumb.j

 

Nagradni zadatak (kao u onim časopisima za razbibrigu): "Pronađi razlike"

 

Rješenje: Glavni feder (onaj ispod cilindra) okrenut je naopako. Nedostaje komad žice na koji se taj feder zakači sa lijeve strane. ABS senzor. Držač lijeve pakne.

 

Ajmo na ABS senzor. To je magnetni senzor i tu nema šta klizit po nečemu. Ovo šta ti imaš su ostaci ostataka senzora. Ti trenutno imaš samo centralnu feritnu jezgru. Oko nje je namotana zavojnica i sve skupa je u kučištu. Taj "A je to majstor" je zbog pogrešne montaže uništio senzor i zube prstena (očito su se dodirivali i izbrusili, uništili jedan drugoga). Senzor je odmaknut od prstena cca. 1 mm i očitava tj. šalje signal kada ispred njega prođe zub prstena. Evo slike tvoga i normalnoga senzora.

 

post-14075-0-70842100-1405593406_thumb.j post-14075-0-73532200-1405593418_thumb.j

 

I evo slike tvoga prstena i normalnoga prstena.

 

post-14075-0-01506000-1405593481_thumb.j post-14075-0-16734500-1405593498_thumb.j

 

Zbog uništenog senzora i prstena tebi je non-stop trebala svjetliti lampica greške ABS-a.

 

Spominješ da je ugrađen čavao. Nije to nikakav čavao nego se od ruzine totalno deformirao kao i njegov osigurač i onda se sve raspalo i razletio se feder koji stoji ispod osigurača. Zato ti je lijeva pakna pomaknuta iz pozicije u odnosno na desnu. Moguće da je i suprotni vrlo blizu raspadanja.

Sve ovo šta ti nedostaje se slomilo, samlilo i razletilo unutar bubnja i to je odgovor na naziv ovoga topica.

 

Kupi komplet nove dijelove (imaš za kuptiti u kitu i dobiješ nove federe, "čavle", osigurače, ...)

Moraš kupiti novi senzor ABS-a i novi prsten ABS-a (samo se lagano nabije na svoje mjesto i vrlo je važan podatak o promjeru i broju zubi).

 

I na kraju kažeš za tromel (bubanj) "al brijem to nanovo oprat i podmazat". Ni u ludilu podmazivat, jer nećeš nikada zakočiti.

Tromel ćeš kada budeš mijenjao pakne, skinuti i odnijeti kod tokara da ih poravna i onda će biti OK.,

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

ma nisam mislio podmazat bubanj, vec lager, jer ova plastika koja ga zatvara nije u stanju ko na drugom bubnju, valda od tih strugotina se sve isušilo.... pa sam to mislio oprat i stavit nanovo totmast na lager

 

sad me strah da prijašnji vlasnik nije isključio abs u ecu-u , ak se to može, makar kod davanja kontakta se pali lampica

 

a osigurač je čavao 100% , jer na origigi osiguraču je udubljena glava i ima broj a na ovom je ravna s točkicama kak ima čavao, plus da origigi je ko od neke legure i nije hrđav dok je ovaj pojela hrđa (klasika za meki čelik) a i vidi se špica , baš je neko rastuko čekićem i oblikovo ....

 

neznam ko bi mi to istokario, inače je i ovako dobro kočilo, jel bi se to možda samo poravnalo s vremenom?

Link to comment
Share on other sites

Nemože se samo poravnat. Ako staviš nove pakne onda će bubanj istokarit pakne po svom obliku, jer su pakne mekši materijal, a nemogu pakne istokarit bubanj.

Tokarenje odradi tokar za 10min (samo sve poravna da nema nikakvih utora), ali je potrebno skinuti oba bubnja. Meni je to odradilo za 200 kn.

Link to comment
Share on other sites

e da malo sam se šokiral hahaha, pa sam zaboravil zahvalit Dragane, a i svima drugima, znam da nije lako danas nac vrmena, a pogotovo za druge.

 

tak da puno hvala, ja cu to morat odvest mehaničaru a i električaru, jer đaba zamjenim sve ak abs nije "upaljen"

 

zovem cijeli dan za dijelove, i nije ništa previše skupo osim tih senzora, al šta sad riješit cu to, želim imat ispravan auto....

 

javim se sa novostima

 

sad sam vidio zadnji post, budem i to riješio, ima stari jednog dobrog tokara

Edited by ivca
Link to comment
Share on other sites

reko idem pogledat na ebayu te senzore i onda mi međuostalom izbaci

 

post-15636-0-20739300-1405611866_thumb.j

 

isti moj, a inače dok sam zvao autodijelove me je frajer zvao naknadno za broj šasije jer kao ima više vrsta tih rješenja kočenja (sutra ce mi javit)

 

nego jel moguće da ovaj doboš šta si stavio ima drugačiji senzor? malo mi je čudno da je baš isto se raspo i ostrugo na oba kotača a i abs lampa ne svijetli za error

 

a i ovaj prsten/kolut na mome ima puno više  tih zubci i bliže postavljenih, dok na ovome ispravnom da su se zubi sastrugali brijem da bi drugačije izgledali

 

ima nade hahahahah

 

je izgleda da je ovaj tvoj do 2003 , a moj do 2006, jer imaju dvije vrste, vidjet ce mehaničar

Edited by ivca
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.