Jump to content

Katalizator clio ll


zvonac

Recommended Posts

Pozdrav ljudovi, pošto se već vozim bez njega kojih 5god. došlo je vrijeme da stavim zamjenski..

Dal imate kakvu preporuku kod kog otić na ugradnju tj da ima kvaliteniju robu?

 

Nekaj sam čital da tvornički dolazi s keramičkim saćama (za koje vele  da baš nije bogzna kaj) pa je preporučljivo uzet s metalnim, ak se ide na zamjenski..

Uvjeril se, pošto sam bobine mjenjal skoro pa svakih (odokativno) 6mj. u rasponu od 5 godina, promjenil sam ih cca 10tak kom...

 

A pred kraj svoje karijere, katalizator je dao svoje..

Od kad sam ga skinul, s bobinama neam problema, tak da ne bi htio da se povijest ponavlja...

 

E sad u obzir bi dolazilo jedino katalizator s metalnim tim rupicama unutra il kak se to već zove stručno :D ..

 

Pretpostavljam da bi s zamjenskim bil miran 3-4 godine?

Link to comment
Share on other sites

Pa kakve veze ima katalizator s bobinama, hm hm !?!? Jedino mi pada na pamet da se motor više grije dok je kat gore, pa brže ubija bobine.

 

Motor je pretpostavljam 1.4 16v ?

Link to comment
Share on other sites

ja sam sestri stavljao zamjenski katalizator na clio 2 1.6, 700 kn je dosao  zamjenski.

Link to comment
Share on other sites

Pa kakve veze ima katalizator s bobinama, hm hm !?!? Jedino mi pada na pamet da se motor više grije dok je kat gore, pa brže ubija bobine.

 

Motor je pretpostavljam 1.4 16v ?

To i mene zanima, objasni mi onda, zakaj dok sam maknul kat. (od onda prošlo 5god. samo više) nisam opće bobine diral?

Po meni, možda je već bil polako zaštopan, pa i otud to "sumanuto ubijanje" bobina, tj zamjena istih..

Auto već imam deset godina, u tih deset godina, dam se kladit da sam rekorder po pitanju zamjenjenih bobina.. Nije da se hvalim :D

Al dok sam kat. maknul, drama s bobinama je nestala...

 

Pretpostavljam da je to radi keramike i manjih rupica unutar njega pa i otud brže (vremenski) zaštopavanje istog..

Dobil sam isti/slični odgovor još na par mjesta, koji ugrađuju katalizator..

Sve je dobro dok je katalizator novi..

 

EDIT: 1.6 16v..

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

K4M motor? Imam isti, i s bobinama nikad problema. Bobine i kat originalni, iz 2001. Svašta :). Mislio sam da imaš 1.4 jer su na njemu bobine klasična bolest, motor je krivo projektiran, bobine su preblizu smještene pa krepavaju od vrućine.

 

A jedino mi to ima smisla. Zaštopan pa se sve ostalo pregrijava.

Edited by Penava
Link to comment
Share on other sites

Ma svake godine se natežem na tehničkom..

A i oću da mi je auto što tiši, pošto mi je dost buke više..

A kolko vidim stišat auto nemrem do kraja, bez kat. (imam zadnji inox lonac, nije sportiva, neg klasični s komorama, srednji lonac i stavljen je difuzor, da ublaži zvuk tj utiša).

Prije (2-3god) mjenjal sam cijev pošto je stara već bila za otpis (od grane do zadnjeg lonca) i tip mi je stavil veću, original je *40, a kod mene je *43, pa se vjerojatno i radi toga još čuje..

 

 

Tip mi je rekel da bi bilo dobro dijagnostiku (nekaj mi je govoril za regulator zraka) napravit, prije neg katalizator stavim gore..

A oni pak nemaju tester za (u kvaru im je) eko test, dok bi kod njih stavljal katalizator, cijena bi bila 1000kn..

 

Dok je na drugom mjestu 1300kn al oni odmah naprave eko test, da se uvjere da je sve ok...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Originalni katalizator je kod koncesionara jako skup, a zamjenski jeftini mogu biti baš loši.

 

Gledao sam na engleskim i njemačkim forumima da ekipa stavlja aftermarket katalizatore "jače" od serijskih i da stanice za tehnički to čak podupiru. Rade to jer auto bolje prođe na eko testu i prijeđe u niži CO2 razred, pa manje plaćaju poreza. U Londonu primjerice ne možeš ući u centar grada s autom ako ti auto ispušta previše CO2.

 

Raspitaj se tamo šta stavljaju pa vidi što ti paše i što je dobavljivo kod nas. Ako misliš brzo prodati auto onda je možda bolje da se ne zamaraš.

Link to comment
Share on other sites

kad sam ja gledal katalizator za svog u Renaultu  je bil 4500kn ,a zamjenski su bili od 500-800kn  ,pa  sad ti vidi  onda....

Link to comment
Share on other sites

Šta će ti zamjenski čak i da je besplatan ako je loš i od prvog dana ne radi kako treba. Čuo sam za slučajeve iz prve ruke da su se raspali za godinu-dvije, a auto do tad nije išao kako treba.

 

Originalni kat je za moj Clio je 4.600kn kod koncesionara, a nabavit ga se može puno jeftinije kod prodavača autodijelova, praktički u pola cijene.

Link to comment
Share on other sites

Ma mozda ga cak nebum ni stavljal, bum videl jos..

Uglavnom zval sam renault, tip mi je rekel cijenu, mislim da je 4500-600kn..

 

A zval sam i San Ispuh, tip mi je rekel daje cijena za clio 1300kn, kakti zamjenski bas za njega..

Link to comment
Share on other sites

Raspitaj se jel ti pase od 1.4 8v,imam za prodati ispravan kat koji je skinut na 85000km,cjena bi bila manje od pola zamjenskog...

Link to comment
Share on other sites

Zadnjih 5 godina /90kkm imam zamjenski koji sam platio oko 900kn i sve je za 5 :)

Edited by filiplolic
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.