Jump to content

Clio 1.4 8V benzin: porasla mi potrošnja ulja, mislim da dimi plavo iz auspuha


Clio Sokol

Recommended Posts

Otkako sam kupio Clio čini mi se da je počeo trošiti ulje, a danas drastično. Bivši vlasnik ga je mjenjao lani u 11. mj zajedno s filtrom prije tehničkog. Koliko je od onga prošao ne znam. Inače mi je indikator na putnom računalu pokazivao 5 ili punih 6 točki a danas je to već bilo 3 i po dolasku u garažu blicao da je prazan. Neki puta zna zasmrditi u garaži po nesagorenom ulju i čini mi se da sam par puta u retrovizoru vidio da na momente baca plavi dim. Jučer sam ga turirao na leru nakon kratke vožnje od 15 minuta i nije dimio ni najmanje. Danas sam napravio isto i tek na 5000 okretaja na leru mi je puštao malo bijelog dima na auspuh ali se dimilo naprijed ne kroz haubu ali kroz otvor na braniku i osjetilo se u kabini. Također auto malo vergla svaki put kad ga palim, onak kao da nemože zapalit smjesu na prvu nego nakon sekundu dvije i to je isto bio zagrijan na radnu temperaturu ili hladan. Koji su mogući problemi? 

Link to comment
Share on other sites

Ništa čudno. Skini glavu,eventualno neka je netko pogleda,zamijeni gumice ventila,brtvu i vijke glave,eventualno svjećice,naspi novo čisto ulje i vozi. Ruke + dijelovi <1500kn. 

Link to comment
Share on other sites

Dihtung glave, curenje ulja bilo koje vrste koje bi valjda vidio na podu garaže ili parkinga. Inače uredno održavani motor kod mene ima 320 kkm i ne troši ni kapi (8V)

Link to comment
Share on other sites

Dihtung glave.

To sredis, i vozit ces taj auto jos jako dugo i bezbrizno.

Link to comment
Share on other sites

Ništa čudno. Skini glavu,eventualno neka je netko pogleda,zamijeni gumice ventila,brtvu i vijke glave,eventualno svjećice,naspi novo čisto ulje i vozi. Ruke + dijelovi <1500kn. 

hau jes nou. Treba i sve oko zupčastog mijenjati, plus dihtunge usisa, ispuha, semeringe bregaste, tekućine, strojna obrada glave i ventila... Računaj s oko 3000 kn

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

A i ja ga lupnem... :aua: Nego mi je palo na pamet da treba remenja skidat i sto čuda. My bad. :dobroje: Svejedno,bez toga nema popravka ako misliš vozit. Ako to središ,imaš motor spreman za još dosta kilometara.

Link to comment
Share on other sites

Vozi i dimi,neće mu ništa bit,samo pazi da ne ostaneš bez ulja. Mogu se ventili eventualno malo raštimat. Za eko test nisam siguran da ćeš proć.

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

Eh tehnički je u 11. mj... msm ne dimi on sad kao golf jedinica dizel...to je bilo skroz malo...kao dim cigarete...

Edited by Clio Sokol
Link to comment
Share on other sites

Pogorsavat ce se s vremenom. Sipaj bilo sta od ulja al obavezno iste gradacije,najjeftinije najbolje...

Link to comment
Share on other sites

Dihtung glave, curenje ulja bilo koje vrste koje bi valjda vidio na podu garaže ili parkinga. Inače uredno održavani motor kod mene ima 320 kkm i ne troši ni kapi (8V)

 

Neću opet počinjati sa objašnjenjima, samo ću napisati jednu izjavnu rečenicu:

Svaki ispravni motor sa unutrašnjim sagorijevanjem troši ulja između 2 i 6 promila u odnosu na potrošnju goriva.

 

Ali svakako, probaj što brže odreagirati. Frendu je tako trošio malo više ulja pa je odlagao to, pa je počeo trzati u vožnji, pa su skužili u servisu da je brtva glave probila kod jednog cilindra koji uopće nije radio pa su zamijenili ali sad opet trza i tako.

Nije da te plašim :D

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

Neću opet počinjati sa objašnjenjima, samo ću napisati jednu izjavnu rečenicu:

Svaki ispravni motor sa unutrašnjim sagorijevanjem troši ulja između 2 i 6 promila u odnosu na potrošnju goriva.

 

Ali svakako, probaj što brže odreagirati. Frendu je tako trošio malo više ulja pa je odlagao to, pa je počeo trzati u vožnji, pa su skužili u servisu da je brtva glave probila kod jednog cilindra koji uopće nije radio pa su zamijenili ali sad opet trza i tako.

Nije da te plašim :D

ajde dobro, nisam mislio baš bukvalno da ne troši ni kapi, već da ne dolijevam u 10.000 km ni kapi i uvijek je na 6 kockica. E sad naravno da nešto potroši, možda ga i benzin nadopuni ;)

Link to comment
Share on other sites

Vozi se tako,samo ako antifriza pocme faliti a oce vrlo vjerovatno,onda ti ne preporucam voznju...

Lose su im rjeseni ti dihtunzi i to je jedini minus na tom autu.

Ako je besparica i imas mehanicara,promjeni dihtung glave i gumice ventila,ventile oslajfate,glavu pocistite i sve vratite nazad,renault tako i tako kaze da se glava ne spusta.

Nije neka sreca od posla,ali ako ne planiras auto dugo imat,onda sfusaj.

Link to comment
Share on other sites

E sad bi molio mišljenje znalaca...jučer i danas ni trunke dima i pokazivač pokazuje svih 6 crtica ulja...gledao sam šipku, na njoj nije do vrha ali skoro da i je...meni sada više ništa nije jasno  :blink:

Edited by Clio Sokol
Link to comment
Share on other sites

E sad bi molio mišljenje znalaca...jučer i danas ni trunke dima i pokazivač pokazuje svih 6 crtica ulja...gledao sam šipku, na njoj nije do vrha ali skoro da i je...meni sada više ništa nije jasno  :blink:

mozda ti je auto malo visio pa odma pokazivac drugacije pokaze

 

a i najbolja provjera ulja ti je kad gledas na sipkicu

ovo drugo nije bas toliko mjerodavno

Link to comment
Share on other sites

auto mora biti na ravnom br 5 min pa onda gledaj kockice, a šipka je zakon, na isti način mjeriti

Link to comment
Share on other sites

Taj digitalni pokazivač i nije baš nešto u što bi se trebao pozdati, iz više razloga, da ih sada ne nabrajam. Recimo samo da meni i na ravnom pod istim uvjetima (hladan motor) pokazuje +/- jednu crticu. 

 

A šipka kao takva je bolja premda ni ona nije najbolje izvedena, ne znam kakva je kod tebe, ali kod mene ima one pragove za koje se ulje nekako zakvači, pa ja opet nisam siguran koja je crtica u pitanju. 

Link to comment
Share on other sites

Prvo sam provjerio dok je bio na ravnom u garaži nakon stajanja preko cijele noći (6 punih crtica)...drugi puta nakon 15 minuta vožnje kad sam stao opet na ravnom (6 punih crtica)...nakon što je stajao kakva dva sata upalim i pokaže (4 crtice)...opet 15 minuta vožnje do doma ali sam ovaj puta stao pod kutem (4 crtice)...šipka je pokazala pod kutem na pola između dva uzljebljenja točno i isto tako kada sam ga upeljao u garažu na ravno...s time da sam šipkom mjerio dva puta za redom na koso i dva puta na ravnom. Isto tako je na ravnom poslije stajanja pokazivač pokazao (4 crtice). Kako bi mogao saznati koje ulje ide u motor da dosipam? Ne znam koje je ulje sada unutra, tražio sam bilo kakvu markicu ili kartončić onaj od mehaničara ali nigdje ništa.

Edited by Clio Sokol
Link to comment
Share on other sites

Ide li W15-40 u Clio? To sam kopao po internetu ali želim biti siguran da ne promašim gradaciju.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

E sad da je novaca...znam da zvuči seljački kad je u pitanju par litara ulja i filter al nemam para...

Link to comment
Share on other sites

u taj motor ide nepune 3 litre. E sad ako nemaš 100 kn + filter 40... Znam da je situacija teška, ali bolje ga onda ne vozi

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.