Jump to content

"tehnicki"


goran_zg

Recommended Posts

Pozdrav,

Imam priliku kupit reno 5, auto je "muzejski primjerak", stoji u garazi vec 5 godina, odjavljen. Zanima me sta ce to bit na tehnickom? Auto nema katalizator - kaze dida da zato ne prolazi na tehnickom, a ugradnja katalizatora kosta puno... To mi se cini ko dezinformacija s obzirom da viđam po cesti svasta registrirano. Ili?.

Link to comment
Share on other sites

Netreba nista posebno,da nije trul,da kocnice su ispravne,svjetla i zmigavci da rade i da su papiri uredni.

Netreba za njih katalizator,baarem za GTT nije trebao.

Mislim da je nesto drugo razlog zasto auto ne prolazi tehnicki,ali daj koju sliku tog muzejskog primjerka da vidimo o cemu se radi,koji je motor i tako.

Link to comment
Share on other sites

kolko sam ja upučen ,katalizatori su se počeli ugrađivat tek početkom 90-ih...tak da ga vjerovatno onda niti nema...ako sam u krivu neka me isprave lepo 

Link to comment
Share on other sites

Ako auto nema katalizator, onda ga ne mora imat

 

Josh u HRV ne vrijedi pravilo da se u grad smije samo s autima koji imaju zelenu oznaku, i da se tehnicki placa po kolicini ispustenog co2

Link to comment
Share on other sites

Hvala.

Uzecu ga iduci mjesec. Btw 1 vlasnik, 90' campus, 65tkm, redovito odrzavan, nikad udaren, zadnjih 5 godina stoji u garazi, pokriven.

Link to comment
Share on other sites

Ono sto vozilo seriski nema niti ne mora imati...

Al sve me strah vise autombila koji su stajali... Ja na svom cliu sto sam mjenjao sam mjenjao jel je auto oko godinu dana stajao... Nije bio pokriven :)

Link to comment
Share on other sites

Auto vise "propada" od stajanja tj nekoristenja nego kada se redovno koristi.

Obavezno pregledati manzete homokinetickih zglobova i letve volana, a eventualno i gumice na krajnicima i kuglama.

Link to comment
Share on other sites

Sigurno je da nije katalizator uzrok ne prolaska na tehničkom. Prije bi rekao da dida nije mogao proći EKO test zbog drugih razloga.

 

Isto tako siguran sam da ta petica nema tvornički ni stražnje pojaseve pa nitko neće praviti zbog toga probleme. Kao šta su kolege već i rekle ono šta nemaš serijski ugrađeno ne trebaš niti imati da bi prošao tehnički.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

traži čovjeka papir od ekotesta da vidiš u čem je problem.

Link to comment
Share on other sites

Ono sto vozilo seriski nema niti ne mora imati...

 

Čuo sam da su ljudi morali ugrađivati desni retrovizor na Punta 1 da bi prošli tehnički iako ga nema tvornički i bilo je prigovora zbog nepostojanja trećeg stop svjetla. Zapamtio sam jednu Zastavu 1300 na kojoj je dodano treće stop svijetlo a vlasnik je stari dedek koji sigurno nije stavio to svijetlo radi šminke. 

Link to comment
Share on other sites

Kakvo trece stop svijetlo,o cem ti pricas? I evo jugic kod mene prolazi sa jednim retrovizorom...cudne to vi zaposlenike stp-a imate...

Link to comment
Share on other sites

Auto vise "propada" od stajanja tj nekoristenja nego kada se redovno koristi.

Obavezno pregledati manzete homokinetickih zglobova i letve volana, a eventualno i gumice na krajnicima i kuglama.

  hocu ide on na servis prije ceste i tehnickog, to sigurno

Kakvo trece stop svijetlo,o cem ti pricas? I evo jugic kod mene prolazi sa jednim retrovizorom...cudne to vi zaposlenike stp-a imate...

registrirat auto u zagrebu i npr. Đakovu ili Pazinu, još uvijek nije isto, ako me razumijes. U zg vrti glavom ako nemas tekucine za stakla...]
Link to comment
Share on other sites

kakav je auto izašao tvornicki takav može biti

ukoliko nema retrovizor ili pojaseva netreba ih niti imati.

to sta vrti glavom ako nemaš tekucine za stakla

natociš obicnu vodu iz špine.

da se vratimo na auto

to stoji 5 godina

dali može uopce upaliti?

budi svjestan da sve sta je gumeno je za u smece

ležajevi također jer ce vrlobrzo prozujati

karburator treba set za reparaciju nakon toga se ga uštima

smjesa zrak

i bez beda ti prolazi ekotest

trebaš majstora za karburatore sa ekotest aparatom

da se uštimati karburator i bez da ga se reparira da bude prolazan na ekotestu....

motor se treba polako razraditi takvi vole najviše otici u klinac.

koliko ti stari pita love za to jer i 1000 kuna je previše

dali ti se isplati uopce ici raditi to

ukoliko neznaš ništa sam i trebaš sve platiti bolje zaboravi

ili si kupi onaj koji je vožen

Link to comment
Share on other sites

Set za reparaturu pumpe goriva ti je oko 40-50 kn (ako je reparabilna), a carba ne vise od 120.

Link to comment
Share on other sites

i poluosovina zamjenska komad sva u kompletu za njega ti je nekih 500-600 kn

sve je to jeftino

nego promjeni ovo promjeni ono

pa podvuci crtu da vidiš koliko dođe nakraju

ako radiš sam ok ako još i ruke trebaš platiti neisplativo

kupi auto, tehnicki registracija dokumenti i te stvari sta trebaš promjeniti

bez da sam vidio auto ti treba 1000 eura

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Netreba nista posebno,da nije trul,da kocnice su ispravne,svjetla i zmigavci da rade i da su papiri uredni.

Netreba za njih katalizator,baarem za GTT nije trebao.

Mislim da je nesto drugo razlog zasto auto ne prolazi tehnicki,ali daj koju sliku tog muzejskog primjerka da vidimo o cemu se radi.,

  

Auto vise "propada" od stajanja tj nekoristenja nego kada se redovno koristi.

Obavezno pregledati manzete homokinetickih zglobova i letve volana, a eventualno i gumice na krajnicima i kuglama.

jesu li ovo manzete homo zglobova vidi sliku pokoazujem prstom? I sta je ovo pored ima dole ulja dosta kao da curi...]

post-14635-0-75979600-1412096540_thumb.j

post-14635-0-33259200-1412096578_thumb.j

post-14635-0-17636900-1412097410_thumb.j

post-14635-0-31296400-1412097453_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Ovo što pokazuješ rukom mislim da je spona letve volana,ali bolje pričekati mišljenje vlasnika 5-ice.

Link to comment
Share on other sites

Ovo sta pojazujed je manzeta letve volana. A ovo sta ti slini je negdje oko manzete na spoju mjenjaca i poluosovine jer ti tu brtvi mjenjac jedino ta manzeta..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.