Jump to content

Zapinje elektro motorić u plastičnom kućištu ispod lijevog brisača


bodo

Recommended Posts

Molio bih nekog od iskusniji članova da mi pojasni čemu služi navedeni elektro motor jer kad dam kontakt za palenje on se čuje kako zapinje i prpizvodi zvuk lupkanja od plastično kuciste

Motorić se nalazi na loše dostupnom mjstu u njega idu tri žice kada ga  iskopčam  auto normalno pali nemogu odgontnuti njegovu ulogu u svemu tome jer on vrti samo par sekundi nakon paljenja i poslije se ne pali do novog početnog paljenja svaka pomoć dobro došla

Link to comment
Share on other sites

Motorić klapne za recirkulaciju zraka u kabini. O tome su napisani traktati kako na ovom tako i na masu stranih foruma. Upotrijebi search button, svačije vrijeme je dragocjeno

Link to comment
Share on other sites

Motorić klapne za recirkulaciju zraka u kabini. O tome su napisani traktati kako na ovom tako i na masu stranih foruma. Upotrijebi search button, svačije vrijeme je dragocjeno

Da bi se nesto moglo upisati u search button valjda se trba znati i naziv toga istoga sto ja nisam do sad znao stoga sam i formulirao pitanje tak kak jesam stoga se ispričavam sto utroših vase cijenjeno rijeme u svakom slučaju hvala za informaciju

Link to comment
Share on other sites

Ne moraš odmah bit uvređena frajla. Evo probaj par ključnih riječi, stavi ispred Renault: kuckanje kada dam kontakt, klicking noise, knocking from motor deparment, recirculation flap repair...

Za početak isključi kabel koji vodi na motorić, kuckanje će prestati, ali će klapna ostati otvorena pa će uvijek ići svježi zrak, ali i smrdljivi dim ako voziš iza Yuga 45.

Link to comment
Share on other sites

To je bio prvi DIY koji sam napravio na meganu kad sam ga kupio.

Ili ga je ovaj prije mene slusao cijelo vrijeme, ili sam pehist pa se bas to razjeee nedavno prije nego kaj sam kupio auto.

 

Nemas kaj, moras rastavljat taj prostor oko lijevog brisaca, tamo ces vidjeti tu sklopku , plastika nekakva, iskljucis steker i nebude se vise culo (doduse nebude ti ni recirkulacija radila ali to nije tolki problem).

Link to comment
Share on other sites

ja sam ga držao isključenog 2 godine. Kasnije sam ga popravio ima tu nešto u DIY sekciji kako je išlo. Svakako dobro ga je odmah isključiti da ne polomi plastične zupčanike, a kasnije se lako odlučiš popraviti kad ti bude najzgodnije

Link to comment
Share on other sites

Evo jesam iskopčao sam ga,mislim da mi nece biti nekakav problem bez toga i onak sam rijetko koristio drugu stranu na prekidaču ventilatora.

Ali koliko sam vidio ima fest posla da se to raskopa i dođe do motorica, čini mi se onak nabrzaka da sve moras izvaditi van i ventilator i kiler.

U svakom slučaju hvala na savjetima.

Link to comment
Share on other sites

Ne treba kiler, ali posla stvarno ima dosta. Ako recirkulaciju nisi često koristio možeš tako ostaviti i dalje ne popravljati

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.