Jump to content

Twingo 1.2i ne prima gas


jopis

Recommended Posts

Pozdrav!

Evo stari mi oce izludit u radioni sa svojim ex twingom.

1.2i je u igri, 8v, 97.g.

Odjednom je samo poceo gasit se pri dodavanju gasa, bilo kojeg intenziteta. Zagusi ga skroz i uglavnom ugasi ako se nastavi drzat gas. Na leru radi normalno dok se ne dirne gas, nakon toga i na leru radi malo trzavo.

Promijenjeno je maltene sve, sa drugog twinga koji uredno pali i vozi - cijela usisna grana sa klapnom gasa i svim senzorima, lambda sonda, katalizator, bobina, svjecice, kablovi, pumpa goriva, filter goriva, knock senzor....

No rezultat je uvijek isti, na dodavanje gasa se i dalje gusi skroz.

Jedino kad prima gas cca 10ak sekundi je kad se ostavi par minuta da odstoji ali i to traje samo doslovno 2 stiskanja gasa i onda se krene gusit jednako.

Ako je netko imao slucaj ili ima ideju, molit cu lijepo za savjet.

Hvala.

Link to comment
Share on other sites

mozda je auspuh zastopan

To sam mu i ja odmah rekao al kaze da je samo skinuo kat i stavio drugi suplji lonac gore. Posto je vec kasno bude sutra probao odrezat iza tog lonca pa vidjet. Simptomi jesu slicni jer sam ja prije 12-13g imao takvu situaciju, tak da ne znam kak nije odmah probao kad je skinuo kat provest se krug.
Link to comment
Share on other sites

paljenje. meni je tako bilo na ax-u, ista stvar. jedva se vozio, gasio bi se na nizbrdici i u leru neako ali cim pipnes gas gotovo

Link to comment
Share on other sites

Jopis, veliš da si sve senzore preselio? Twingo tog godišta ima MAP našarafljen na šasiju negdje gore iznad motora, a na usis ide gumena cijev. TDC senzor dolje kod zamašnjaka si pogledao? Tu je konektor volio rikavati,ali onda obično i loše pali. Instalacija?

Link to comment
Share on other sites

paljenje. meni je tako bilo na ax-u, ista stvar. jedva se vozio, gasio bi se na nizbrdici i u leru neako ali cim pipnes gas gotovo

Kak misliš paljenje? Nema on klasični razvodnik paljenja, sve je na 'modernu' struju :D (, a što se struje tiče zamijenjeno je sve od do, pošto je ostala komplet elektronika od surogat twinga.

 

Dolazi li dovoljno goriva? Pumpa riknula?

Danas smo naručili i pumpu goriva novu, pa ćemo vidjeti sutra ili prekosutra čim stigne, mada je i pumpa goriva zamijenjena još jučer sa drugom od surogat twinga, no taj je stajao par mjeseci pa stari nije siguran u nju.

 

Jopis, veliš da si sve senzore preselio? Twingo tog godišta ima MAP našarafljen na šasiju negdje gore iznad motora, a na usis ide gumena cijev. TDC senzor dolje kod zamašnjaka si pogledao? Tu je konektor volio rikavati,ali onda obično i loše pali. Instalacija?

Za map nisam pitao starog jel mijenjao, tj ima li drugi uopće (ali rekao bih ovako sad po pamćenju da je map na 97oj (nova linija motora je unutra) gore na usisnoj grani, a ne na šasiji, a usisna je komplet druga gore sa svime), a tdc je isto probao drugi stavit i ništa. Baš ću otić vidit poslije posla koja je izvedba mapa. Instalacija je dobra na cijelom autu. Auto pali najnormalnije, i radi na leru, sve dok se ne da malo gasa, onda ne valja ni ler poslije toga(uz taj problem naravno što se guši totalno dok se drži gas).

Danas je još skinut auspuh, zamijenjena upravljačka jedinica, no opet bez efekta, isti je redoslijed - upali normalno, radi na leru normalno, na dodavanje gasa zagušenje i ili se ugasi ili ako kojim slučajem ostane radit, nemirno radi i ler padne na 700 okretaja (mjerio sam dijagnostikom).

Dakle, promijenjeno je apsolutno sve što ima veze sa radom motora, bez efekta. Još ćemo vidjet kad stigne nova pumpa od goriva....

Link to comment
Share on other sites

Meni se čini da je novija usisna grana išla na motore počevši od Ph2 revizije., evo ti slika novije grane sa zaokruženim MAP-om:

post-749-0-21040200-1407873946_thumb.jpg

Neki su motori čak dolazili bez ove plastike na kojoj pište renault, a kasnije je i ta usisna grana imala neki sitni redizajn. Npr. ovo je slika od mojega:

post-749-0-63890700-1407874231_thumb.jpg

Tu se vidi da više na railu nema regulatora pritiska goriva (premješten u sklop pumpe u rezervoar) i jedno crijevo je manje. A i ubrizgavanje su mijenjali u nekom trenutku (polusekventno pa onda na full).

 

Makar ti imaš neke čudne simptome, stvarno čudno da motor pošizi nakon prvog dodavanja gasa. 

Jesi probao kakvu dijagnostiku, renault clip bi bio najbolji?

Ali iz vlastitog iskustva na tim starim twingačima komp ne pali lampice za puno grešaka, ono što ostane zabilježeno je krivo, moj je bio kod 5 majstora i u renaultu i nikome nije dijagnostika pokazivala dobro :)

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

French, to ti je ta starija revizija motora. Prepoznaš je po okruglim cijevima usisne grane i ovom čudnom plastičnom pokrovu kroz koji idu crijeva podtlaka.

Kod tebe je i klapna gasa jednostavnija, mogu se odšarafiti ICV i TPS i zasebno mijenjati dok su na novijoj uprešani u klapnu i mijenjaš sve u kompletu :)

 

Samo je kod tebe na neku foru MAP zašarafljen na kućište filtera zraka dok je na twingu to znalo biti gore na šasiji kao na slici dolje:

post-749-0-46185200-1407905941_thumb.jpg

 

Zato velim nek si jopis provjeri, da nisu transplantirali cijeli motor, a zaboravili taj senzor gore na šasiji :)

 

Link to comment
Share on other sites

Evo fotka motora, vidi se jasno map gore na filteru. Fali samo poklopac motora, izgubio ga je još pretprošli vlasnik.

Kao što rekoh, i map je stavljen drugi sa ispravnog motora, i nema efekta.

Još uvijek čekamo pumpu goriva novu, pa ćemo vidjet i tu opciju....

post-15064-0-08608300-1407928780_thumb.j

Edited by jopis
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.