Jump to content

Problem s gasom..


mongol00

Recommended Posts

Ekipa pozdrav,
imam Clio 1,2 16V 2003 godina, u zadnje vrijeme mi se dosta često zna dogoditi da mi gas ne prima, upali se lampica od elektronike..
To odprilike izgleda tako da tijekom vožnje samo izgubim gas, ne potpuno, mogu voziti na niskim okretajima, kao da izgubi snagu i upali se lampica od elektronike.. stanem, par puta upalim i ugasim auto, i bude ok.. 
Skužio sam da se to događa kad je vlažno vrijeme, pa si mislim da to nema veze s kakvim kontaktima i to.. neki su mi spominjali klapnu na usisnoj grani.. ako može kakav savjet, bio bih vam zahvalan.. :)

Link to comment
Share on other sites

Potenciometar gasa, iznad papučice mala crna kutijica. Inače čest problem. Pretraži malo forum ima raznih rješenja.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao slične probleme kada mi je probio struju kabel od svječice.

Link to comment
Share on other sites

Kablove sam relativno nedavno promjenio, ali sam primjetio da je jedan onak kao ispucao.. Neznam jel na to mislis?!

A sto se tice ovog potenciometra, budem provjerio to malo.. U svakom slucaju za pocetak hvala :)

Link to comment
Share on other sites

da se ne duplam sa Ivan08, dodao bih da je iznad papučice spojke (kuplunga) jedan crni konektor. Njega je najbolje skinut i direktno zalemit žice. Tako se stvar rješavala u servisu godinama.... Sretno

Link to comment
Share on other sites

u petak idem kod majstora da ga malo pregleda.. skužio sam da je jedan kabel od svjećica jako oštećen.. pa možda mu i to smeta..
joj, nisam pametan više.. nadam se da ću u petak rješiti problem..

Link to comment
Share on other sites

U mraku upali auto i pogledaj ispod haube da li negdje iskri kod kablova svjećica. Tako sam ja slučajno skužio da mi jedan probija, jer sam taman bacio oko prije nego sam upalio svjetlo u garaži.

Link to comment
Share on other sites

Daj vidi moje ranije postove...

 

Meni na Cliu vlažilo, probijalo kroz spoj dva lima u kadici za odvod vode gdje su brisači i lagano vlažilo filc u prostoru motora...i onda kap po kap drito po konektoru koji spaja komp na motor...

 

Kad bi ga upalio radio je ok (1500 o/min), kad se zagrijao malo (1200 o/min) divlja, ne prima gas i slično, a kad se zagrije full sve ok.

 

I to se ponavljalo nakon svake kiše!

Edited by mcquinn
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.