Jump to content

Žuta lampica/Check engine?


dvankic

Recommended Posts

Pozdrav svima!

Pregledao sam forum uzduž i porijeko i nisam našao odgovor pa pitam ovdje!

 

Od prilike 3 tjedna nakon tehničkog upalila mi se lampica (u prilogu).

Otišao do mehaničara da ga spoji na komp i imao je problema sa time te mi rekao da je otišla druga lambda sonda (poslije katalizatora)

Zamijenio sam je univerzalnom Bosch. Nakon nekih 250km opet se upalila i odah ja opet do mehaničara. Zamijenio je mjesta prvoj i drugoj lambda sondi. Opet nakon nekoliko kilometara pali se lampica.

Otišao sam drugom mehaničaru i kaže on - katalizator. Ali  da ga ne mijenjam ako slučajno nije neka odem na tehnički i napravim eko-test, grešku katalizatora nije mogao obrisati. Prošao sam eko-test bez brige (rekao lik da je skoro savršeno!!!) i lik me uputio u jedan drugi servis. Tamo ga spojio na jedan komp i on ne učitava nikakve greške (a lampica i dalje svijetli). Spojio ga je na drugi komp i tamo vidi grešku lambda sonde. Gledao je neke krivulje i kaže da je katalizator super ali da druga lambda sonda ne valja, ali treba provjeriti. Dogovorili se da se čujemo za koji dan (ima puno posla) pa će provjerit drugu lambda sondu i pogledat jel imam dobru Boschovu lambda sonu na prvom mjestu.

 

Napominjem da auto cijelo vrijeme radi super, bez povećane potrošnje, bez cukanja i bez ikakvih problema!

 

Ima li tko kakvu ideju da ne rasipam novce kod razno raznih mehaničara? U ovlašteni servis mi se ne ide zbog toga jer su dosta nestručni (uvjerio se u to prilikom mjenjanja semeringa getribe).

 

Hvala na odgovoru!

post-13191-0-85081000-1408622840_thumb.j

Edited by dvankic
Link to comment
Share on other sites

Ja sam uvijek tvrdio da ovlašteni servisi moraju imati po jednog inženjera i on bi automehaničaru rekao šta treba uraditi.

Ovako oni nemaju dovoljno znanja a logički ne znaju zaključivati jer da znaju ne bi imali zmazane ruke.

Većina vozača ide u servis dok je auto pod jamstvom. Poslije u servisu ne vole da im dolaziš jer su kvarovi ozbiljniji i ne znaju popraviti.

Specijalnost im je zamjena ulja i filtra.

Link to comment
Share on other sites

mozda te muci konektor te 2. lambde ... posto stalno izbacuje gresku na njoj (inace ona prati rad katalizatora pa ne utjece na ponasanje motora) mozda imas prekid u struji izmedu kompa i te lambde...

 

Link to comment
Share on other sites

Ne zamaraj se time, meni se znala paliti prije jednom u mjesec dana, sada jednom u 2 mjeseca, a auto radi kao singerica pa se ne uzbuđujem previše. Naime, stvar je da kod atmosferskih benzinaca konkretno tu lampicu može upaliti oko 20-ak razno-raznih senzora, a kod turbodizela i oko 30-ak, tako da... Da ne spominjem kako sam bio u 2 različita ovlaštena servisa, jedan je da bi trebalo zamijeniti stvari u vrijednosti 2 kile kuna, a drugi je zamijenio jedan dio koji ti nemaš i naplatio 500kn + 240 kn ruke. A onda sam došao kod jednog legendarng kolege sa foruma koji mi je očistio potenciometar gas pedale i od tada se skoro i ne pali... zahvaljujem kolegi još jednom ;)

p.s. jedno (možda suvišno) pitanje: jel resetiran brojač od servisa do servis i jesi probao sa duljim odspajanjem akumulatora?

Link to comment
Share on other sites

@newbie

:

Zar me onda ne bi trebao taj konektor ili struja zezat malo češće? Mislim nakon izmjene lambda sonde prošlo je oko 250 km svakakvih cesta i sve je bilo u redu.

 

@filipbabok:

Mislim da nemam taj brojač. Probano sa duljim odspajanjem klema, ali greška i dalje stoji i postoji.

 

Hvala na odgovorima!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.