Jump to content

Problem sa rashladnim sistemom


aga

Recommended Posts

Imam problem sa rashladnim sistemom naime danas imam što vidjet antifriz ispod auta dignem haubu, a ono u isto vrijeme curi na hladnjak (star 2 god) i na posudu (stara oko 4 god) pored čepa pukla sa gornje strane moja pretpostavka je negdje tiska zrak u crijeva dali je imao itko slična iskustva svaka informacija je dobrodošla . E da glavu sam radio u 6 mjesecu prošle godine ravnao glavu i mijenjao brtvu.Do sad stvarno od 6. mjeseca prošle godine do sad nisam trebao kap vode nadopuniti i odjednom zlo onako iz čista mira. Još jednom hvala unaprijed...

Link to comment
Share on other sites

Joooj,ne mirisi na dobro...

Kad otpustis cep od posude jel ti izbija tlak van?

Probaj da ti netko turira a ti gledaj u posudu,ako idu mjehurici,nabija kompresiju u rashladni sistem!

Link to comment
Share on other sites

ošla brtva glave, nabila tlak u sistem, probila posuda, probio hladnjak...

Link to comment
Share on other sites

Je u pravu si svaki put kad odvrnem čep dosta zraka izađe iz posude ali dobro promjenit ću hladnjak, posudu, brtvu opet ako treba odnijeti glavu na ravnanje i trajat će godinu dana pa opet sve ponovo ili samo glavu svake godine ju radim u ovo doba od prošle zamijene brtve i ravnanja glave je prošlo 8400 km auto nije ni jednom prokuhao jer ventilator hladnjaka se pali uredno ( imam ledicu pored volana koja se pali kad upali ventilator hladnjaka ) e sad moje pitanje je dali ima još netko takvih problema tako često i što još napraviti da tome stanem na kraj (prodaja ne dolazi u obzir) hihihihihihi i još jednom hvala puno na odgovorima

Link to comment
Share on other sites

na mome prošlome autu, mjenjana je brtva glave i nakon 10 t km je opet probila. Promjenio majstora i ova druga nakon 100 t km je bila ispravna. 

Link to comment
Share on other sites

Kupi u tokicu onu posudicu za brtvljenje kilera,unutra su listici koji izgledaju kao hrana za ribice,mozda rijesi problem brtve,ali sigurno ce rijesiti pustanje kilera.meni je pokrpalo i mali kiler i ovaj naprijed!

Link to comment
Share on other sites

Ma volio bi to riješiti za duži period na posudi je dosta velika pukotina pa ta tekućina mi se ne čini pouzdana ali ipak hvala na savjetu ne znam dali ima za kupiti neka kvalitetnija brtva glave hladnjak i posudu i čep sam naručio već kaže mi trgovac da možda čep nije valjao pa nije višak zraka puštao van na ventil nemam pojma samo želim to riješiti na duži period, a kako kaže Tantaos ili mijenjam majstora ili da mi da garanciju ...

Link to comment
Share on other sites

Neki nakon servisa voze još 100-200 soma km, a nekima poput tebe svako malo opet propiša. Jako ti je bitno tko ti radi glavu motora.

Link to comment
Share on other sites

Ma volio bi to riješiti za duži period na posudi je dosta velika pukotina pa ta tekućina mi se ne čini pouzdana ali ipak hvala na savjetu ne znam dali ima za kupiti neka kvalitetnija brtva glave hladnjak i posudu i čep sam naručio već kaže mi trgovac da možda čep nije valjao pa nije višak zraka puštao van na ventil nemam pojma samo želim to riješiti na duži period, a kako kaže Tantaos ili mijenjam majstora ili da mi da garanciju ...

Tko ti je radio glavu u Os?

Link to comment
Share on other sites

Jel imaš kakvu preporuku kod koga da nosim? A auto mi održava autoservis Damjanović u Čepinu jako sam zadovoljan s njim što se tiče komplet održavanja samo što sam u ovih 8 godina koliko imam auto promijenio 5 puta brtvu glave i 2 puta ravnao glavu, Damjanović mi održava zadnjih 2 godine i on je prošle godine ravnao glavu.

Edited by aga
Link to comment
Share on other sites

Ja sam uvijek glavu nosio kod Vite, pored PSC-a. Ali svakako bi razmislio i potrazio drugo misljenje. Nije bas normalno da mjenjas brtvu glave nakon svakog tenkiranja. Ja bi prvo krenuo od majstora. 
Jos jedna stvar, jesu mijenjani vijci glave ili su stavljani stari? Ako su stavljani ovi koji su 8 puta skidani, moze lako i tu biti problem. 

Link to comment
Share on other sites

Promijenio sam posudu čep i hladnjak bio kod jednog majstora koji kaže da nije brtva nego čep nije odradio svoje nije ispustio pritisak van i sad evo već 300 km nemam nikakvih problema kad stanem nakon vožnje crijeva su blago tvrda kaže da je to normalno ali preko noći kad odstoji budu mekana, a voda ne curi nigdje samo da tako ostane ja sretan.

Link to comment
Share on other sites

Ajde super. Daj boze da tako ostane. 

Link to comment
Share on other sites

A gdje pise da ima ulja?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.