Jump to content

Tutorial za oblaganje volana kozom? UPDATE...


Guest icatenej

Recommended Posts

Ja od jucer se bavim ovim na supruginom Cliu, danas zavrsio.

Malo mi je duze vremena trebalo jer sam pravio nekoliko korekcija, a i sivanje samo po sebi ide sporo, al bitno da samo supruga i ja (ja pogotovo) zadovoljni.

Mjerenje, crtanje, rezanje i sivanje

dsc003351600x1200.jpg

dsc003371600x1200j.jpg

dsc003381600x1200.jpg

dsc003391600x1200.jpg

dsc003401600x1200.jpg

dsc003411600x1200.jpg

dsc003421600x1200.jpg

postavljanje na volan i centriranje i sasivanje

dsc003431600x1200.jpg

dsc003451600x1200.jpg

dsc003481600x1200.jpg

dsc003441600x1200.jpg

dsc003511600x1200.jpg

dsc003521600x1200.jpg

dsc003531600x1200.jpg

dsc003551600x1200.jpg

dsc003581600x1200.jpg

dsc003601600x1200.jpg

usput sam tapacirao i naslonjac za ruku

prije

dsc00328g.jpg

proces rada

dsc003291600x1200.jpg

dsc003301600x1200.jpg

dsc003311600x1200.jpg

dsc003321600x1200.jpg

poslije :D

dsc00334qv.jpg

dsc00333l.jpg

dsc003611600x1200.jpg

Edited by Dado86
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • akiramar

    6

  • Rio_kc

    6

  • frenchkey

    4

  • Dado86

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Totalno detaljno, i prosto covjek pozeli da ovo odradi, svaka cast tvorcu ovog tutoriala i veliko hvala frenchkey-u za postavljanje pdf-a ponovo.

nema frke, ako prdne server ima kod mene još toga :zubo:

Dobro si ovo napravio, vidi se da imaš iskustva, ali i kvalitetne kože. Jedina stvar koja bi mene malo smetala su zadebljanja oko poprečnih šavova. Kod mene je majstor nekakvim lemilom udubio krugove oko volana tako da šavovi sjednu unutra i ne osjeti se zadebljanje pod rukom. Rukonaslon je zato besprijekoran :hail:

Sad kad si se izvježbao na supruginom autu, svoj ćeš još bolje odraditi :bigl:

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Evo, jučer sam se i ja uhvatio u koštac s time i zamijenio postojeću (staru) kožu na volanu novom eko kožom (iliti po starinski skaj) jer je tvornička nakon 7 godina postala ružna i ofucana nekako. Volan nisam skidao, kao niti zračni, a niti akumulator. :)

Metar crne eko kože košta 55 kn u lokalnom dućanu, no meni je trebalo svega 50x50 cm crne eko kože i 30x20 cm crvene jer sam htio dvobojni volan (jer su takva sjedišta - Clio Funky). Materijal me je stajao cijelih 20 kn. :) Sad mi je žao kaj nisam uzeo bolji konac jer sam imao jedan doma, 1 mm debeli, ali se nije pokazao kao najbolje rješenje jer se "cufa". (potrošeno 3 metra konca)

Nisam sve slikao jer su odlične slike u onom turtorijalu od prije.

Stavljanje na volan:

post-10841-067064700 1283681346_thumb.jp

Primjetite detalj gdje je materijal volana urezan/udubljen tamo gdje dolaze spojevi dvaju kožnih elemenata. Volan je originalno imao kožu na sebi:

post-10841-022399400 1283681434_thumb.jp

Detalj prilikom šivanja. Išao sam od spoja prema kraku volana i završavao ispod poklopca volana kojeg sam prethodno samo skinuo da lakše dođem ispod. Zračni nisam micao zbog stanovitog rizika:

post-10841-091317600 1283681611_thumb.jp

Detalj igle i konca. Ako je igla dovoljno velika, lakše je šivati. Ne mora biti zaobljena, dovoljna je i ravna. Moja je bila dužine 7 cm:

post-10841-064222300 1283681748_thumb.jp

I konačan rezultat:

post-10841-094829600 1283681826_thumb.jp

Primjetite kako si mi se pojavili nabori na pregibima krakova i obruča, što baš nije lijepo i poželjno, no nažalost, to je problem koji se javlja kod eko kože jer je nju teže napeti jer nije toliko elastična kao prava koža, a još k tome ovo je bio moj prvi volan i uopće rad s eko kožom, pa nisam imao neku tehniku da to odradim malo bolje. Drugu crvenu boju nisam našao, ova je bila najsličnija mojim sjedištima.

Sad već polako razmišljam da probam isponova, hahaha.

Vrijeme rada: 3 sata.

Link to comment
Share on other sites

nema frke, ako prdne server ima kod mene još toga :zubo:

Dobro si ovo napravio, vidi se da imaš iskustva, ali i kvalitetne kože. Jedina stvar koja bi mene malo smetala su zadebljanja oko poprečnih šavova. Kod mene je majstor nekakvim lemilom udubio krugove oko volana tako da šavovi sjednu unutra i ne osjeti se zadebljanje pod rukom. Rukonaslon je zato besprijekoran :hail:

Sad kad si se izvježbao na supruginom autu, svoj ćeš još bolje odraditi :bigl:

Hvala, ovo je bio prvi put da radim ovako nesto. Meni takodje smeta to sto se vide spojevi, i pitao sam se kako tih sakriti, a da ne ostetim volan, jer nisam znao kako ce sve na kraju izgledati i dal cu morat sve pocupat. Kako sam ovo uradio bez ikakvog predhodnog iskustva, ja sam prezadovoljan kako izgleda, kad ponovim, a hocu sigurno, da popravim neke detalje, to ce biti vjerovatno puno bolje.

Rio_kc - svaka cast kolega, dobro odradjeno.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kolega Rio_kc,

daj mi malo pojasni ono oko uzimanja kroja pošto vidim da se mjere za nijansu razlikuju od Dacie. Jel si dodavao po 5 mm u širinu što se tiče opsega obruča 100mm? Što je sa središnjim prečkama? Po izvornom nacrtu izgledaju pravokutno, a mislim da bi trebali ići u poprilično široki trapez..

Da li si pripasivao i korigirao na licu mjesta ili si razradio kakav detaljniji nacrt?

Hvala unaprijed.

Link to comment
Share on other sites

Mr Brus, sorry kaj tek sad odgovaram, nisam prije skužio post.

Dakle, moj volan (na sad već bivšem autu) je imao originalno kožu, pa sam postojeću skinuo i nju precrtao na novu. Ako se dobro sjećam, širina kože za oko obruča je bilo 9 ili 10 cm, no ja sam uzimao 2-3 mm manje kako bi kožu mogao napeti i tako bolje i čvršće montirati na volan.

Prečke, tj. krakovi su trapezastog oblika, s time da je gornji trapez veći (širi) od donjeg. Uzeo sam sa sobom u auto oštar skalpel i male oštre zakrivljene škare (škarice) i popravljao na licu mjesta jer je gotovo nemoguće od prve napraviti idealan kroj. Meni je ovo za sad bio prvi i jedini volan koji sam obukao. :)

Opseg kožne navlake mi je bio oko 1 cm manji od opsega obruča volana tako da što bolje legne.

Ako se radi o pravoj koži, može biti još bolje napetije, jer će onda svaki kut lijepo sjesti na svoje mjesto bez nabora.

Puno uspjeha želim!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo odvažio se napokon sklepati volan i za prvi put mislim da nije tak loše ispalo. Malo naboran, ali teško je s brodskim skajem jer je žilav ko vrag!

Najveći problem je sa izradom kroja i pripasivanjem na licu mjesta, čega sam se i pribojavao.

Slijedeći problem je bio pronaći dovoljno čvrst i debeli konac. Planirao sam s najlonskim, ali na kraju sam našao neki debeli impregnirani. Nešto tipa špaga. Topla preporuka (Neki Hobby art dućan u Kustošiji kod DM-a). Na kraju se samo premaže vazelinom da ne trune pošto uslijed šivanja dobar sloj te impregnacije otpadne. Najlonski s tim nebi imao problem.

Sve u svemu jako pimplav posao i treba imati strpljenja. Zajebancija do bola!

post-11324-077795200 1293016126_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Evo odvažio se napokon sklepati volan i za prvi put mislim da nije tak loše ispalo. Malo naboran, ali teško je s brodskim skajem jer je žilav ko vrag!

Najveći problem je sa izradom kroja i pripasivanjem na licu mjesta, čega sam se i pribojavao.

Slijedeći problem je bio pronaći dovoljno čvrst i debeli konac. Planirao sam s najlonskim, ali na kraju sam našao neki debeli impregnirani. Nešto tipa špaga. Topla preporuka (Neki Hobby art dućan u Kustošiji kod DM-a). Na kraju se samo premaže vazelinom da ne trune pošto uslijed šivanja dobar sloj te impregnacije otpadne. Najlonski s tim nebi imao problem.

Sve u svemu jako pimplav posao i treba imati strpljenja. Zajebancija do bola!

svaka čast na trudu, nego da te pitam jel vani izrazito hladno, držiš gas ili je nešto treće u pitanju kad su ti okretaji na preko 1000?

Link to comment
Share on other sites

je**te...ko singerice šivate...

jel ima dobrovoljac da mi to na twingu napravi... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

svaka čast na trudu, nego da te pitam jel vani izrazito hladno, držiš gas ili je nešto treće u pitanju kad su ti okretaji na preko 1000?

Bilo je bogme debelo ispod nule, a u trenutku slikanja sam ga valjda po stoti put upalio da se ponovno zagrije.

Nije baš bilo ugodno po takvom minusu šivat u autu. Ali to samo rijetki pacijenti kao ja idu radit usred ciče zime.

Pozdrav!

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.