Jump to content

Safrane potrošnja


D0m1

Recommended Posts

pozz svima, imam jedno pitanje ako postoji na forumu jos neki vlasnik safrana. Zanima me da li je potrosnja za njega oko 12-13 litara gradske voznje ok ( 2.2i 12v)

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao 3.0 V6 i otprilike toliko je trošio .. .teško je odgovoriti na tvoje pitanje jer sve zavisi gdje, a pogotovo kako, voziš.

Safrane je veliki i težak auto, a i nije u cvijetu mladosti, tako da mislim da ti je ta potrošnja relativno OK

Link to comment
Share on other sites

To je vjerovatno ph.I i to mi se cini kao ok potrosnja. Vozio sam 2.5 i on je u gradu toliko uzimao otprilike.

Link to comment
Share on other sites

a voznja je tako rec penzionerska, pa imam jos jedno pitanje usput, da li bi se isplatila ugradnja plina u njega (  dnevno radim oko 20-25 km, i znam da je star auto, al majke mi u boljem je stanju nego pola onih tako rec drkalica koje vidjamo po cesti, bez uvrede nekome ), jer znam da auto pali na benzin, pa se kasnije prebaci na plin, pa da ne bi bilo da ja ugradim, a ono taman dodjem na poso i eto plin se pali :taz:

Link to comment
Share on other sites

Ja ti imam 2.0 16v (ph2) i potrosnja je oko 10-11l laganije gradske voznje po Zg,

Dali ti se isplati stavit plin to samo ti znas jer najbolje znas koliko km radis i za koliko ce ti se isplatiti

Edited by Tomo25
Link to comment
Share on other sites

Na kraju, sakupio sam neke informacije, i po svemu ispada da mi je plin neisplativ upravo zbog mojih prekratkih relacija, tako da ce najvjerojatnije krstarica na bubanj i onda kupiti neki gradski auto, ali vidjet cu jos  :wub:  zao mi ga, uostalom vidjet cete ako ce bit u oglasima 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da Safrane za kes neces prodat ili ces jako dugo cekat tako da radije stavi da je moguca i zamjena za manji auto to ti je jedina nada :D

Imam i ja Safranea kako sam i napisao i znam da se jako jako tesko prodaju.Sretno u svakom slucaju

Link to comment
Share on other sites

Ja sam svog nažalost prodala a bio je i ostat će moj omiljeni auto svih vremena...

2.5 motor (N7U by Volvo) po gradu troši 13, a na otvorenoj cesti 10.

A taj 2.2 trebao bi trošiti litru manje.

Link to comment
Share on other sites

Tesko ce 2.2 trositi manje od 2.5, tezina je tezina, ovaj drugi motor je opako pogodjen, ima dobar obrtni momenat-kamionski, prilicno brz i sasvim ekonomican za svoju kubikazu i masu koju gura. Sad vozim Lagunu Concord ph.I sa Volvo motorom 2.0 16v na plin, trosi mi kao Safrane 2.5-u svakom slucaju i jedan i drugi motor su bullet proof. Zapravo Lagunu sam i uzeo sa ovim motorom zato sto sam sa Safrane imao prijatna iskustva.

Ovaj 2.2 je starije koncepcije i mislim da na njega moze samo venturi plin, a takav plin ce uzimati na otvorenom u Safrane 10-12l, mozda i vise a po gradu ce fino srkati. Prednost je sto je ugradnja ovog plina jeftina pa ces i te kako osjetiti na dzepu i te male relacije, mada s druge strane, bolji je za bilo kog Safa otvoren put.

Ako ga prodas, moras ga dati u bescjenje a nista za taj novac tog tipa i te opreme ni priblizno neces pronaci. U slucaju da je dobar limarijski i koliko-toliko mehanicki, nemoj ga se rjesavati ako ne moras. Koliko sam ja uspio vidjeti ph.I ima nesto bolju antikorozovnu zastitu jer pripada onim ol'skul vremenima kad se nije toliko stedilo na tim stvarima, na ph.II su vec primjetne ustede i ima određenih limarijskih boljki koje automobil tog tipa nebi smio da ima bez obzira na uslove koristenja i kilometre koje je presao.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se sa ovim da necu naci auto tog tipa i te opreme, budem se raspitao jos za taj venturi plin, jer auto je tako rec od prvog kilometra unutar obitelji, i stvarno s tim autom nema problema, pa bas i ne postoji neka šansa da ga dam jeftino, radije neka stoji na dvoristu i trune tako rec

Link to comment
Share on other sites

a voznja je tako rec penzionerska, pa imam jos jedno pitanje usput, da li bi se isplatila ugradnja plina u njega (  dnevno radim oko 20-25 km, i znam da je star auto, al majke mi u boljem je stanju nego pola onih tako rec drkalica koje vidjamo po cesti, bez uvrede nekome ), jer znam da auto pali na benzin, pa se kasnije prebaci na plin, pa da ne bi bilo da ja ugradim, a ono taman dodjem na poso i eto plin se pali :taz:

sve se podesi kako se dogovoriš s majstorom

Link to comment
Share on other sites

Na kraju je auto u oglasniku, stavio sam cijenu ispod koje ga ne mislim dat, pa ako se proda ok, ako se ne proda opet ok...pa cemo vidjet...

Link to comment
Share on other sites

Nadaj se nekoj dobroj ponudi za zamjenu jer mislim da ovaj kes neces dobiti.Ja sam svog kupio prije vise od 2 godine za 1300€ reganog godinu dana a jos je i noviji model.U svakom slucaju sretno s prodajom :dada:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.