Jump to content

Clio par problema!


Zele

Recommended Posts

Počelo je :angry:

Najprije ovo, jučer san prominija komplet distribuciju remenja sa natezačima i vodenom pumpom, i izgleda da mi nova vodena pumpa fijuče, ka da san turbo ugradija, i na leru i dodavanjem gasa fijuče, sigurno je ona. Dali je ima neko takav slučaj, nova pumpa a zuji, Hepu je marka.

 

Drugi problem, cuka mi na leru, prekida rad, i npr, ubacim iz prve u drugu ako spustim okretaje, pa dam gas i tad cukne, ali samo tad. To mi se počelo dešavat otkad mi je jedna svićica riknila, počeja mi trzat ka lud, mislia san da je bobina, ali bilo je do svićice(bobinu nisan prominija). Trzanje je nestalo, ali ovo prekidanje nije, i sve je gore i gore, okretaji ne padaju nego jednostavno pucka na auspuh. U vožnji super ide sve, samo znači ler, i kad je zagušen, pa prvo dodavanje gasa. Jel bi moga ko pomoć, sumnjam na svašta pa čisto da znam odakle da krenem? Hvala unaprijed :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ma nemogu ja tako lako nasist na ništa, ali mi sve smrdi da je lambda. Pa me zanima čisto nečije iskustvo, jer nekupuje mi se lambda na blef, grešku mi ne pokaziva nikakvu. Nakon prvog paljena 3-4 minute radi super, i onda počne štucat. Proba san ga resetirat nakon izmjene svićica, ali nije pomoglo.

Link to comment
Share on other sites

zavuci se pod auto i zamjeni lambde zadnju umjesto prednje, ako prestane (a vjerojatno hoće) na konju si. Kupi polovnu nemoj bacat pare. Ja sam kupio za 150kn... Imao sam isti problem, čim postigne radnu temperaturu počne štucati... Prvo idi sa zamjenom da budeš siguran...

Čuo sam da puckanje na auspuhu može značiti i diznu, ali malo vjerojatno, vjerujem da je sonda...

Edited by Manix
Link to comment
Share on other sites

na dijagnostici tj.originalnom CLIPU se vidi u parametrima da li lambda radi ili ne...

Link to comment
Share on other sites

Ma znan, nikako ja to rjesit nemam vrimena baš, kad rješim postam. Jedino zanimljivo je to, da je počelo zezat kad je svićica crkla jedna. Od tog trena zeza, do tad je super radija.

Link to comment
Share on other sites

Da li si promijenio tada jednu svijecicu ili sve? Ako nisu iste ili dobre toplinske vrijednosti eto ti problem.

Link to comment
Share on other sites

Sveeee, di ću samo jednu :D . Jedino mi još palo na pamet da se možda zblesira ECU od tad, možda resetirat probat.

Link to comment
Share on other sites

A štuca bi odma onda, i češće u vožnji. A ovako štuca kad se zagrije na leru samo, i kad ga zagušim npr. pa poklopim gas, štucne i ide normalno.

Link to comment
Share on other sites

Zamjenija lambde, ista stvar. Još me jedna stvar muči, čuje se kad ga upalim, da zrak negdi "šišti" tamo iza bobine negdi, da me ubijete nezz jel se to čulo prije nisan motor ni otvara. Jel mi može ko provjerit sa istim motorom dali kod njega šišti. Nikako nemogu skužit di pušta i šta pušta, možda je to problem ovog štucanja na kraju.

Link to comment
Share on other sites

Ne mora bit. Možda je bobina načeta. Nije problem provjerit.

 

Ostaje mi samo ona izgleda, bija san na diagnostici, ništa, sve ok. Meštar ovaj kaže da kad mi je riknila ta svićica da je najvjerojatnije oštećenja bobina, i da je on 99% "siguran" , ali prečesto je on tako siguran pa ne bude to, a nije da je bobina 100 kuna baš. Ima li ko polovnu bobinu da je ispravna, da mi pošalje nije problem uplatit ću ja neke novce čisto da nemislite da je neću vratit:) neda mi se kupovat novu kad ono ćorak. Tu kod mene nema nijedan Clio ka moj sa ovom bobinom pa da pribacim sekundu, još tražim, ali ga nema.

Link to comment
Share on other sites

Otkriven kvar, napokon uvatija malo vrimena. Probilo kućište prvog kabla, tj. tamo di su utukli žig proizvođača kablova(bobine) e tu je nacika, prostim okom se nemože vidit, kad me stresla struja tad san vidija :D baca iskru po masi, gleda san po mraku kad je uštekan na svićku, i nema šanse vidit kako je tisno doli, tek kad san povadija sve svićke van i spoija na kablove, stari vergla i opali iskra na masu i tako otkrijem. Sad san ja taj dio sanira izolirom, ali to je pretanko, i sigurno neće dugo, kad je pretisno, i nemoš više namotat. Auto sad radi super, a dokad će, pitaj Boga. Ima li ko kakvo sritnije rješenje, a da ne kupujem komplet bobinu baš :D

Edited by Zele
Link to comment
Share on other sites

Koliko je najširi dio preko kojeg mora prijeći, i koliko je debljina kabla na kojeg se mora stisnuti?

Termobužir ima stjenku debljine 0.3-0.5mm

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

Cca 2cm je promjer, nije se oštetija kabel, nego onaj plastični dio šta nasida na svićicu(lulica). To probijanje se dogodilo kad je crkla svjećica, jer se pojačala iskra usljed povećanja zazora svjećice, i tu je "lulica" kabela najtanja, i probilo je.

Link to comment
Share on other sites

Termobužir stavi sa ili bez ljepila. Imaš fi25mm koji se skuplja na 12.5mm ili fi19 na 9.5mm. Ali 19mm čisto sumnjam da ide na lulicu. Ako ne nađeš javi pa ću poslati.

Link to comment
Share on other sites

Ockey, fala puno, danas idem kod jednog kolege pogledat ima nekih bužira, nema to kod mene kupit ode, pa ću se vjerojatno javit:)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.