Jump to content

Reostat ventilatora kabine?


vip3141

Recommended Posts

Vec nekoliko dana mi se dogadja da ventilator kabine uopce ne radi ni na jednoj brzini kad upalim auto. Ugasim auto, upalim ponovno i sve proradi. Nakon toga normalno radi na svim brzinama.

 

Moja pretpostavka je da je u pitanju reostat (otpornik) ventilatora. Jel tko zna iz rukava gdje se on nalazi? Ili ako tko ima kakav jos savjet. Ono sto me jos brine, kako ga istestirati da li je ispravan ili ne?

 

Da napomenem da se radi o automatskoj klimi.

Link to comment
Share on other sites

moguće da ti je možda i upitan senzor temp u kabini

tester bi možda pokazao najbolje

 

Pod "tester " mislis da ga spojim na dijagnostiku?

Link to comment
Share on other sites

Nalazi se ispod desne zastitne plastike (ispod desnog brisaca) i izgleda ti ovako:

post-70-0-83493100-1411143618_thumb.jpg

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Nalazi se unutar kabine na ventilatoru.

Potrebno je skinuti donju zaštitu ispod konzole.

Ne možeš ga ispitati omski, jer ne upravlja brzinom ventilatora promjenom otpora nego ima elektronički tranzistorski sklop koji regulira brzinu vrtnje.

 

Power module.pdf

Link to comment
Share on other sites

Mali update (za knowledge base) - rijesio sam probem.

 

Akumulator je trebalo zamijeniti.

 

Dakle ako budete pred pocetak zime imali bilo kakve probleme sa bilo cim (ali doslovno) od elektrike na Renaultu, prvo provjerite akumulator.

Link to comment
Share on other sites

Zato lipo kupiš nešto ovako za 26 kn i u svakom trenutku možeš provjeriti akumulator i alternator.

 

http://www.dx.com/p/led-display-cigarette-lighter-electric-voltage-meter-for-auto-battery-dc-12-24v-68179#.VCk5wfmSySo

 

Kako si skužio da je problem u akumulatoru, a ne u reostatu?

Šta, nije mogao zavrtiti prilikom starta?

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Kako si skužio da je problem u akumulatoru, a ne u reostatu?

Šta, nije mogao zavrtiti prilikom starta?

 

Par dana nakon toga nije htio uopce upaliti (zavrtiti). Sva sreca da sam bio lijen pa nisam krenuo nista raskopavati, a nisam ni dogovorio nista kod majstora. Prvi korak mi je bio pogledati da se nije slucajno sta zaglavilo u kucistu ventilatora. Akumulator je do tada sasvim normalno radio. Ovo "normalno" je uvjetno receno, jer naravno da sad vrti brze s novim akumulatorom.

 

Stvarno nista nije upucivalo da bi problem mogao biti u akumulatoru. Cuo sam i procitao da su ljudi na Renaultima znali imati svakakvih problema kada im crkava akumulator, ali nikad ovako nesto.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.