Jump to content

Olaksane remenice na radilici?


boki197

Recommended Posts

Pozitivne i negativne strane,ako je neko stavljao i ima iskustva neka napise nesto o tome.

Trazim dosta po netu,neko kaze da je super stvar neko da ipak nije,jer da povecana vibracija moze napravit stetu...pa sad da cujem vasa misljenja,jer neznam dali da ih stavim ili ne  :happy2:

 

Link to comment
Share on other sites

Imam, za sad super...napravio cca 2kkm.

Dugoročno - ne znam.

Da, povećane su vibracije na leru, a posebice osjetne kad upališ klimu.

Ako imaš serijski auto, ne diraj. Stavi OEM.

Link to comment
Share on other sites

Ma to se boko oće olakšat da me namaže,ali moga bi jedino da umisto svih remenica stavi samo ležajeve preko kojih ide remen. :D

Link to comment
Share on other sites

Meni sutra stize remenica i nisam bas cuo dobrih stvari u olaksavanju iste tj. po meni vise nepovoljnijih stvari za moj stil voznje. Sasicova mi stize sutra, mislim da je i Sasic prva ugradnja.

Link to comment
Share on other sites

Ma to se boko oće olakšat da me namaže,ali moga bi jedino da umisto svih remenica stavi samo ležajeve preko kojih ide remen. :D

 

hahahah razumimo se jel   :D  ni ti lezajevi nisu losa opcija,to ti imas na svome?

Link to comment
Share on other sites

Nisam ništa negativno primijetio, ali nisam olakšavao, nego napravio aluminijsku... originalna remenica na 172-ojki ima gumeni damper između unutarnjeg dijela remenice i vanjskog... iskreno ne znam koliko se tu može išta olakšat, a da se nešto primijeti... alu remenica se začas napravi, nije skup zahvat

Link to comment
Share on other sites

Znaci- isplati se :-)

Ne razumijem ovo isplati se ili ne... nećeš ništa dobit sigurno... mala je to masa da bi eventualno neku snagu dobio... jedina prednost je što više nemaš gumu koja amortizira udarac na remen koji pogoni potrošače... a ta remenica je podosta skupa... malo češće treba kontrolirat remen, jer je s takvom remenicom skraćen vijek remena

Link to comment
Share on other sites

Pa kako se ne isplati? Malo je to olaksano, za 3miseca olaksat nesto drugo, za 6miseci nesto trece i skupi se makar za duzinu blatobrana :-)

Link to comment
Share on other sites

I noga u guzicu je korak naprijed

Link to comment
Share on other sites

Ne znam za druge aute ali ja sam dobio dužinu auta. Lakše se navrtava, odaziv na gas bar 2x bolji...zasad super.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Pa logícki gledano svaki rotirajuci dio kad se olaksa doprinosi performansama tj tocnije smanjuje gubitke istih.

Pocevsi od klipova, klipnjaci, preko radlice, zamasnjaka, svih remenica itd. Cisto sta se snaga ne trosi na rotiranje tih djelova nego je ostaje vise sta dodje do ceste.

Malo po malo i skupi se, a na trci di se gledaju tisucinke to znaci- bar meni :-)

Link to comment
Share on other sites

S obzirom na to da sam niti 1kg olakšao zamašnjak - nisam to uopće osjetio. Kad se opet raspadne lamela, napravit ću <4kg zamašnjak u usporedbi sa >5kg kojeg sad imam. Stock je 6.1kg.

Link to comment
Share on other sites

Pa logícki gledano svaki rotirajuci dio kad se olaksa doprinosi performansama tj tocnije smanjuje gubitke istih.

Pocevsi od klipova, klipnjaci, preko radlice, zamasnjaka, svih remenica itd. Cisto sta se snaga ne trosi na rotiranje tih djelova nego je ostaje vise sta dodje do ceste.

Malo po malo i skupi se, a na trci di se gledaju tisucinke to znaci- bar meni :-)

da... ali ta remenica nema 20cm u promjeru pa da ti znači ima li kilo ili 20 deka...

olakšaj, stavi... neš dobit ništa... ali čovjeka veseli... istina :D

olakšavanje zamašnjaka ima svoje prednosti i mane.. ali to nije tema

Link to comment
Share on other sites

Hahahaha pa dobro ne virujem mu ni ja da je pola sekunde 0-100, ali nesto malo malo je sigurno :-)

P.s. na krevetu su mi madrac i kusin Dormeo, i svaka preporuka ;-)

Link to comment
Share on other sites

Pa logícki gledano svaki rotirajuci dio kad se olaksa doprinosi performansama tj tocnije smanjuje gubitke istih.

Pocevsi od klipova, klipnjaci, preko radlice, zamasnjaka, svih remenica itd. Cisto sta se snaga ne trosi na rotiranje tih djelova nego je ostaje vise sta dodje do ceste.

Malo po malo i skupi se, a na trci di se gledaju tisucinke to znaci- bar meni :-)

Ne nuzno tacno.. prelagana masina zamasnjak itd stvaraju zivcan motor, kojeg ce svaka rupa na cesti usporit i izgubit ce svaki moment. On je iskljucivo za ubrzanje i nista drugo.

Gubi se snaga za izac iz zavoja itd itd...

To vazi za rotacijske elemente. Za klip i klipnjacu naravno sto laksi to bolji al to nemoze zbog cvrstoce...

Link to comment
Share on other sites

Zamasnjak inace ne trosi nego akumulira energiju !! I amortizuje je.. Dok opet klip klipnjaca, ventili itd trose plus naravno gubitci trenja al tu nema utjecaja tolko mase

Link to comment
Share on other sites

Ma Dormea sam se prvo sjetio... vjerojatno je to najbolje što prodaju i gdje ne varaju ljude :D
Ja sam ti rekao zašto sam stavljao remenicu... originalna je provrtila, guma otišla u vječna lovišta... pokušavali smo zavarit dok ne stigne aluminijska, ali nije se dalo zavarit :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.