Jump to content

Twingo 1.2 2005g. par nedoumica


billy_the_kid

Recommended Posts

Odmah na početku, u automobile se ne razumijem previše, pa mi je svaka pomoć dobro došla. (napomena: postoji mogućnost da ću neke probleme opisati dosta neadekvatno i nestručno). :D

 

Prije par dana smo djevojka i ja kupili "novog" twinga, godište 2005, 1.2 benzinac, 81000 kn, oprema authentiqe. Razlog kupnje je što smo i prije imali twinga, isto 1.2, ali iz 1995 i jednostavno više nije bio isplativ za održavanje. Dakle motori u oba twinga su isti, barem po jačini.

Moja nedoumica je sljedeća, kod novog twinga (2005) u leru mi se motor čuje puno glasnije nego kod staroga, gotovo kao da je diesel motor, također je i malo glasniji na višim brzinama npr 80-85km/h u 4 brzini. Sada, neznam, da li je nešto sa motorom ili se jednostavno taj noviji čuje glasnije od staroga.

Vlasnik twinga (prvi) je bila gospođa iz Zadra, te je twingo održavan redovito svakih 10000km i to u ovlaštenom servisu. Znam da zadnjih mjesec dana prije kupnje nije uopće bio vožen, već je stajao garažiran.

 

Također sljedeća nedoumica je: kako nam novi twingo ima stakleni krov (šiber) kod viših brzina se dosta čuje vjetar i šuštanje zraka, recimo već kod 75-80km/h, da li je to normalo kod te izvedbe ili moram nešto promijeniti.

 

Treća stvar je slejdeća, trenutno imam 155/65/R14 na njemu, a imam zimske gume od starog twinga, kupljene prošle godine one su 145/70/R13, da li njih mogu staviti na ovaj novi twingo, te da li trebam kupovati nove čelićne felge, ili može ići i na ove koje su trenutno na njemu.

 

Četvrto: da li su tražnje klupe ne svim twingima pomične, točnije, da li se mogu dizati (upraviti) tako da prtljažnik dobije najveću moguću zapremninu, meni se čini da ovaj novi to nema, jednostavno klupu ne mogu nikako podići, a i vrlo teško se pomiče napred-nazad.

 

Evo, za sada je to sve :) znam puno je toga, ali kako planirano oblitelj uskoro, volio bih da je auto maximalno siguran i pouzdan :00009019:

Link to comment
Share on other sites

jel to jos uvijek model koji izgleda ko tvoj iz 95-te ili ovaj nakon njega?

Link to comment
Share on other sites

Vezano za gume. Nemožeš staviti te zimske gume od 13 cola na postojeću felgu od 14. Te zimske koje imaš prodaj i kupi nove od 14.

Link to comment
Share on other sites

Vidi koje su dimenzije upisane u saobraćajnoj dozvoli.

Zašto bi išao na manju veličinu? Mislim da ti je kupovanje felgi od 13 u odnosu na kupovanje guma od 14 skuplja varijanta.

Link to comment
Share on other sites

Neces moci staviti 13" felge zbog diskova koji su gore jer nisu puni nego ventilirani. Osim ako neces mijenjati diskove zbog toga...

Link to comment
Share on other sites

prvo, provjeri nosace motora.. cura/zena/prijatelj ti moze stiskat papucicu gasa da turira motor imedju cca 1500-3500 rpm a ti otvori prednji poklopac motora i gledaj da li se motor "ljulja" da li "seta" gore dole..

 

drugo, daj poslikaj krov, ali ako je stakleni tada ce ti se jace cuti vrtlozenje zraka zbog onog mini spojlera koji tijera zrak preko prozora ;)

trece, kao sto su kolege rekle, niti uopce mozes stavit 13' gumu na 14' cola felgu niti mozes stavit 13' felgu na svoj auto zbog diskova.. imas u sloveniji fulda (zimske i btw izuzetno odlicne i mekane (twingo je lagan auto) gume za sasvim pristojnu cijenu).
znaci kod oznake 155/65/13 155 je oznaka sirine gume, 65 je postotak profila gume (bocne stranice) a13 je promjer gume ;)

cetvrto, klupa mora ic naprijed nazad bez problema.. prvo, nemoj nista na silu radit! izvadi tepih iz prtljaznika i probaj dobro pogledati da li je kakav predmet zapeo izmedju podnice i klupe.. takodjer kad ulazis na straznje sjediste kroz vrata, vidjet ces vodilice po kojima strazanja klupa ide naprijed nazad, provjeri njih takodjer.. e i da, klupa nejde naprijed nazad ako nije dobro sjela  nakon preklapanja.. 

slobodno pitaj sve sto te zanima, dapace nesto ces i naucit :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Evo provjereno, motor je stabilan, ne pleše, ali se jednostavno jače čuje i auto malo trese.

 

Što se tiče klupe, sređena stvar, klupa se da podići, ali je opruga oslabila pa nije u mogućnosti podići onu kukicu ispod stražnje klupe dovoljno u zrak, sad sam ju manualno podigao uz pomoć konopa i onda se klupa da lijepo pomicati, bez zapinjanja i takošer se podiže u uspravni položaj.

 

Najvjerojatnije je taj manji spojler na krovu razlog što se vjetar jače čuje tijekom vožnje, tako sam i ja predpostavio, ali bolje da pitam i provjerim druga iskustva.

Link to comment
Share on other sites

provjeri i donje nosace motora.. osim naravno ako cujes neke cudne zvukove u samom motoru, onda je to drugi par rukava :D

Link to comment
Share on other sites

Nema čudnih zvukova, sve radi OK, ne trokira, pali od prve, dobro ubrzava, sve 5 , samo kaj je glasniji nego isti motor na starom twingu kojeg imam.

sljedeći tjedan idem kod mehaničara, da mi napravi diagnostiku i pregled, pa bumo vidjeli ...

Link to comment
Share on other sites

provjeri sva 3 nosaca motora ;)

meni je scnic stvaro cudnu vibraciju na kocenju kad su obrtaji padali.. cijela kabina je "zvonila".. nakon promjene nosaca motor vise nije bio ni za cuti.. neka ti mehanicar dobro provjeri nosace (ako si siguran da zvuk dolazi iz motora)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Čitao sam po forumima da je moguće da mi se jače čuje motor zbog neadekvatnih sviječica, da li je to moguće?

Također, koje su najidealnije sviječice za twingo 1.2, 2005 god, 43kw, motor je D7F F 702.

 

Hvala

Link to comment
Share on other sites

hoces rec da si cuo da svijecice uzrukuju bucniji rad motora?

daj ti to snimi ;) upali ga, otvori poklopac motora i malo po snimi.. da mozda ti ne cujes nesto drugo iz motora :D

Link to comment
Share on other sites

Evo, video izvan i unutar kabine.

 

http://speedy.sh/eu7RY/VID-20141014-111800.mp4

 

http://speedy.sh/XQhSa/VID-20141014-111905.mp4
Link to comment
Share on other sites

uf uf… iz kabine se doista cuje neugodan zvuk, dok motor na prvu zvuci ok, jer ipak se cuju remeni, remenice itd.. no s vremenom mi se cini da dolazi neki zvug iz motora, no to doista moze bit svasta a tolko strucan nisam.. da nisu ventili ili lezajevi necega, to doista ne znam…. drzim fige da nadjes dobrog mehanicara koji moze odgonetnut problem ;)

znam da je frend davno davno kruzni prolazio na 6500rpm i valjda je motor u jednom dijelu ostao bez ulja i odmah po ravnanju auta su se culi "cudni" :D zvukovi iz motornog prostora.. ne sijecam se sta je bilo ali polugeneralka se radila :(

Link to comment
Share on other sites

Mislim da sa autom nije ništa takovga rađeno, jer prijašnje vlasnice su bile žene (bez uvreda naravno), a jedna je bila i policajka. Rođak iz policije mi je također provjerio, automobil nije bio u sudaru.

Sutra idem kod svog mehaničara koji mi je servisirao i bivši twingo (koji je dogurao do 280000 kn i nešto sitno i dalje vozi), pa ću vidjeti šta on kaže. Nisam uopće pametan što da mislim o tim zvukovima, auto usitinu ide dobro, ne crkava, okretaji su uredni, ne gubi snagu, neki dan sam ga vozio 151km/h, i nas 4 u automobilu, i tako... ali opet bojim se da od svega toga ne nastane neki ozbiljniji problem.

 

hvala na svim savjetima i pomoći

Link to comment
Share on other sites

Kaže majstor ništa nije, motor se jednostavno jače čuje.

Remen je nešto jače zategnut, nego šta bi trebao, pa je to malo poštelano. Ostalo je sve OK, treba promjeniti ono uobičajeno (diskovi, filteri, ulje) i kuplung, ali za jedno 5000km.

 

Danas panoramski krov (stakleni) počeo kapati na par mjesta, bio kod Baotića, oni rekli da popravak može do 12 000kn dogurati i ne garantiraju da se neće ponoviti. Tako da sam od te opcije odustao. Sad nabavljam metalni krov i to stavljam, ispast će me sa svim radovima trećinu te cijene.

 

...e to je tako kad žena hoće panoramski krov :freak6:

Edited by billy_the_kid
Link to comment
Share on other sites

nemoj bit lud to radit.. fino vidi gdje curi, ocisti sve, stavi novu gumu di treba (ne znam kako tocno to izlgeda nisam nikad imao kontakt sa twingom sa staklenim krovom).. da i stavis malo silikona bolje nego rezat krov i varit drugi….

savijet, odi svakako jos jednom mehanicaru da ga pogledaju ili doista probaj jos jednom bracu s foruma nazvat i zamolit ih za termin, imaju guzvu ali pogledat ce auto :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Problem krova je, što je već bio vađen, jer je auto lakiran nanovo, pa nije najstručnije stavljen, zatim su se strgali nosači prednjeg djela krovnog stakla, pa se neda krov niti otovoriti niti zatvoriti (ti nosači dođu 400kn), mislio sam samo njih promjeniti, ali kaže Baotić, to ne ide tako, treba se sve vaditi i slagati, i stavljati nove gume okolo naokolo i čuda raditi. Problem je također što se ne ne nogu gume samo "staviti" jer se sve mora raskopati i sastavljati, a već mi je 2 majstora koji rade samo sa Renaultom reklo da to nisu nikad raditi, niti da bi pokušavali... Mislio sam ja staviti silikona naokolo i ne otvarati krov pa možda to fukcionira, prije nego što se odlučim za radikalnije ideje .... a lijepog sam se jada dobavil :)

Link to comment
Share on other sites

a bas jesi…. jesu decki u baoticu uopce dobro pregledali krov ili su govorili na pamet? nebi me cudilo da nisu ni pogledali posto "treba sve novo"

ak imas vremena baci oko kako to sve izgleda i di pusta.. 400kn i nije tak puno za nosace ako ces nakon toga moci otvorit i zatvorit krov.. ;)
bar ces vidjet kako sijeda i gdje ne dihta dobro ;)

uvijek mozes popilit krov i zavarit drugi ali….. :nezna:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Da javim novo stanje

 

Twingo dobio limeni krov, izgleda super, više nema nikakvih problema.

Ovih dana još neke stvari mijenjam na njemu, počeo mi je čudno "pištiti-cvilit" u 5 brzini (samo petoj), pa mi je rečeno da moram promijeniti ulje i staviti aditive u getribu i da bi to trebalo odkloniti problem.

Pa budemo vidjeli....

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.