Jump to content

Nejednaki snopovi svjetlosti


TheDamir

Recommended Posts

Pozdrav,

 

mijenjao sam farove i danas sam primjetio da lijevi i desni snop svjetlosti nisu isti... jedan ide malo prema dolje naspram drugog. Farovi su original, motorići prebačeni sa starih farova...

 

Da li se to može nekako "kalibrirati" da se ujednače lijevi i desni snop svjetlosti i da budu u ravnini?

Link to comment
Share on other sites

Sasvim normalna situacija. Samo nastelas i to je to.

Link to comment
Share on other sites

da se ja ubacim, moze li se na laguni 3 riktat lijevo/desno snop? ako da, gdje? mislim da mi desni far tuce previse u lijevo...

makar, mozda tak i treba bit sa normalnim zaruljama i lecama, a sad sa xenonom je bas ocito, i bas se vidi da fali malo svjetla na desnoj strani

Link to comment
Share on other sites

moze, imas utor za inbus na motoricima pa riktaj ;)

 

 

Sasvim normalna situacija. Samo nastelas i to je to.

 

:dobroje:  odlično, hvala,  sutra onda pogledam na motoriću... znam da i na faru imaju neki utori koji se isto mogu vrtiti izvana, pa bolje pitat nego da nešto polomim :happy2:

Link to comment
Share on other sites

nego, inaće znaš da desni snop tuće iznad lijevog? 

Link to comment
Share on other sites

Desna strana snopa jednog istog fara je usmjerena ka gore lagano a ljeva MORA biti horizontalno, i ljevi i desni far mora tako biti

Link to comment
Share on other sites

Sam si nemojte napamet stelat farove. I naravno obavezno odradit kalibraciju preko klipa nakon stelovanja i niveliranja snopa ako isti nije dobar. To se obavezno radi nakon skidanja farova. Kalibracija vrijedi za ksenon.

Link to comment
Share on other sites

Pa bitno je kao prvo da budu postelani jednako, a onda s vozacem namjestiti tako da za 10m gubi 10cm visine sto je 1% pada, i to treba da bude pozicija 0 na onom kotacicu, tj namjestis kotacic na 0 i onda stelas far tj visinu.

Mjeri se strana koja je horizontalna.

Link to comment
Share on other sites

Mislio sam da je rijec o ksenonu na cliu 2. Uglavnom ako je bez i ako su farovi skidani onda se isti prilikom montiranja prvo poravnaju i ucvrste da su u koliko toliko nekakvoj ravnini sa blatobranom, haubom i ostalom. Kotačić je u polozaju 0 i onda se u tom polozaju auto dovede na ravninu i sa uredjajem se gledaju farovi. I postelaju. I to je to, nema mudrolije. Dalji polozaji kotacica su + i - ovisno jer auto ima puno tereta ili se zeli malo povećati vidljivost ako su lose ustelovani farovi, stavljen nizi ovjes i ostalo.

 

Za ksenon je procedura ista, samo se nakon svega radi kalibracija i to je to. Sad kad sam kupio Osramove zarulje sam izricito inzistirao na kalibraciju i provjeri snopa. Nekima se neda i kao nije potrebno. Uglavnom po meni za tu zarulju NBU bacen novac, al ajd.

Link to comment
Share on other sites

Ak ne vidis razliku pogledaj stanje reflektora. Morao bi je primjetiti.

Sto se stelanja tice, ako imas instrument super, ako nemas onda na zid i ravna skroz cesta i postela se. Nije to sveto pismo :)

Link to comment
Share on other sites

da se ja ubacim, moze li se na laguni 3 riktat lijevo/desno snop? ako da, gdje? mislim da mi desni far tuce previse u lijevo...

makar, mozda tak i treba bit sa normalnim zaruljama i lecama, a sad sa xenonom je bas ocito, i bas se vidi da fali malo svjetla na desnoj strani

 

Laguna headlights.pdf

Link to comment
Share on other sites

odakle ti sve to majketi :zubo:

puno hvala na info, sutra cu se poigrat s time, makar neam pojma kak cu doc do toga :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.