Jump to content

check injection 1,5 dci 63 kw


lencoerak

Recommended Posts

Zadnja dva dana u 4-toj i 5-toj brzini iznad 3000 okretaja pali mi se check injection na displeyu i upali se lampica ključa i auto neće više da ubrzava.Čim smanjim brzinu u petoj ili prebacim iz četvrte u petu lampica ključa se gasi i spomenuta oznaka na displeyu nestaje.

Clio je 1,5 dci 63 kw 2006 godina.

 

Možda netko zna zbog čega je to?

hvala

post-2205-0-04032800-1413370692_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Kao šta je kolega Tanatos rekao imaš "mali milijun" grešaka koje pale tu lampicu. 

 

Evo na prvu tipujem na famozni EGR ventil, grijači, ....

Link to comment
Share on other sites

Znalo mi se je ponekad, svega nekoliko puta, upaliti na Meganu 1.5 dci. Uvijek pri većim brzinama i pri punom gasu. 

 

Ja sam ga prodao sa 150.000 km, a nikad nisam istraživao zašto pali jer je palilo samo na nekoliko sekundi, bez drugih znakova...

Link to comment
Share on other sites

Imao sam taj problem na svome (bivšem clio iii 86 ks). Slični simptomi, samo kod mene je radio kao da nema turbinu. Prije negoli sam ga otjerao majstoru izgubio sam 2-3 kg misleći da mi je turbina otišla, međutim samo jedna cjevčica dužine cca 10cm koja vodi od nekale do turbine. Pukla je i turbina je bila bez tlaka. Toliko od mene - nisam mehaničar pa se ne razumijem uglavnom, cijena popravka cca 100kn ;)

Link to comment
Share on other sites

Turbina, dizne, pumpa, papučica gasa, EGR, MAF, MAP, itd ,itd. Najbolje je otići na dijagnostiku i očitati greške, ovako tražiš iglu u plastu sijena.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Kako je kolega riješio slučaj, šta je nakraju otišlo?

 

Kod mene ista stvar.

Bio sam i u HAK-u na dijagnostici još sada moram ići samo u servis, al me nekak vuće da  probam sam očistiti EGR ventil pa da onda vidim.

Izbacilo mi :

          ZAMJEČEN POPIS GREŠAKA

P0380 Utikači zagrijavanja A  ( to mi stoji još od prije 2 godine tak da on nema veze auto mi upali od prve)

P0830 Prekidač kvačila A

          Neusklađenost

P2263 Sklop turbopunjača

            Parametar na maksimalnom ograničenju ( kaže HAKOVAC da je to-to vjerojatno regulator tlaka)

P0235 Senzor superpunj. A

            Parametar na minimalnom ograničenju

Link to comment
Share on other sites

Kako je kolega riješio slučaj, šta je nakraju otišlo?

 

Kod mene ista stvar.

Bio sam i u HAK-u na dijagnostici još sada moram ići samo u servis, al me nekak vuće da  probam sam očistiti EGR ventil pa da onda vidim.

 

  

Evo slika

post-3080-0-70469800-1425174283_thumb.jp

 

post-3080-0-76087700-1425174297_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

očistio sam EGR ventil i zamijenio crijeva koja vode od vakum pumpe preko regulatora tlaka do turbine jer su bila ispucala i više se nije ponovilo.

 

Sada mi se samo nakon gašenja auta nekad čuje još neko vrijeme regulator tlaka punjenja turbine (5-10 sekundi -nekakvo zujanje)).Jel to normalno ili je spreman za zamjenu?

Edited by lencoerak
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

očistio sam EGR ventil i zamijenio crijeva koja vode od vakum pumpe preko regulatora tlaka do turbine jer su bila ispucala i više se nije ponovilo.

 

Sada mi se samo nakon gašenja auta nekad čuje još neko vrijeme regulator tlaka punjenja turbine (5-10 sekundi -nekakvo zujanje)).Jel to normalno ili je spreman za zamjenu?

i meni je to bio problem na Cliu... uzrok taj regulator, tj. elektromagnetski ventil tlaka punjenja turbine... crijeva su bila ok, a greške iste ili gotovo iste tvojima...

Nakon gašenja auta, čulo se i pištanje po nekoliko desetaka sekundi od tog ventila... kao što navodiš i ti...

 

kupio u intercarsu novi ventil za (mislim negdje oko...) 300 kn... zamjenio sam jer stvarno nije neka nauka...

i od onda (sad kucam u drvo) sve štima!!

Tako da vidi ak će još javljat Check Injecion, stavljaj novi ventil...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

i meni je to bio problem na Cliu... uzrok taj regulator, tj. elektromagnetski ventil tlaka punjenja turbine... crijeva su bila ok, a greške iste ili gotovo iste tvojima...

Nakon gašenja auta, čulo se i pištanje po nekoliko desetaka sekundi od tog ventila... kao što navodiš i ti...

 

kupio u intercarsu novi ventil za (mislim negdje oko...) 300 kn... zamjenio sam jer stvarno nije neka nauka...

i od onda (sad kucam u drvo) sve štima!!

Tako da vidi ak će još javljat Check Injecion, stavljaj novi ventil...

  Svaka ti čast,  to je isto i kod mene. Zamijenio sam taj emg. ventil i  auto leti.   Hvala.

post-3080-0-08690600-1430128321_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

pozz ekipa meni se isto javlja ta greska kod 90km/h u trecoj.e sad bila ja kod mehanicara i stavi ga on na kompjuter i veli mi to je do gasa.treba gas promjenit(cijena cca 2000kn) ili mi on skrati neku zicu od gasa (sto li vec) i zalemi i to je 600kn popravak..no ja sam žena i sad meni je to preeečudno da mi lemi gas?kaj vi mislite?

isla bi po jos jedno misljenje pa eto ako netko ima dobrog mehanicara (zg) moze poruka u inbox :) tnx unaprijed

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

postovanje...

jel problem voziti dan dva jos auto dok ne dodje ventil....

evo i meni se upalila ta lampica

clio 3 1,5dci 106ks.....

 

ps promijenio bih sam pa ako moze kakva uputa...hvala

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

I kod mene se pojavila poruka Check injection, auto je tada spojen preko CLIP dijagnostke i izbacio mi je sljedeće greške. Dali je i kod mene riječ o tom nesretnom ventilu ispred turbine ili kak se taj bog zove? Motor inače lijepo radi i sumnjam da je dizna otišla jedino se povremeno pali check injection + simbol ključa na žutoj lampici. Kad je motor hladan i kad se krene u vožnju check injection se NIKAD ne pali tek nakon što auto napravi par km i malo se zagrije onda se upali.

Ovo je jako zanimljiva tema i trebalo bi neki DIY stavit da ljudi znaju taj ventil promjeniti i upute gdje ga povoljno kupiti.

Hvala

IMG_20170505_165234960.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Trenutno vodim bitku s tom greškom. Inače, nisam smatrao tu grešku većim problemom, dok mi prije par dana nije ugasila turbinu i morao sam se vratit u ZG.

Mehaničar mi je očitao grešku Integrated circuit failure (ne sjećam se cijele greške i koda) i rekao mi je da je vjerovatno bug u software-u, a ako nije to onda jedna od klapni nije ispravna.

Pošto je njegov kolega koji bi mogao napraviti update software-a na godišnjem, ja bih trebao naći nekog drugog. U ovlaštenom mi to ne žele napraviti bez svoje diagnostike, za što trenutno nemam vremena jer mi je popravak ovoga relativno hitan.

 

Da li znate nekoga u ZG ili okolici tko ima opremu za update, da bi to mogao napraviti ovih dana i koliko naplaćuje tu uslugu? (Može i u PM ako treba)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Mi smo problem rješili zamjenom VT Siemens pumpe. Platili smo je 900 kn  rabljenu ali dobru i sve 5, auto je sad odličan. Zamjenili smo i senzor temp ispred turbine, originalni platili 600 kn u Roci. Grešaka više nema i auto je top, on se i prije mogao voziti doduše s nešto smanjenom snagom ali auto treba održavati jer ovaj naš sad puni skoro 10 godina.

Od elektroničara koji bi ti možda napravili update pada mi na pamet jedan na trešnjevci Eletronic alarm tak nešto na novoj cesti.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Pozdrav,

Evo i mene sa famoznom check injection porukom, izbacilo mi grepku P0235, je li to senzor protoka zraka6d2db310047d7191d05d37153fb88c80.jpg

Poslano sa mog MHA-L29 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Po kataloskom broju je to senzor pritiska a ne protoka.

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Po kataloskom broju je to senzor pritiska a ne protoka.

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Je li to odgovara ovoj grešcif6982faf410ea9096e380a3ee0df6550.jpg

Poslano sa mog MHA-L29 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da, senzor tlaka u usisu, turbinski dio.

Hvala, naručia ga pa sad ćemo viditi, nanizalo se grešaka u misec dana od reparacije brizgaljki, crijeva intercoolera, grijača i senzora

Poslano sa mog MHA-L29 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jeste provjerili konektor i spojeve senzora ?

Nisam proba ali sam isproba novi, i nema više greške sad je opet novi ima snage

Poslano sa mog MHA-L29 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.