Jump to content

Renault Megane III 1.5 dCi - Check anti-pollution system


Petar_Kc

Recommended Posts

Pozdrav,

 

Danas prilikom vožnje pojavila se poruka na display-u "Check anti-pollution system" i upaljen engine light.

 

Auto je ostavljen u servisu da se odradi dijagnostika, pa će se znati o čemu se zapravo radi.

 

Da li je možda već netko imao sličan problem?

 

Pretragom na ovom forumu nisam našao na sličnu temu, pa pokrećem novi topic vezan za ovu temu kako bi se nekom kasnije pomoglo.

 

Inače radi se o Megane III 1.5 dCi sa DPF-om.

 

 

 

post-9641-0-35146800-1413529043_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Ne znam kako na Meganima (moj nema DPF), ali na Chevroletu kad se upali ta obavjest, treba ga "ispuhati", tj voziti neko vrijeme na većim okretajima kako bi se samospalile čestice

Link to comment
Share on other sites

Vidjet ćemo što će u servisu otkriti. Inače uglavnom se vozim svakodnevno po otvorenoj cesti, nešto sitno po gradu, svaki dan minimalno 60km svakakve vožnje. Ne bi bilo čudno da ga cijelo vrijeme vozim na kratim relacijama. Prošli je tjedan je odrađen mali servis u ovlaštenom servisu (promjena filtera i ulja). Tvrde da su stavili ulje koje po specifikaciji treba ići za model sa DPF-om.



 

Link to comment
Share on other sites

Bio je u servisu, izgleda da ima nekih problema sa grijačom i sa diznom na jednom cilindru. Trenutno nemam papir od dijagnostike, pa da točno napišem. Uglavnom auto još ide bez problema, greška je resetirana, pa ako se ponovo pojavi ide na dijagnostiku da se utvrdi da li je zbilja problem u grijaču i dizni.
 

Link to comment
Share on other sites

Nemam :sad2: Da imam pokušao bi to riješiti kroz garanciju, a ovako ću o svojem trošku to kad tad trebati riješiti.

Link to comment
Share on other sites

sukni kakav aditiv za čišćenje dizna u gorivo. Nemaj sad najjeftinije, npr one tablete na INI nego se isprsi za STP ili LM

Link to comment
Share on other sites

Mogao bi sukniti neki od aditiva za čišćenje dizna, a možda bi bilo dobro da i promjenim pumpu na kojoj točim gorivo. Zadnja 2 puta sam natočio na tifonu skuplji eurodizel jer mi se učinilo ko da je prosječna potrošnja nešto manja za nekih 2-3dl na 100km, ali isto tako se znalo dogoditi da tu i tamo malo cukne tokom vožnje. To sam primjetio samo dok sam točio na tifonu.

Link to comment
Share on other sites

Jel ga mozes kako "propuhati"? Imas negdje komad ceste ili autoceste pa stisni i drzi gas u nizem stupnju da sagori čadžu. Meni na stilu kad to napravim sukne crni dim iz auspuha i jedno 5-7 sec dimi. Nakon toga opet nista duze vremena. Grad kratke relacije i voznja do 2000-2500 okretaja max mi je vecinom ove godine tako da zna ponekad cukati. Mozdda ti je do egr ventila. Ja imam stariji dizel i na mom jtd ljudi ga blindiraju fizički i kazu da auto iza toga bolje radi i ima vise snage. Svakako probaj aditive i propuhivanje

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

kada se DPF filter napuni cesticama cadji, onda zna da daje ovaj alarm. Ukoliko se onda malo ne "produva", onda se moze pojaviti i dodatni alarm, a moze uci i u safe mode rada.

 

DPF filtar se cisti kada se u sistemu izduvnih gasova ostvari odredjena temperatura kada te cestice sagorijevaju. To mozesna na dva nacina: regularno i forsirano. Regularno ti je kada ga jednom u 10-ak dana vozis konstantno oko 3000 obrtaja nekih 30-ak minuta, najbolje u trecoj brzini. Forsirano, kada ga dovedes u servis, a onda mu preko racunara aktiviraju mode za ciscenje. U tom modu motor radi u mjestu na 2500-3000 obrtaja i to traje nekih 20-ak minuta. Mislim da ti je bolja prva opcija    

Link to comment
Share on other sites

Ispalio bi na zivce da vozim 30 minuta u 3. na 3000okr?! Jesi ti ziher za to?

Link to comment
Share on other sites

Dijagnostika je rekla ovako:
1. Str. kr. upravalj, brizgaljke cilindra 3: Previše impulsa signala

2. Dijag. veza mod. predg./naknadnog grijanja: Interni kvar komponente

 

Ovo se odnosilo na gešku Check antipollution system.

Nedavno se pojavila greška Check injection system, pa se ponovo odradila dijagnostika i rezultat je sljedeći:

1. Str. kr. upravalj, brizgaljke cilindra 3: Previše impulsa signala

2. Dijag. veza mod. predg./naknadnog grijanja: Interni kvar komponente

3. Strujni krug senzora temperature ispred turbine: Napon kruga ispod praga

 

Što se tiče DPF filtera isto je provjeren i nije napunjen čađom. Sljedeći tjedan ide auto u servis jer zbog obaveza ovo nisam stigao obaviti. Auto se za sad najnormalnije vozi. Svakodnevno se prođe 70-tak Km svakakve vožnje tako da niti ne dozvolim filteru da se začađi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.