Jump to content

UPC


Guest

Recommended Posts

Scenic 2 1.9 dci.

 

Ne pali, pali samo na guranje, znači ubacim karticu stisnem paljenje, uklj.se kontakt otključa se volan ali ne pali.

 

Auto je kod majstora , koji  kaže da je u kvaru upc--to je ona kutija u čošku pored akumulatora u prostoru motora.

 

Ako netko slučajno ima tu stvarčicu bilježim se sa štovanjem, ili barem neki savjet.

 

 

Pomoooć, auto stoji već tjedan dana 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Moras nov upc ako je stvarno do njega i mora da se ukodira s ecu-om.... Ja bi ipak otisao u renault da oni to pogledaju

Link to comment
Share on other sites

Šta je to UPC?

Ako kažeš da je to "kutija" desno od akumulatora uz bok auta onda je to PSU jedinica (Protection and Switching Unit). Nije to nikakav kompjuter i nema se tu šta kodirati. To je kutija sa osiguračima i relejima, nema nikakve potrebe mijenjati sve.

Ako ti taj "majstor" tvrdi da je tu problem i ako ti auto ne pali, a vergla, onda netreba sve mijenjati. Treba provjeriti osigurače i relej pumpe goriva kao i glavni relej ubrizgavanja koji dovodi struju na ovu PSU jedinicu po nalogu UCH kompa koji je u kabini (kada ovaj prepozna karticu).

Kada daš kontakt da li čuješ zujanje pumpe goriva?

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Uch sam mislio, i on je npr na meganu 2 ispod tj u sklopu psu kojeg ti navodis, i mijenjas ih skupa pa pretpostavljam da je i na ovome scenicu 2 isto, al isto mislim kao i ti da on ne ode tek tako te da je problem jednostavniji. A vjerojatno je i zvojak mislio na uhc ??

Link to comment
Share on other sites

UCH ili francuska kratica BMT je komp u putničkom prostoru, a komp u motornom prostoru je ECU.

Mislim da on govori o PSU jedinici, a to su kao šta sam i rekao releji i osigurači. Vrhunska glupost je to sve mijenjati, jer se tu nalaze razni osigurači i releji za razne finkcije u samome motornom prostoru.

To je isto kao da ti izgori jedan osigurač u putničkom prostoru pa ti neki mudrijaš kaže da ih sve moraš promijeniti skupa sa njihovim kučištem.

Link to comment
Share on other sites

Na meganu imas poprilicnu stampanu plocu isdpod releja s poprilicnom chipovima itd... I ona zna stradati. U autu unutra je samo komp od airbag-a, nista sem toga nije unutra.

Iza akumulatora je ecu, a desno od njega psu s uch u sebi i to nisu samo releji kao sto tvrdis i prosta razvodna ploca, i jako su osjetljivi sve skupa na vlagu.

Link to comment
Share on other sites

www.meganeownersclub.co.uk/forum/viewtopic.php?f=2&t=9939&start=15

Link to comment
Share on other sites

Ma jasno da ti osigurači i releji moraju biti na nekoj štampanoj ploči, nemogu visiti u zraku, ali ja ti govorim da to nije nikakav komp.

U kabini Megane II i Scenic II imaju komp (UCH) i to je glavni komp za sve osim za rad motora (za to je zadužen komp u prostoru motora ECU) i njih dva međusobno komuniciraju serijskom komunikacijom.

UCH se nalazi u kabini lijevo od nogu vozača. Pogledaj kod sebe i ti imaš Megija II. 

UCH je na slijedećoj slici pozicija 645 (ovo ti je slika iz programa Renault VISU (28.06.2004.)

 

UCH.PDF

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dragane, a da tebe placamo za ovo sve sto stavljas ? (Ps znao sam da releji ne mogu visit u zraku al mi se cinilo kao da ima previse fine elektronike da bi to bio samo obican "switchboard"

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.