Jump to content

Laguna III 2.0 16V problem kod kretanja


Blashyrkh

Recommended Posts

Dobro jutro svima.

Imam manji problem kod pokretanja vozila. Dakle, upalim auto prodje test fazu od par sekundi i kada pokusavam krenuti iz prve potrebno mi je 1500 okretaja da ga se pokrene. Nekako mi nije to normalno. Kod prethodnog auta, megana, biko je potrebno 1000 okretaja. Sve ostale brzine najnormalnije funkcioniraju. Da li je razlika u tome sto je laguna ima hidraulicni potisni ili? Da li motoru ili odredjenim vitalnim dijelovima smeta tih 1500 okretaja prilikom starta?

Inace, imam i plin BRC.

Molim strucnu pomoc.

Unaprijed hvala.

Link to comment
Share on other sites

Ne razumem najbolje. U leru, motor kada je hladan radi na 1500 rpm, ili je potrebno toliko obrtaja da se krene iz mesta bez gasenja auta?

Link to comment
Share on other sites

U leru on radi na cca 900 okretaja. 1500 je potrebno da ga se pokrene iz mjesta.

Link to comment
Share on other sites

Za benzinca je normalno da ne može krenuti s ler gasom s mjesta. U biti može ali vrlo teško, kod diesela je normalno da s ler gasom se pomakne zbog veceg momenta.

Link to comment
Share on other sites

Kod benzinca, da bi sa lerom krenija moraš se jako puno igrati kvačilom, a to troši lamelu. Skroz nepotrebno.

I naravno mora biti ravna podloga, ako je malo uzbrdice stvar je puno teža i velike su šanse da ti se ugasi.

 

Malo mu gasa daš i nema nikakvih problema.

 

I kod mene je ista situacija. Moram malo dodati gasa kod kretanja da se nebi ugasija.

Link to comment
Share on other sites

Kod benzinca, da bi sa lerom krenija moraš se jako puno igrati kvačilom, a to troši lamelu. Skroz nepotrebno.

I naravno mora biti ravna podloga, ako je malo uzbrdice stvar je puno teža i velike su šanse da ti se ugasi.

 

Malo mu gasa daš i nema nikakvih problema.

 

I kod mene je ista situacija. Moram malo dodati gasa kod kretanja da se nebi ugasija.

 

 

ok dakle, iznad navedeno je normalno i prihvatljivo. a sto se lamele tice - kako god okrenes potrosni dijelovi su potrosni dijelovi i tu nema promjene.

pokusao sam na ravnoj podlozi sa manje okretaja nekad uspijem sa 1100 krenuti a nekad mi se jednostavno ugasi. i postoji treca varijanta a to je isto sa 1100 okretaja kad se sav zatrese... heh. no dobro, u svakom slucaju hvala na misljenjima i pomoci.

 

forum admin moze zatvoriti ovaj topic.

hvala

Edited by Blashyrkh
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.