Jump to content

Clio dci - crkla turbina?


tino

Recommended Posts

Stajem danas mami na serekes, uzmem lovu i sve ok. Dodjem do raskrizja, stanem i krenem, najedanput nekaj zaroganti i onak lupka ko kad smo medju zbice od bicikla stavlali neke plastike pa je to rogantilo. Stisnem gas lupka bolje i nema vise onaj šus. Moj turbo renolcek je sad Golf sdi.

Kad ga stisnem vise ne vuce ko prije. Prije toga simptomi ko da neka dizna ide u krasan. Zacukne u voznji tu i tam i djubre krepa usred voznje :/

Ima ko kakav pametan savjet osim zapaliti ga?

U ponedjeljak moram nekud na dijagnostiku.

Cim ga vise mazim i pazim govno se vise kvari a ja gubim strpljenje

Link to comment
Share on other sites

Da ga nevozis jer ce ti svi djelici zavrsiti u interculeru i u cilindru na kraju...

Link to comment
Share on other sites

Auto stoji doma, prema simptomima mehaničar veli da je krepala dizna. Reparacija iste kod Purića oko 1700kn.. Staviti rabljenu?

Link to comment
Share on other sites

Trebam savjet. Ne znam kaj da ja napravim pa da cujem kolege s foruma.

Uglavnom blizi se rega i to kosta 2400kn, imam jos neka ulaganja od 600, za diznu me uvjeravaju da ili rabljenu ili reparirati kak treba (bez uvrede) a to kosta 1700kn + ruke. Dakle 5000kn i imam auto sa 200 000km i s time da vele da kad ode dizna da je pitanje vremena kad ce i ostale.

Da bi ga reganog i ful popravljenog uopce stavil u njuskalo imam jos lakirerskih zahvata za oko 2000kn. I to je 7 soma ak ga mislim prodavati.

Na njemu napravljen veliki servis, zamjenjeni diskovi i sve moguce. Dijelovi 3000, ruke 500, kemijsko 350, reparirana letva volana i kriz volana za skoro 1000. Dobre gume..

Jel ima to po vama smisla uopce dalje ulagati? Po meni na zalost nema. 7 soma ulaganja da bi mi neko dal za njega 3200-3500 soma eura.

Situacija je koma, kad stavis sve na papir jos je gore. Ici prodavat dijelove i ko zna kad ga budem rijesil.. Dakle, pat pozicija.

A gledam npr bmw compact 320td, kupis reganog za 4 soma eura.. Ne znam kaj da delam.

Ovakvog ga nemrem dati za 2 soma jer sam nedugo ubil u njega 5000kn.

Eto, da sad cujem kaj bi vi

Link to comment
Share on other sites

jesi zvao onaj broj za diznu??

800kn je bila reparacija

il kupi sve rabljene za nekih 2000 kn

svaki auto moraš regat

a i platit prijenos k tome

lakiranje?

možeš se vozit i s ne polakiranim, ali nemaš baš malo lakiranja ako je 2000 kn u igri, pa to je pola auta...

može to i jeftinije.

ak je auto 03g vrijedi čitav regan oko 2-2,5

ak je 04g vrijedi 3

tak da nebuš prodajom niš napravio

Link to comment
Share on other sites

Prodajom bum usparal 7.000kn koja ne trebam uloziti ak ga se rijesim ovakvog kakav je. U dijelovima il komadu.

Prednji branik moram zamijeniti, u tome je kvaka.

Nisam jos zvao broj kad nisam odlucil jel ga budem popravljal jer vjerujem da popravljanju nije kraj i da je to samo pocetak a napokon se rijesil kredita kojeg vec 9 godina otplacujem za sad vec treci auto. Rekel sam sam sebi da takva ulaganja u s**nje od lima ne mislim vise raditi. Preskupo je to.

Link to comment
Share on other sites

nudio sam ti auto koji je bio cijeli složen i ispravan pa nisi htio  :ninjane:

ak kupiš ono kaj si napisao da si gledao, onda ćeš tamo uložit 17000 kn a ne 7000 kn

a branik ti evo: 

Link to comment
Share on other sites

Misliš prodat auto kojeg si vec skoro napravio do kraja i onda mislis kupit drugi polovni auto? Mislis da s drugim neces imat ulaganja? u 99% polovnih auta koje gledas, morat ces uloziti. auto na slikama izgleda perfektno. dodes pogledat auto i vidis govno. realno je tako.

Link to comment
Share on other sites

Misliš prodat auto kojeg si vec skoro napravio do kraja i onda mislis kupit drugi polovni auto? Mislis da s drugim neces imat ulaganja? u 99% polovnih auta koje gledas, morat ces uloziti. auto na slikama izgleda perfektno. dodes pogledat auto i vidis govno. realno je tako.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mali update. Nakon 3 dana stajanja kod Ivanuša u Zapresicu i 10 dana doma, nakon testiranja i svog mog pizđenja, htel ga u dijelove, pa prodati ovakvog, pa staviti kasko i u stup s njim i na kraju ga zapaliti, ispalo je da je kvar za 200kn. Poludel egr. Zablindirali ga i auto vuce i ide ko prije.

No nije to to, problem serucanja, cukanja i gasenja u voznji je ostal. I nebi vjerovali na jednoj nizbrdici, u 4. brzini u malim okretajima jednostavno ponori i crkne. Upalis opet i ide. Ne znam zakaj al desava mu se samo u niskim okretajima pa fala bogu tu nizbrdicu sad prelazim sa 70kmh u 3. da nebi bilo nisno znali :)

Pronasel ovo na Srpskom forumu http://www.renaultforumserbia.com/index.php?topic=40075.0 , imam iste simptome. Najvjerojatnije idem u ponedjeljak u Renault na dijagnostiku. Nadam se da budem rijesil to. Ima brdo sitnica koje otkazuju poslusnost na njemu i muze me non stop makar me ta njegova potrosnja hipnotizirala. Tolko malo trosi i jos nabavim jeftinije gorivo (nemojte odma o tome jer ne uzimam bilo kaj, tiffon il petrol) da je jednostavno dobar auto. Samo zato mu toleriram sva sranja kaj mi del.

Ako neko ima jos kakvu ideju oko gasenja nek veli kaj da pogledam. Ne znam ni kam da gledam za ovaj kabel sa srpskog foruma.

Vidli bumo, blizi se rega i ocu sve rijesiti do tad a ima sitnica fala bogu za 1500kn.

Link to comment
Share on other sites

Sa rabljenim istim takvim češ se manje usrećiti jer za razliku od njega sa svojim koliko-toliko znaš što je prošao u zadnje vrijeme. Rabljenog 13god starog BMWa iz uvoza ne treba ni komentirati - to šta češ dobit za prodaju Clia češ ulupati samo da ga koliko-toliko dovedeš u red.

 

To što ti se događa je ono što muči sve vlasnike dizela sa više od 200,000km. Stvari će se od sada samo pogoršavati. Ima vlasnika sa preko 300,000km mislim čak i tu na forumu, ali "do you feel lucky, punk?" :)

 

Iz ovoga što si napisao, na tvom mjestu bi prodao taj auto, dodao još soma-dva € i kupio nešto novije. Clio kakvog ja imam ide za nekih 2.500€ sa skoro 80,000km manje od tvog, a neki veći kvarovi nisu na vidiku. Za svoj auto si sam izračunao koliko te izađe.

Link to comment
Share on other sites

Kaj god kupim nemam bas srece. Tolko sam lud vec da bi kupil megana coupe-a cabria, 1.6 16v i stavil ilegala plin i probal s tim. Radim 25-30 soma kilometri i nikak nije dobro

Link to comment
Share on other sites

Npr. honda civic 1.6, godista 2001-2005, + LPG

vozis se jeftinije, sigurniije, udobnije, brze sa puno ljepsom i vecom unutrasnjosti nego taj clio

Neusporedivo kvalitetniji auto i motor koji podnosi jako lose odrzavanje, jako malo trosi i jeftin je za odrzavanje, nema se kaj preskupo pokvariti kao na dizelima

Ovo je samo jedan primjer, ima jos takvih rabljenih auta koji su se pokazali kao kvalitetni i prelaze velike kilometraze uz minimalna ulaganja.

Link to comment
Share on other sites

Tino daj potrazi moj topic o gasenju clia u voznji... Rjesil sam to za par sto kn, regulator tlaka goriva il tak nest... S druge strane me prcal i relej ubrizgavanja kod paljenja... Isto stotka ili dvije... Uz redovno odrzavanje (i to svakih 20-30k) sam na 240 tisuca i ide bez beda... Da moram reparirat turbinu i cistit/mjanjat dizne opet ne bi zalil... Ide ko zmaj, a trosi ko picek... Nikad ga ne bi mjenjal za neku zujalicu... Al eto... Steta da si naletil na izmucenu makinu...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.