Jump to content

Twingo 1.2 '97 - svašta nešto


tiha78

Recommended Posts

Pozdrav svima, dakle imam Twinga koji je neregistriran zbog besparice cca 1,5 god. Prije odjave tablica, uočeni su ovi problemi:

1. lupanje na desnoj strani, pojačano kad je u leru

2. sajla gasa 

3. curenje ulja

4. svjetla

 

Jedan frend koji se razumije u aute je rekao da je u prvom problemu riječ o nosaču ispod remena - da li je to u biti nosač motora? U drugom da treba promijeniti sajlu gasa a za treći problem nije znao reći. Za četvrti sam zaboravila pitat.

Curenje ulja se stalno dešava, tj napravi se izmjena ulja i filtera a stalno kaplje po čemu se vidi crna mrlja u mom dvorištu. U čemu je problem?

 

Prednja svjetla se nikako ne mogu naštimati, tj kad je bio zadnji put na tehničkom pregledu, onaj kotačić za namještanje svjetla su mi zeznuli, kratka svjetla su stalno dolje što predstavlja velik problem u vožnji po noći. Može li se to popraviti i kako? Mehaničari samo sliježu ramenima.  :blink: 

I najvažnija stvar - ne mogu naći majstora koji će mi sredit auto  :angry: 

Help?



 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1. moguće nosač motora

2. ako je tako rekao, moguće da je to

3. vjerovatno neki od dihtunga, može biti od poklopca bregastih, dihtung glave, dihtung kartera. A vidjeh i neki dan da ulje kapa na senzor pritiska ulja, ali to samo dok motor radi.

Potrebno bi bilo malo oprati motor pa onda se može sa sigurnosti reći od kuda.

4. moguće da su nosaci svjetla potrgani, ili su motorići za nivelaciju iskočili iz ležišta. Ako na okretanje kotačića far reagira vertikalno, ali ne podigne dovoljno vjerojatno su nosači fara, pogotovo ako si negdje udarila sa prednjim krajem.

Ako ne reagira na kotačić moze biti da je motorić izbačen iz ležišta, pokvaren ili je instalacija do njega u kvaru.

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

1. moguće nosač motora

2. ako je tako rekao, moguće da je to

3. vjerovatno neki od dihtunga, može biti od poklopca bregastih, dihtung glave, dihtung kartera. A vidjeh i neki dan da ulje kapa na senzor pritiska ulja, ali to samo dok motor radi.

Potrebno bi bilo malo oprati motor pa onda se može sa sigurnosti reći od kuda.

4. moguće da su nosaci svjetla potrgani, ili su motorići za nivelaciju iskočili iz ležišta. Ako na okretanje kotačića far reagira vertikalno, ali ne podigne dovoljno vjerojatno su nosači fara, pogotovo ako si negdje udarila sa prednjim krajem.

Ako ne reagira na kotačić moze biti da je motorić izbačen iz ležišta, pokvaren ili je instalacija do njega u kvaru.

 

hvala na svim odgovorima.

nosač motora - da li to mogu kupiti poseban dio pa majstoru kad nekog nađem ili moram ovlaštenom servisu? jednom sam u ovlaštenom servisu nosač motora na drugom dijelu platila cca 3tis tak da za stari auto želim jeftinije proći 

svjetla - farovi su skroz novi, od tehničkog pregleda stoje tak kak sam opisala. može li se to uopće popravit?

Link to comment
Share on other sites

Ako je nosač motora, prvo utvrditi koji jer ih ima 3 ili 4, to ce bolje znati dečki koji imaju Twile.

Može se kupiti u trgovini auto dijelova, u pravilu je što skuplji to bolji i duže će trajati. Može ga promjeniti svaki majstor.

Svijetla se isto mogu popraviti nije nauka.

Najbolje bi bilo odvesti auto kod nekog majstora koji zna svoj posao i koji ti neće nabijati nepotrebne troškove, dakle čovjek od povjerenja.

Link to comment
Share on other sites

Ne želim podcjenjivati to što si žensko, sve i da ti objasnimo kako što popraviti dvojim da ćeš se zavući pod auto i šarafati sama zato bih ti preporučio da se dobro raspitaš tu na forumu, netko će ti znati preporučiti nekakvog majstora u blizini.

1, Lupanje u leru gotovo sigurno dolazi od gornjeg nosača motora, tog je zapravo najlakše i zamjeniti. Ni inače nisu skupi ali što skuplji to bolji.

2. Sajla gasa? Koji je simptom sajle gasa? Rastegnuta, može se našpanati na leptiru. Puknuta, prilično jednostavno za zamjeniti. Nije niti skupa.

3. Curenje ulja. Nekoliko je mjesta i razloga zašto, neka od brtvi: poklopca ventila (smrdjelo bi ti ulje u kabini jer se slijeva preko vrućeg motora) brtva glave: mastan motor obično sa stražnje strane ispod ispušne grane, inače dosta poznat problem na tom motoru, ako nije intenzivno dovoljno je pripaziti na razinu ulja u motoru i ne dirati. Brtva kartera: zamjeniti. Možda filter ulja nije dobro zategnut. Čep kartera: zamjeniti brtvu čepa kartera (mali bakreni prsten košta par kuna) i na kraju zamjeniti čep kartera (isto košta par kn)

4.Svjetla: motorić podešavanja snopa ne radi ili je ispao iz ležišta, ako radi, provjeriti da li su oštećeni dosjedi koji se nalaze u svjetlima. Provjeriti možeš i sama, izvadi sijalicu, gurni prste unutra i probaj pomaknuti onaj reflektirajući dio svjetla, ako se da pomaknuti gore-dolje onda nije pričvršćen motorić na svjetlo.

Uglavno ti je lakše pronaći nekog majstora pa mu to sve prepustiti.

Link to comment
Share on other sites

Samo bi se nadovezao na post kolege ivana vezano za motorić za podešavanje svjetala. Podigni haubu motora. Neka ti netko da kontakt i neka zakrene u kabini kotačić za nivelaciju svjetala, a ti u tom trenutku stani pored svjetla slušaj da li čuješ zujanje motorića. Ako čuješ motorić je ispravan i moguće je da se otkačio od reflektora svjetala. To provjeravaš na način kako ti je kolega ivan već rekao.

Ako je motorić ispravan, ali se otkačio možeš ga i sama opet zakačiti. Prvo skineš žarulju. Odspoji konektor od motoriće. Izvadi motorić vani (zakreneš ga za osminu kruga u jednu stranu, ne sjećam se sada u koju točno, ali ćeš lako zaključiti i sama). Sada sa jednom rukom gurneš prste u otvor gdje dođe žarulja i reflektor približiš k sebi do kraja i tako zadržiš. S drugom rukom gurneš motorić u otvor i pritisneš dok ne klikne (znak da je legao u svoje ležište). Sada motorić montiraš na njegovo mjesto (zakreneš za osminu kruga u suprotnom smjeru od onoga u kojem si vadila). Spoji ponovno njegov konektor.

Sada provjeri da je sve na svom mjestu i radi. Ubaci prste u otvor gdje dođe žarulja i nasloni ih na reflektor fara. Tada neka netko da kontakt i zakrene kotačić u kabini i ako je sve OK osjetiti ćeš prstima da se reflektor lagano pomiće i motorić zuji.

Link to comment
Share on other sites

Ne želim podcjenjivati to što si žensko, sve i da ti objasnimo kako što popraviti dvojim da ćeš se zavući pod auto i šarafati sama zato bih ti preporučio da se dobro raspitaš tu na forumu, netko će ti znati preporučiti nekakvog majstora u blizini.

1, Lupanje u leru gotovo sigurno dolazi od gornjeg nosača motora, tog je zapravo najlakše i zamjeniti. Ni inače nisu skupi ali što skuplji to bolji.

2. Sajla gasa? Koji je simptom sajle gasa? Rastegnuta, može se našpanati na leptiru. Puknuta, prilično jednostavno za zamjeniti. Nije niti skupa.

3. Curenje ulja. Nekoliko je mjesta i razloga zašto, neka od brtvi: poklopca ventila (smrdjelo bi ti ulje u kabini jer se slijeva preko vrućeg motora) brtva glave: mastan motor obično sa stražnje strane ispod ispušne grane, inače dosta poznat problem na tom motoru, ako nije intenzivno dovoljno je pripaziti na razinu ulja u motoru i ne dirati. Brtva kartera: zamjeniti. Možda filter ulja nije dobro zategnut. Čep kartera: zamjeniti brtvu čepa kartera (mali bakreni prsten košta par kuna) i na kraju zamjeniti čep kartera (isto košta par kn)

4.Svjetla: motorić podešavanja snopa ne radi ili je ispao iz ležišta, ako radi, provjeriti da li su oštećeni dosjedi koji se nalaze u svjetlima. Provjeriti možeš i sama, izvadi sijalicu, gurni prste unutra i probaj pomaknuti onaj reflektirajući dio svjetla, ako se da pomaknuti gore-dolje onda nije pričvršćen motorić na svjetlo.

Uglavno ti je lakše pronaći nekog majstora pa mu to sve prepustiti.

 

hahaha nema veze sto sam zensko, neke sitne stvari mogu i sama, kao npr. svjetlo. no, hvala na trudu za odgovorima. zato sam i postavila pitanja ovdje cisto da znam da me majstor ne mulja kao sto je vec jedan napravio, to je bila strahota - njegov rodjak mi sugerirao da je napravio 70% posla ok, ali ono najvaznije nije. recimo, nije mi ucvrstio dovod goriva i to je bilo nesto strasno, benzin se doslovce polijevao po motoru, o opasnosti od pozara da ne pricam. tko me pita za njega, kazem nula bodova i da ga zaobilaze u sirokom luku.

 

sto se tice sajle gasa, spustena je, a kako nije nijednom mjenjana, bolje da to rijesim s novom, bar cu biti mirna.

 

u vezi svjetla, u prvom postu sam vec napisala da majstori slijezu ramenima.

misljenja sam da su vecina majstora prelijena obavit posao, s obzirom da je star auto, tko ce ga znati.

htjela sam se prije informirat, kao sto kazes da se dobro raspitam na forumu, imam tu majstora blizu mene pa cu probat kod njega. ako ne, trazim dalje.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Nije učvrstio dovod goriva?????  :??:

Dobar neki majstor.  :wall:

 

A i ti majstori koji sliježu ramenima na svjetla . :wall:  Pa bar to nije neka nuklerana fizika.

 

Btw. zaboravio sam pitati, u prvom postu kada kažeš da su ti na tehničkom zeznuli kotačić za namještanje svjetala jesi li mislila na kotačić u kabini za nivelaciju ili na vijak na samome faru, na motoriću?

 

I kao šta kolega ivan08 kaže tu na forumu ćeš sigurno dobiti najbolju informaciju o svemu. Toliko su kvalitetne kolege sa foruma da sam 100% siguran, da osnujemo firmu "RKH forum d.o.o." - za dijagnostiku, da nema problema koje ne možemo riješiti.  :D

 

Sretno.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Pa njega i da su htjeli nisu mogli zeznuti, ako su ga samo okretali. Jedino ako je bio u pitanju bio neki lapan koji je zapeo ko sivonja da ga okrene za cijeli krug.

Možeš li ga okretati? Ne znam da li je u Twinga kao u moga Clia, ali bi trebalo da je isto i da se može zakretati od oznake 0 do oznake 4. 

Link to comment
Share on other sites

moze se okretati, pretpostavila sam da su mi na tehnickom zeznuli jer su mi ga vratili s pozicijom na nulu i od tada se ne mogu podignut svjetla.

budem popodne probala svjetla prema gore uputama namjestit pa cemo vidjet.

Link to comment
Share on other sites

Pozicija 0 ti je normalna pozicija. Kada je auto opterećeno teretom (putnici, teret u gepeku) zadnji dio mu legne i svjetla poćnu tući visoko. Tada ih se na kotačiću spušta (na br. 4 je maksimalno spuštanje).

Svjetla se nemogu podizati (kada je samo vozač u njemu i bez dodatnoga tereta) više od položaja 0. To ti je maksimalni gornji položaj.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

losa je vijest da se ne isplati popravljat, nasla sam mehanicara i odvezla mu auto, sad je dosao da mi kaze da bi u glavu kostalo 2000 kn, a s obzirom da je otisla i rucna kocnica pa nema dijelova da se popravi, svasta je jos nabrojao pa misli da bi se troskovi povecavali kako bi redom isao popravljat i nailazit na nove kvarove...

 

nema druge nego ga prodat...

 

:place2:

Link to comment
Share on other sites

nema potrebe za mjenjanjem mehanicara, covjek je bio iskren i da je bolje da ga se rijesim. i ne, ne bi ga kupio.

hvala svima na savjetima. :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.