Jump to content

Auto se zatrese kod gasenja


vip3141

Recommended Posts

Kao sto naslov kaze, kod gasenja se auto strese i vrlo nemirno ugasi. U zadnjih godinu dana to mi se dogadjalo recimo jednom ili nijednom u mjesec dana. Unatrag 2 tjedna mi se to dogodi kod SVAKOG gasenja.

 

Bio sam kod 2 majstora, koji su mi dali (mislim) 2 promasene dijagnoze:
     - zamasnjak
     - "to ti je normalno kod Renaulta"

 

Da rezimiram, to nije normalno. Do prije 10-ak dana je gasenje bilo savrseno glatko i nesto se je u medjuvremenu dogodilo. Slikovito receno, auto se ugasi kao traktor.

 

Pretpostavljam da zamasnjak nije, jer se ne cuje nikakav metalni zvuk kod gasenja, nema trzanja kod kretanja itd. Kvacilo je dosta mekano usporedbi sa nekoliko drugih auta.

 

Moja sumnja je da bi to mogla biti famozna "klapna za meko gasenje". Dakle ona bi se trebala nalaziti ispred EGR ventila i kod gasenja bi treba zatvoriti dovod zraka i tako mekano ugasiti auto.

 

Nagradno pitanje je da li to ovaj 2.0dCi motor ima i ako da, kako se to strucno zove i gdje se tocno nalazi?

 

Ako tko ima kakvu drugu ideju, vise je nego dobrodosao.

Link to comment
Share on other sites

Pa zar ona nije sastavni dio EGR ventila?

 

attachicon.gif88.130.jpg

 

Pa ne znam ni ja vise koja bi to klapna mogla biti. Jel postoji na usisnoj grani (ili negdje) jos kakava klapna koja bi me mogla zezati?

 

U svakom slucaju trazit cu od majstora da mi skine EGR i da ga ocisti, i da eventualno provjeri da li ta klapna na njemu radi. Negdje sam cuo/procitao da se znaju zubi na njoj pokidati, pa ju elektromotor vise ne moze otvorati i zatvarati.

Link to comment
Share on other sites

Meni se to desilo kad je akumulator bio pri kraju. Nakon promjene, sve ok.

Možda slučajno ili ne.

EGR sam čistio preventivno na 82k km, sad ima 99k km.

Link to comment
Share on other sites

Da se radi o 2.2 dCi napisao bi ti da za taj problem skoro i ne postoji rješenje, premda se meni kao što navodi mata od kada sam promijenio aku jako rijetko događa. Pošto se radi o 2.0 dCi i pošto se motor zatrese svaki put pregledao bi leptir (zaklopku) za meko gašenje. Nisam upoznat dali se na 2.0 dCi aktuator zaklopke pokreće pneumatskim, ili električnim putem. Ako se pokreće pneumatski pregledaj sva vakuumska crijeva i membranu.

Link to comment
Share on other sites

...  pregledao bi leptir (zaklopku) za meko gašenje...

 

Jel to ova zaklopka na EGR ventilu, sto je Dragan spomeno? Stalno nailazim na taj pojam "klapna za meko gasenje", a nikako da skuzim sta je to i gdje se nalazi! Ta fantomska klapna mi je trenutno favorit broj jedan, i htio bih od toga krenuti.

 

Akumulator bi iskljucio kao problem, jer sam kupio novi prije 2 tjedna. Doduse Bosch S3, ali nebi smio biti toliko los. Na vise mjesta sam cuo da su ovi Boschovi relativno losi, ali jednostavno se nisam mogao odlijepiti od cijene 500kn za 72Ah u Metro-u.

Link to comment
Share on other sites

Akumulator bi iskljucio kao problem, jer sam kupio novi prije 2 tjedna. Doduse Bosch S3, ali nebi smio biti toliko los. Na vise mjesta sam cuo da su ovi Boschovi relativno losi, ali jednostavno se nisam mogao odlijepiti od cijene 500kn za 72Ah u Metro-u.

 

Otkako je nestašica olova podigla cijene akumulatora njihova kvaliteta je globalno pala. Sad moraš kupiti klasu ili dvije bolji akumulator da bi imao istu kvalitetu kao prije recimo 10-ak godina.

 

Bosch S3 je..... jeftin accu ;)

Link to comment
Share on other sites

Jel to ova zaklopka na EGR ventilu, sto je Dragan spomeno? Stalno nailazim na taj pojam "klapna za meko gasenje", a nikako da skuzim sta je to i gdje se nalazi! Ta fantomska klapna mi je trenutno favorit broj jedan, i htio bih od toga krenuti.

 

Akumulator bi iskljucio kao problem, jer sam kupio novi prije 2 tjedna. Doduse Bosch S3, ali nebi smio biti toliko los. Na vise mjesta sam cuo da su ovi Boschovi relativno losi, ali jednostavno se nisam mogao odlijepiti od cijene 500kn za 72Ah u Metro-u.

Leptir/zaklopka je sastavni dio EGR ventila. Moraš skinuti cijeli sklop i temeljito ga pregledati/očistiti.

Link to comment
Share on other sites

Hvala usrmaatre, to je tocno ta informacija koju sam trazio.

 

Kad napravim, javim se sa rezulatima. 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Da napravim update na temi - problem rijesen, manje vise slucajno.

 

Auto je spojen na dijagnostiku da se pogase senzori u gumama, gdje se onda vidjelo da ima more zabiljezenih gresaka. Sve povezane sa losim akumulatorom i padovima napona.

 

Popravak:
     - obrisane greske
     - napravljeno reprogramiranje klapne (upisivanje parametara).

 

Nakon toga se auto savrseno glatko ugasi.

Zahvala clanu @VargaOsijek.

 

Dakle, sva sr... je napravio stari akumulator koji nije kao "svi normalni" samo u jednom trenutku crkao, vec je umirao tjednima, sto je totalno izbacilo iz takta ionako musicavu Renaultovu elektroniku. Sad se sjecam da se u to vrijeme pojavio jos jedan cudan problem -  svaki drugi put kod paljenja auta, ventilator kabine uopce nije htio raditi. Morao sam auto ugasiti i ponovno upaliti. Vec sam bio poceo traziti po netu novi reostat.

 

@Mata73 iako mi tvoj post nije imao nikakve logike i cinio mi se bezveze, na kraju si ti bio u pravu! S tim da meni nije pomogla samo zamjena akumulatora, vec je trebalo pobrisati i sr... koja je napravio stari aku.

 

Zivotno iskustvo: za bilo kakve cudne probleme kod Renaulta, prvo provjeriti akumulator! Sto su problemi cudniji, vjerovatnost je veca da je aku u pitanju.

Link to comment
Share on other sites

Kad ti je akumulator prazan zna se desiti da se pojeb. automatska klima tj nece da ukljuci ventilator. To ti je jedan od prvih simptoma da je akumulator na izdisaju

Link to comment
Share on other sites

Da napravim update na temi - problem rijesen, manje vise slucajno.

 

Auto je spojen na dijagnostiku da se pogase senzori u gumama, gdje se onda vidjelo da ima more zabiljezenih gresaka. Sve povezane sa losim akumulatorom i padovima napona.

 

Popravak:

     - obrisane greske

     - napravljeno reprogramiranje klapne (upisivanje parametara).

 

Nakon toga se auto savrseno glatko ugasi.

Zahvala clanu @VargaOsijek.

 

Dakle, sva sr... je napravio stari akumulator koji nije kao "svi normalni" samo u jednom trenutku crkao, vec je umirao tjednima, sto je totalno izbacilo iz takta ionako musicavu Renaultovu elektroniku. Sad se sjecam da se u to vrijeme pojavio jos jedan cudan problem -  svaki drugi put kod paljenja auta, ventilator kabine uopce nije htio raditi. Morao sam auto ugasiti i ponovno upaliti. Vec sam bio poceo traziti po netu novi reostat.

 

@Mata73 iako mi tvoj post nije imao nikakve logike i cinio mi se bezveze, na kraju si ti bio u pravu! S tim da meni nije pomogla samo zamjena akumulatora, vec je trebalo pobrisati i sr... koja je napravio stari aku.

 

Zivotno iskustvo: za bilo kakve cudne probleme kod Renaulta, prvo provjeriti akumulator! Sto su problemi cudniji, vjerovatnost je veca da je aku u pitanju.

Nema problema kolega :) 

Link to comment
Share on other sites

Ajde neka si riješio problem.

Meni je poslije promjene akumulatora bilo 38 grešaka, ako se dobro sjećam.

Nebi vjerovatno ni išao to gledati da auto nije totalno poludio i bio NE prepoznatljiv.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.