Jump to content

Boost controller


logara

Recommended Posts

pozdrav ekipa, kupio sam manual boost controller i zanima me kako ga spojit na clija 2 60kw.. znam da je glupo i mozda nema smisla ali cisto iz radoznalosti i da se uvjerim kako to funkcionira.. ima dosta shema spajanja na internetu, al neznam kojoj da vjerujem :) na koje crijevo moram tocno spojit i di se to crijevo nalazi na cliju.. hvala

post-9914-0-21164900-1414162457_thumb.jp

post-9914-0-34224800-1414162511_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

dobro pitanje :) a koliko sam skuzio ovo samo pomice granicu paljenja turba ako se odavije ventil turbina se ne pali na 2200 okretaja nego na recimo 2600 okretaja i sto ga vise otvaras turbina se kasnije paliti.. jer na ventilu ispusta zrak i nemoze stvorit u wastegateu tlak da upali turbinu.. tako sam ja uspio skuzit da ovo cudu funkcionira

Link to comment
Share on other sites

Ne...nije taj princip. Kontroliraš moment otvaranja wastegatea odnosno "popuštanja" tlaka u ispušnu granu.

Link to comment
Share on other sites

e to sta ce mi mozemo otvoriti drugu temu :)) mladost ludost :p 

Link to comment
Share on other sites

I garantiram da topic o (polu)generalci neće imati više stranica od ugradnje zvučnika u Clio 197. :D

Link to comment
Share on other sites

sta je 1.5 dci kontroliran prek west gate-a a ne prek VNT-a ??

Link to comment
Share on other sites

e to sta ce mi mozemo otvoriti drugu temu :)) mladost ludost :p

 

sve ok samo što su šanse da zezneš stvar velike a nema potrebe za tim... 

Link to comment
Share on other sites

xxx istina al nije ovo tako opasno da mozes zeznit stvar.... ;)

Link to comment
Share on other sites

xxx istina al nije ovo tako opasno da mozes zeznit stvar.... ;)

 

hm meštre kad spojiš regulator i digneš tlak što ćeš s gorivom? 

Link to comment
Share on other sites

koliko sam ja skonta ovo ne dize tlak nego moment otvaranja wastegatea

Link to comment
Share on other sites

po mome neće se dogodit ništa...sam ćeš dobit check engine lampicu...ako i uspiješ sa tom igračkom naredit turbini da krene nabijat ranije...komp će to skužit preko senzora pritiska na usisnoj i ograničit gorivo...upalit safe mod...eventualno ti može puć neko crijevo na usisu :farmer: ....ukratko bacio si pare

Link to comment
Share on other sites

sta je 1.5 dci kontroliran prek west gate-a a ne prek VNT-a ??

Zaista ne znam...ono sam napisao čisto da mu predočim što rade ti boost kontroleri.

Link to comment
Share on other sites

Neznam ni ja neg pitam jer je 1.9 s vnt no sve je moguce

Jedino di bi ga mogao zavarat je ka senzoru tlaka pa da pusta da se turbo vise zavrti i stvori veci tlak, naravno plus dici gorivo.. Al onxa lakse remap slozit

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Neznam ni ja neg pitam jer je 1.9 s vnt no sve je moguce

Jedino di bi ga mogao zavarat je ka senzoru tlaka pa da pusta da se turbo vise zavrti i stvori veci tlak, naravno plus dici gorivo.. Al onxa lakse remap slozit

99.9% da ce upasti u safe mod ako tlak ode gore preko tolerancije...bubam sad, ako je radni tlak max 1.2 bara...na 1.3 ili 1.4 ce otici u safe. Vjerojatno.

Link to comment
Share on other sites

Pa zato zavara senzor tlaka, al ostaje maf koji ce skuziti da prolazi vise zraka.

Link to comment
Share on other sites

Jednostavno stock ecu poznaje sve potrebne parametre rada motora. Na laguni sam pokušao zaglaviti EGR i MAF detektira da je protok zraka premalen i izbaci gresku, a da nece izbaciti gresku ako se podigne tlak turbine... Ako je do konjica i brzine, remap i uzivaj :D

Link to comment
Share on other sites

To je perfektno za svabu 1.9 TD. ahahhhah

barem nije skupo pa nije puno bacio. nego probaj spojit onako kako sam ti rekao. pa ces vidit kad ce ti palit lampicu.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.