Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Megan benzinac?

Imaš kao što kažeš Beren Silver 63Ah/650A jamstvo 30mj za 485kn, ili za par kuna više, Beren Gold 67Ah/670A jamstvo 36mj za 510kn

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Stavi sinoc oko 7 Vesnu 44ah staru 4 godine na Lidlov punjac na balkon.
Jutros vidim vise ne puni, napon 13,4 stoji, aku se nije ugrijao. Nek stoji do 4 popodne pa ga vracam na megane.
Jucer nije htio upaliti, a ja navalio na anlasovanje pa je skoro crkao

Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, frenchkey said:

Stavi sinoc oko 7 Vesnu 44ah staru 4 godine na Lidlov punjac na balkon.
Jutros vidim vise ne puni, napon 13,4 stoji, aku se nije ugrijao. Nek stoji do 4 popodne pa ga vracam na megane.
Jucer nije htio upaliti, a ja navalio na anlasovanje pa je skoro crkao

Tapatalk
 

Baš i ne paziš kad je jeftina, a kad skupa struja? Ima se para, ae :-)))

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

sadašnji aku me baš živcira, stalno mi oksidiraju priključci na + klemi. Polijem vodom, nestane za tili čas, a onda za 5 dana opet bijeli snijeg. Morat ću novog vrag mu mater....

Link to comment
Share on other sites

3 godine, neki jeftilen, ima čepove, oko njih isto zna biti vlažno. Struja punjenja nikad preko 14,3

Link to comment
Share on other sites

3 godine, neki jeftilen, ima čepove, oko njih isto zna biti vlažno. Struja punjenja nikad preko 14,3

Pogledaj ga od ispod. Na zadnjem autu mi je tako jedan Marelli čini mi se počeo rositi, a tek kasnije sam skužio da je rosio i negdje ispod - kiselina razgrizla boju na nosaču, kaos cijeli. Mali benzinac i normalno je palio, mijenjao sam aku jer je očito procurio.
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, frenchkey said:

sadašnji aku me baš živcira, stalno mi oksidiraju priključci na + klemi. Polijem vodom, nestane za tili čas, a onda za 5 dana opet bijeli snijeg. Morat ću novog vrag mu mater....

Izvadi ga van, dobro ga očisti i osuši krpom pa vrati. Provjeri da negdje ne curi. Ako ti se opet u kratkom vremenu počne stvarat oksidacija na klemi - mijenjaj

Link to comment
Share on other sites

Čitam post i ne vidim da je itko spomenuo da do oksidiranja klema (pogotovo minus kleme) dolazi kod manjka destilirane vode u akumulatoru ili kiseline+vode općenito? Meni se oksidacija obično na minus klemi uvijek javi nakon par godina te je svaki puta falilo tekućine gdje sam dolivanjem destilirane vode i čišćenjem klema (sa vodom najbolje) opet godinu dvije tri bio miran? Netko mi je nekad objašnjavao da kada ostane više kiseline onda struja nekako 'ovako' onako' pa da zato prvo oksidira minus klema? 

Hajde netko od stručnjaka da pojasni ovo gore jel ima kakvog smisla? :) 

Link to comment
Share on other sites

ne pušta nigdje, skidao sam ga i oprao nedavno radi izmjene H7 u lijevom faru. Minus klema je suha ko barut, a plus pod snijegom

Link to comment
Share on other sites

On 21. 10. 2019. at 17:37, frenchkey said:

ne pušta nigdje, skidao sam ga i oprao nedavno radi izmjene H7 u lijevom faru. Minus klema je suha ko barut, a plus pod snijegom

Prešpricaj kleme sprejem za kosu.

On 21. 10. 2019. at 14:54, Žac said:

Čitam post i ne vidim da je itko spomenuo da do oksidiranja klema (pogotovo minus kleme) dolazi kod manjka destilirane vode u akumulatoru ili kiseline+vode općenito? Meni se oksidacija obično na minus klemi uvijek javi nakon par godina te je svaki puta falilo tekućine gdje sam dolivanjem destilirane vode i čišćenjem klema (sa vodom najbolje) opet godinu dvije tri bio miran? Netko mi je nekad objašnjavao da kada ostane više kiseline onda struja nekako 'ovako' onako' pa da zato prvo oksidira minus klema? 

Hajde netko od stručnjaka da pojasni ovo gore jel ima kakvog smisla? :) 

Nisan gtxturbo stručnjak, al ukratko

Stupić kleme se razmrdao, pa se elektrolit iz akumulatora provlači između stupa kleme i kućišta, i nakuplja na klemi kao oksidacija.

Link to comment
Share on other sites

ići ću ga ispitati, ali navjerojatnije bude Beren Silver išao pak nek oksidira njima u skladištu :bigl:

 

nego, dali bi on trebao imati neki odušak sa strane? Vidim neke kao nastavke promjer 5,6 mm ali mi se čini začepljeno to?

Scenic je imao i neko crijevo da se natakne, ali ga je bivši vlasnik, negdje gurnuo u stranu i ne vidim ga

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, frenchkey said:

ići ću ga ispitati, ali navjerojatnije bude Beren Silver išao pak nek oksidira njima u skladištu :bigl:

 

nego, dali bi on trebao imati neki odušak sa strane? Vidim neke kao nastavke promjer 5,6 mm ali mi se čini začepljeno to?

Scenic je imao i neko crijevo da se natakne, ali ga je bivši vlasnik, negdje gurnuo u stranu i ne vidim ga

Da, svaki akumulator s tekućim elektrolitom ima odušak na vrhu bočne stranice kućišta. To crijevo koje se natakne u rupu služi samo tome da elektrolit iz akumulatora iscuri negdje ispod auta. Nije često, ali se zna dogoditi kad je akumulator neispravan, pa počne izbacivat elektrolit na tu rupu.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Stigao novi Silver. Sin ga kupio, cijena kao sto je aquarius rekao.

Mislio sam ga nocas malo dopuniti i sutra ugraditi. Medutim izmjerio sam 12, 80 V pa ne vidim svrhe.

Jedino nije ''prepoznatljive bijele boje'', drugačija je ručka za nošenje, nema kontrolno ''oko'',  dakle uopće ne sliči na Exide sa slike desetak postova ranije, pa moguce da je neki drugi rebrand, a ne Exide, hm?

Meni bi bilo dovoljno da odustanem, ali junior je kupio, nisam osobno bio u dućanu, mislio sam da nema što pogriješiti. 

b4f7fa3e0455bae6d64aff4f873b4553.jpg&key=57257f9759ce61725e3bbd30aad39fc79db5d0f3ee8b5be66c003835247bb87059114f91a6c8eb8534ff740670f1e775.jpg&key=78fa1416bd549909a6a6332a3995a2f7e7cd400b35bd35d7ce0cb028fc73cc23

 

Tapatalk

 

 

5ae216d8c3ca22f69d67be29e6c0a73e.jpg

Link to comment
Share on other sites

Moj exide premium nema oko.

Nemaju vise oko..

 

Stari tip s okom i novi bez.

Btw to oko je bezveze..

 

 

 

dbba87ce17c43b51b6f2d84b20cdca20.jpgf27add91eeb685069c103dd2ed3380ca.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, frenchkey said:

Stigao novi Silver. Sin ga kupio, cijena kao sto je aquarius rekao.

Mislio sam ga nocas malo dopuniti i sutra ugraditi. Medutim izmjerio sam 12, 80 V pa ne vidim svrhe.

Jedino nije ''prepoznatljive bijele boje'', drugačija je ručka za nošenje, nema kontrolno ''oko'',  dakle uopće ne sliči na Exide sa slike desetak postova ranije, pa moguce da je neki drugi rebrand, a ne Exide, hm?

Meni bi bilo dovoljno da odustanem, ali junior je kupio, nisam osobno bio u dućanu, mislio sam da nema što pogriješiti. 

 

 

 

Budi bez brige. To je naša nova serija Silver+. Onaj s bijelim kućištem, kupci su nam imali primjedbu da nemaju ručku, pa smo uzeli s ručkom. To je također Exide-ov akumulator kao što piše na deklaraciji na boku akumulatora (svaka roba mora imati deklaraciju).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Identicno je kuciste ko novi exide. Mora da se sklapaju u istoj tvornici..

Znaci ovaj gore je klon exide excel.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, ivan.martinko said:

Identicno je kuciste ko novi exide. Mora da se sklapaju u istoj tvornici..

Znaci ovaj gore je klon exide excel.

 

 

To je ustvari Exide Premium, samo prebrandiran u Beren Silver+ i uz dosta nižu cijenu u odnosu na Premium

Link to comment
Share on other sites

to bi bilo duplo jeftinije od exide premiuma...

sumnjam, prvo jer EA630 ne postoji ni u jednoj varijanti, postoji EA610 i EA640, drugo jer premium košta 100% više od ovoga, oko 710kn je EA640 više pa bi  vi radili s minusom.  osim toga nitko normalan više nebi kupio exide da je ovo samo prepakirani premium..

još je moguć scenarij da se sve to pakira u nekoj divljoj državi a lijepi se dojčland naljepnica, jer za 485 kn možeš dobiti samo  neki  aku sa čepovima. čak je i tq skuplji..

ne ulazim u politiku trgovinu koja se svela na ljepljenje naljepnica po tuđim proizvodima.. kvaliteta SVEGA je pala..

no mora raditi 3 godine.. 

oho sad vidim ste digli cijenu premiumu EA640 na čak 810kn  hahahah

EA-640    242x175x190    12    64+D    640       1.078,75       25%       809,06 kn

da, tko bi živ to kupio!!! inače je oko 680kn.. toliko sam ja platio..

nekaj kemijate no ok velim 36 mjeseci je super, bude izdržao, pretpostavljam da i pravi premium danas krepa za 3 godine jer se danas proizvodi samo smeće od robe. pogotovo za balkan.

konkretnije, pošto taj Beren silver je izvorno prozirno bijeli a ovaj izgeda potpuno drugačije nego na vašem webu,  mislim da vam je ovdje opet uletio neki kamion od 1000 komada  sa pogrešnom bojoj pa ste to uzeli u pola cijene i polijepili na njih svoje naljepnice..  digli cijenu exidea u nebo (809 kn!!) i gurate sad berene koji su kao "isti exide ali u pola cijene"..

ah ta trgovina..😄😄😄😄

 

AkumulatorBerenSilver75-01.jpg

  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ivan.martinko said:

to bi bilo duplo jeftinije od exide premiuma...

sumnjam, prvo jer EA630 ne postoji ni u jednoj varijanti, postoji EA610 i EA640, drugo jer premium košta 100% više od ovoga, oko 710kn je EA640 više pa bi  vi radili s minusom.  osim toga nitko normalan više nebi kupio exide da je ovo samo prepakirani premium..

još je moguć scenarij da se sve to pakira u nekoj divljoj državi a lijepi se dojčland naljepnica, jer za 485 kn možeš dobiti samo  neki  aku sa čepovima. čak je i tq skuplji..

ne ulazim u politiku trgovinu koja se svela na ljepljenje naljepnica po tuđim proizvodima.. kvaliteta SVEGA je pala..

no mora raditi 3 godine.. 

oho sad vidim ste digli cijenu premiumu EA640 na čak 810kn  hahahah

EA-640    242x175x190    12    64+D    640       1.078,75       25%       809,06 kn

da, tko bi živ to kupio!!! inače je oko 680kn.. toliko sam ja platio..

nekaj kemijate no ok velim 36 mjeseci je super, bude izdržao, pretpostavljam da i pravi premium danas krepa za 3 godine jer se danas proizvodi samo smeće od robe. pogotovo za balkan.

konkretnije, pošto taj Beren silver je izvorno prozirno bijeli a ovaj izgeda potpuno drugačije nego na vašem webu,  mislim da vam je ovdje opet uletio neki kamion od 1000 komada  sa pogrešnom bojoj pa ste to uzeli u pola cijene i polijepili na njih svoje naljepnice..  digli cijenu exidea u nebo (809 kn!!) i gurate sad berene koji su kao "isti exide ali u pola cijene"..

ah ta trgovina..😄😄😄😄

 

 

Nema tu velike filozofije. Svaki trgovac nastoji nabaviti robu po što nižoj cijeni i prodati je uz što veću maržu. S druge strane, roba koja dugo leži na lageru ili ima neku sitnu grešku u proizvodnji ili je ispalo da je kvaliteta proizvoda nešto niža od standarda proizvođača, a neisplativo za vraćati natrag, prodaje se po bilo kojoj cijeni, makar i nabavnoj, samo da se riješi. 

A evo i malo opširniji odgovor:

Beren jako dugo surađuje s tvrtkom ACZ, koja je ovlašteni uvoznik Exide-a za HR. ACZ uvozi Exide akumulatore isključivo njemačke proizvodnje. Kad već spominješ Tokića, on ne može kupiti Exide kod ACZ., jer mu ih ACZ neće prodati. Pa se takve veće trgovine auto dijelova snalaze na neke druge načine, kako bi ipak imale poznate brendove u ponudi. Takva roba kod njih dolazi zaobilaznim putem, ali ne iz matične zemlje proizvođača. Zašto Tokić nema npr. Yuasa akumulatore u ponudi? Jer mu ih glavni uvoznik ne želi prodati. Zašto Tokić nema npr. Topla akumulatore u ponudi? Ista stvar. Isto važi i za npr Ciak, oni ne mogu dobiti ni Exide ni Yuasu ni Toplu.

Politika cijena? Veleprodajna cijena ACZ za EA640 je 863,00kn+pdv. Ako si ga ti dobio po 680kn, to je super cijena, a zašto je trgovac odredio tako nisku cijenu, postoji par razloga, al' nećemo ovdje o tome.

Beren Silver+ je izvorno bijele boje kućišta, radi se o akumulatorima prve ugradnje za VW grupaciju, a kako su došli do ACZ pa zatim kod nas, to je druga priča. Ja znam da je riječ o stvarno kvalitetnoj robi, a što će netko misliti ili reći manje je bitno. 

Link to comment
Share on other sites

da,  svaka roba ima svog kupca.. konkretno to sa akumulatorima, može se manipulirati do mile volje, zlatni posao..  doduše više je sezonski i sad je udarno kad malo zahladi ići će sve, od najjeftinijeg do najskupljeg a ovo je odlična prilika za plasman brenda "Beren" (vaš brend koji je osmišljen iz brenda (Baaren) jer što god dobiješ po ok cijeni kako kažeš iz bilo kog razloga, naštancaš gore naljepnice Beren,  ili bilokoju, made in Germany ili bilokoju državu i ide ko alva sam nek je Germany..

a tko garantira da je Germany kad nigdje na proizvodu to ne piše, nego ima samo vašu naljepnicu? znači samo vi garantirate da je to stvarno made in Germany.. nikakav konkretan pismeni dokaz ne postoji, samo vaša riječ naštampana na naljepnicu. 

dobivate brend akumulatore sa naljepnicama a ove ostale lijepite sami. sami lijepite made in Germany (makar mislim da sad to više ništ pozitivno ne mora značiti, osim u balkanskoj glavi)svejedno bi premium trebao imati više od 36 mjeseci garancije.. mislim da je općenito 48 u europi, zašto je u hr 36?

jer aku ide iz tvornice samo sa oblikom i bojom kućišta i žigom, sve ostalo dopisuje i lijepi naljepnice dobavljač, prekupac, trgovac itd.. znači druga- treća ruka.

a  sad malo o proizvodnji:  ne od kolege aquariusa, nego iz prve-druge ruke jer radim na ispitivanju svojstava metala za razne firme i većinom je poslovna tajna no da ljudi ne budu u zabludi u vezi robe koju kupuju , konkretno exide akumulatori proizvode se i Indiji!

https://www.exideindustries.com/about/manufacturing-facilities.aspx

kompletni postupak sastavljanja olovnih ćelija i kučišta se radi u indiji. zatim takvi "poluproizvodi" dolaze u EU ili SAD i u tvornici uliju kiselinu, ispitaju ga, nalijepe naljepnicu koja već ide i na paletu i u trgovine.

zašto Indija? jer ona ima najveće količine rude iz koje se dobiva olovo, reciklirano olovo nije dobro za akumulatore, a da se to radi u njemačkoj, to bi bilo preskupo, osim toga to je prljava industrija i niti njemci niti bilo tko iu eu nebi to radio.. 

da zaključim, "made in Germany" naljepnica na kućištu berena silver ili exidea ili tudora itd znači da su djelatnici u tvornici u njemačkoj na traci pratili kako stroj ulijeva otopinu kiseline u akumulator koji onda odstoji neko vrijeme da se formatira, nakon toga se ispitivao statično ali i pod opterećenjem (sve strojno, ljudi su tamo u zaštitnim odijelima i ništa ne diraju rukama - dok naravno u pravoj tvornici nažalost Indijci rade bez zaštite..) i ako je prošao ide u trgovine. za dobiti naljepnicu ili natpis made in eu, germany ili slično, dovoljno je po eu zakonu da 20% posla bude odrađeno u eu. znači ovo kaj sam napisal, ulijevanje kiseline, čekanje, ispitivanje i lijepljenje naljepnica.. ako slučajno aku nema struju i kvalifikacije onda ide na stranu i od exidea 640Ah dobijete npr beren 630aH. (ne samo beren već gore  na parkingu tvornice stoji 25 šlepera iz raznih zemalja lokalnih dilera jugozapadne europe pa i azije i slično koji imaju svoje trgovine i male brendove)

tako da, bio aku iz koorporcije exide iz njemačke ili italije, to je isti proizvod, jer nijedan nije napravljen u njemačkoj niti italiji..  razlike u kvaliteti nema.

to se odnosi na većinu eu industrije.  pogotovo autodijelovi itd.. proizvod se proizvodi tamo gdje ima sirovine i jeftine radne snage, a to je u eu nemoguće naći a i da ima, tvoj beren silver bi koštao 1500kn i to nebi imalo smisla..

malo poduži tekst, ali baziran na činjenicama s kojima radim a ne naljepnicama na kojima može svašta pisati 

9 minutes ago, frenchkey said:

evo i naljepnica na boku, nisam je odmah uočio.

 

20191026_115331.jpg

to može svaki dućan isprintati na printeru pa i kopirati na kopirki što je ovdje slučaj  😄

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.