Jump to content

Boja lajsni Laguna 2


usrmaatre

Recommended Posts

Mislija san da si negdi kod nad naša.

Pitura Galić u Šibeniku je prominila lokaciju i sad je nemogu naći.

A triba bi mi jedan sprej RAL-a 7030.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    35

  • dalibor s

    14

  • dre_magnus

    7

  • DraganST

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mislija san da si negdi kod nad naša.

Pitura Galić u Šibeniku je prominila lokaciju i sad je nemogu naći.

A triba bi mi jedan sprej RAL-a 7030.

A ja mislio da ne rade. Bio sam ja u subotu kod gimnazije i mislio kupiti ovu za lajsne kad ono zatvoreno. Ne znaš di su sada? Ja ih nazvao u petak(hehe) na onaj isti broj i čovjek mi kaže da subotom rade do 13:00. Bio u 9:00 kad ono zatvoreno, mislio sam da me zahebava. Sad mi je drago što sam naručio preko net-a, jer je boja u spreju i točno prema Renault kodu. Vjerujem da se razlika u nijansi(ako je bude) neće primjetiti, jer ću obojati cijelu stražnju lajsnu (tri komada), koju sam već skinuo i izvadio parking senzore iz iste. Inače, "Galić" mi je odlično napravio boju za blatobran (D44), svaka čast. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Rekli su mi da se negdi na Šubićevac preselija, ali niko mi nezna objasniti di.

Meni je kod njega najdraže ići.

Ajde mi pošalji broj njegov na PM da ga pitan di se preselija?

Link to comment
Share on other sites

našao si :dobroje:

Jesam, naručio. Lajsna je skinuta i čeka bojanje.

Link to comment
Share on other sites

Kolika je doza i jel dosta za odradit sve lajsne?

Link to comment
Share on other sites

Kolika je doza i jel dosta za odradit sve lajsne?

400 ml. Meni treba samo za zadnju.

Link to comment
Share on other sites

sivo smeđe boje su lajsne

boja se zove pier a fusil

kod je 205139 farbao sam to

možeš ju naruciti i u spreju preko interneta ili negdje gdje mješaju boje i stavljaju u sprej

ali najbolje je pofarbati sa špricom

da se nebi vidjela neka razlika u boji uvjek je najbolje da pofarbaš i lajsnu do te oštecene

E sad pošto si bojao lajsne da te priupitam nešto. Pošto su lajsne nisu glatke, već pomalo grube na dodir koji si brusni papir koristio za pripremu? Ja sam imao u vidu 400 (vodobrusni).

Link to comment
Share on other sites

400 je dosta grubo 600 vodobrusni ce biti ok

ne zavisi ti do papira plastike su takve strukture

a pripremom i brušenjem se zagladi hrapavost

neznam dali ovaj sprej sta si narucio ima vec strukturu u sebi

ako nema najlakše da kupiš ovako nešto

 

http://www.telack.com/shop/index.php?route=product/product&product_id=486

prvo prođeš sa ovime da napraviš strukturu plastike i onda preko sa orginal bojom

strukturu također možeš napraviti da špricaš sa malim pritiskom

da više pljuje boju nego šprica tako da ostane hrapavije

Link to comment
Share on other sites

Mislio sam nakon brušenja ići s prajmerom, nakon toga bazom, a završno bi išao bezbojnim mat lakom. Što se tiče strukture, ne znam dali boja ima strukturu plastike u sebi, vidjet ćemo kad stigne. Jesi li ti išao s bojom sa strukturom, ili si imitirao istu nižim tlakom? Mislim da mogu to izvesti.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Naručio sam strukturni crni lak koji si mi preporučio zato što boja nema strukturu u sebi. Nakon brušenja i odmašćivanja ću ići cnim strukturnim, nakon toga bazom (piere a fusili) i završno s bezbojnim mat lakom. Ako uspije stavit ću slike, a ako ne u spije neću. :D

Link to comment
Share on other sites

Isprike usrmaatre šta koristim tvoj topic, ali je moje pitanje isto.

 

Dalibore, s obzirom da se baviš piturom, da li možda znaš naziv ili kod boje za lajsne za moj Clio? Prilično su posvijetlile, a ja se nemogu sjetiti da li su u startu bile crne ili tamnosive.

Boja moga auta je MV632 - Gris Boreal tj. metalik siva/srebrna.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Isprike usrmaatre šta koristim tvoj topic, ali je moje pitanje isto.

 

Dalibore, s obzirom da se baviš piturom, da li možda znaš naziv ili kod boje za lajsne za moj Clio? Prilično su posvijetlile, a ja se nemogu sjetiti da li su u startu bile crne ili tamnosive.

Boja moga auta je MV632 - Gris Boreal tj. metalik siva/srebrna.

Isprike što ću umjesto dalibora odgovorii na tvoj post. Ako ti je branik bio crni, onda izbrusi lajsne s vodobrusnim (400 pa 600), nakon toga nanesi tzv. bumper sprej, odnosno crni sprej sa strukturom za branike. Pod uvjetom da je branik bio crni ne trebaš nanositi lak (ovo je obavezno ako je boja perla - biserna, ili metalik). Znači obrusiš, odmastiš pa onda "bumper sprej" i to je to.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Netrebaš se ti meni ispričavati za odgovor.  :D  

Dapače, hvala ti na odgovoru.

 

Moj je problem šta neznam da li su u startu branici i bočne lajsne bile crne ili tamnosive boje. U svakom slučaju nisu boje auta (metalik srebrna) već je ili crna ili tamnosiva strukturna plastika.

Link to comment
Share on other sites

Koliko je meni poznato Initiale Paris se razlikuje od Initiale samo po boji. Paris je uvijek dolazio u tamno plavoj boji i unutrasnjost je bila plava koza. Jedino ne znam jel bilo razlike u tabli. Moja je Initiale i isto fali samo navigacija, ali koza kod mene je siva. a centralna konzola je ona non-stick crna. 

Nisam 100% siguran, ali mislim da su i felge druge. 

Koje su kod tebe serijske felge bile Usr?

moja je initiale paris ali je siva koza unutra.

Link to comment
Share on other sites

Netrebaš se ti meni ispričavati za odgovor.  :D  

Dapače, hvala ti na odgovoru.

 

Moj je problem šta neznam da li su u startu branici i bočne lajsne bile crne ili tamnosive boje. U svakom slučaju nisu boje auta (metalik srebrna) već je ili crna ili tamnosiva strukturna plastika.

Koliko sam mogao vidjeti po net-u postoji i sivi strukturni lak za plastiku.

Link to comment
Share on other sites

moja je initiale paris ali je siva koza unutra.

Ako je ova sa slike onda su naše dvije identične. Felge su sigurno iste, a i kod mene je siva koža unutra.

Link to comment
Share on other sites

Pogledao sam u Dialogysu i tamo kaže da su mi plastika na blatobranu i lajsne na vratima crne boje.

Znači usrmaatre postupam onako kako si mi napisao u svom postu br.38.

Sad još moram vidit za taj "bumper spray".

Link to comment
Share on other sites

Pogledao sam u Dialogysu i tamo kaže da su mi plastika na blatobranu i lajsne na vratima crne boje.

Znači usrmaatre postupam onako kako si mi napisao u svom postu br.38.

Sad još moram vidit za taj "bumper spray".

Napravi kako sam ti napisao, trebalo bi biti dobro.

Link to comment
Share on other sites

Mislio sam nakon brušenja ići s prajmerom, nakon toga bazom, a završno bi išao bezbojnim mat lakom. Što se tiče strukture, ne znam dali boja ima strukturu plastike u sebi, vidjet ćemo kad stigne. Jesi li ti išao s bojom sa strukturom, ili si imitirao istu nižim tlakom? Mislim da mogu to izvesti.

narucio si vec strukturni tako da netrebaš prajmer jer vec imaju u sebi

strukturu možeš napraviti sa nižim tlakom

ali imaš i strukturu koja se dodaje u lak za lakiranje i tekucina koja matira lak

strukture imam 3 razlicite krupnoce a lak matiraš koliko posto hoceš

iako sve se to da napraviti i sa obicnom bojom bez strukture

i možeš obican lak napraviti da bude mat

ali to je sve do ruke i iskustva

Link to comment
Share on other sites

Isprike što ću umjesto dalibora odgovorii na tvoj post. Ako ti je branik bio crni, onda izbrusi lajsne s vodobrusnim (400 pa 600), nakon toga nanesi tzv. bumper sprej, odnosno crni sprej sa strukturom za branike. Pod uvjetom da je branik bio crni ne trebaš nanositi lak (ovo je obavezno ako je boja perla - biserna, ili metalik). Znači obrusiš, odmastiš pa onda "bumper sprej" i to je to.

samo napravi tako :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Dragane ako hoceš malo promjenu na autu

ali cisto sumnjam da to želiš

možeš lajsne ofarbati i u boju auta

ima ih i takvih u orginalu

ideš prajmer za plastiku

onda 632 boja pa na to mat lak

ali mat jer ukoliko se ide sa sjajnim onda auto izgleda kao da je bio umocen u boju

razlika mora biti da ga se malo "prereže" ali opet nije velika

pa tako izgleda više sportskog tipa.

isto kao recimo srebrni auto sa crnim pragovima djeluje puno

višlji nego onaj sa istom bojom

Link to comment
Share on other sites

narucio si vec strukturni tako da netrebaš prajmer jer vec imaju u sebi

strukturu možeš napraviti sa nižim tlakom

ali imaš i strukturu koja se dodaje u lak za lakiranje i tekucina koja matira lak

strukture imam 3 razlicite krupnoce a lak matiraš koliko posto hoceš

iako sve se to da napraviti i sa obicnom bojom bez strukture

i možeš obican lak napraviti da bude mat

ali to je sve do ruke i iskustva

Kad stigne strukturni lak (fina struktura) ići ću s njim, nakon strukturnog ići ću bazom dok ne dobijem nijansu i prekrijem strukturni. Nakon baze završit ću s bezbojnim mat lakom. Mislim da bi trebalo biti dobro, a pošto ću bojati cijelu stražnju lajsnu (sastoji se iz 3 komada) i ako bude neke razlike u nijansi, da se to neće primjetiti. Jučer sam završio s brušenjem, a nanio sam i jako tanki sloj bezbojnog prajmera (znam da struktura ima isti u sebi, ali valjda nije na odmet) te čekam da mi stigne struktura i baza.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.